- Milyen TV-t vegyek?
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Nokia 3210 - felélni az örökséget
ma A HMD ismét elővett egy klasszikust, hogy újra kiadják. De ismét csalódás lesz azoknak, akik az eredeti modellt is használták. És lehet, hogy másoknak is.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
Véleményem szerint, s majd többiek biztosan jobban tudják.
Én biztosan nem vennék ekkora kaszni mellé 1000cm³ motoros kocsit, mert csúcsra járatva hamar elkopik benne minden.
Azt elismerem, hogy motorok fejlődtek, de ekkorát biztosan nem.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
Mert így nem tudod meg, hogy taxi volt és van benne 800.000 km... Ennyi. Az óra tekerésről nem beszélve. Hogy hülyére volt törve például...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
Hi
Nekem olaszból hozták a kocsit be annó. Kereskedésbe persze. Egy rozsda nincs rajta, motor tökéletes a váltóval együtt.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
DeFranco
nagyúr
dehogy kell kivenni. ki lehet játszani a deklit, bár nem egyszerű. de nem a kézmérettől függ.
viszont szerszám nélkül szerelhető, és sem nem kell hozzá levenni a lököst, sem kivenni a lámpatestet sem lebontani az autót hengerfejig. ha kétszer kicserélted az akkus oldalon harmadszorra már sima ügy.
-
DeFranco
nagyúr
szerintem maga a szervizkönyv ma már nem sokat ér, max annak aki nagyon laikus, ha nem márkaszervizbe hordod akkor le se tudják kérdezni hogy valósak-e az adatok vagy csak krumplinyomóból csináltál egy pecsétet és ráfeküdtél egy álmos szombat délután.
a számlákat tedd el meg amit lehet fotózz, az szerintem legalább annyira hiteles.
-
gabor9991
őstag
-
gabor9991
őstag
Fizeti persze, csak nem mindegy, hogy mennyit.
Eurotax alapján mondjunk egy 10 éves kocsi futott 200 ezret.
Neked van vezetett szervizönyved+ számla a javításokról és a kocsid 10 évesen nem futott csak 120 ezret.
Ekkor mindkét autó totálkárosra törik, na itt jön képbe a szervizkönyv és a számlák, ugyanis ha nincs akkor az átlagos Eurotax kalkulátor alapján lesz a kocsi értéke meghatározva, ha van akkor meg ugye lehet erre hivatkozva eltérni a megadott Eurotax ártól. -
gabor9991
őstag
Karcolás vagy apróbb sérülés esetén nem számít a szervizkönyv.
Ilyen esetben az számít, hogy a szemle alkalmával mit írt fel a kárszakértő.
Gondolom megmérte a fényezést minden elemen és a papíron beikszelte, hogy gyári vagy javított.
Ha egy javított elem sérül akkor majd egy esetleges javításkor a kártérítési összegből próbálnak lefaragni, hiszen már előzményben sérült volt.
Jó dolog a casco, én is fizetek havi 1300 forintot 50 ezres önrésszel, de az biztos, hogy ahol csak lehet megpróbálnak átb@szni ha fizetni kell.[ Szerkesztve ]
-
ReFleXx
addikt
az sem kevés, most hogy 3 ev után bekaptam egy nagyobb kovet es berepedt a szelvedo, kivancsisagbol raneztem a casco árakra, hat az evesdijbol kijonne a gyari beszallitos szelvedo vagy az utangyartottbol 2 is, igy visszanezve nem bántam meg h anno nem kötöttem.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
-
TigerCat
nagyúr
Nekem márkaszervizben küzdöttek egy napot a kocsimmal, mert az istennek nem akart menni. 60 ezres szerviz után rángatott és nem gyorsult. Fél napig szerelték, mire kiderült, hogy az egyik gyertya megrepedt. Szabad szemmel alig lehetett látni. Nem védeni akarom őket, de könnyen lehet, hogy észre sem vették. Persze majd kiderül a jófejség, ha visszaviszi...
♛ Kanapékirály Bútor és Kanapé Webáruház »»» https://kanapekiraly.hu
-
gergobaby
aktív tag
Sziasztok,
Köszi a sok választ a 3.5 jack csatlakozóval kapcsolatosan, nekem egy darab USB csatlakozó van középen az üdítő tartók mögött, kesztyűtartóba bekukkantva sem találtam sajna 3.5 csatlakozót. Trend Plus felszereltség, bluetooth nincs sajna. Úgy néz ki marad a megbontós megoldás Tegnap vettem át a kocsit, ezért a késői válasz
-
nagyúr
Nekem is van ilyen, a Subarumba teljesen jól passzol, de a Focusban nagyon hosszúak a szellőzők lamellái, így nem tudja megfogni, csak a függőleges idomot, emiatt nagyon instabil vele a rögzítés. Egyelőre most egy Samu tartót felapplikáltam a szélvédő tetejére, ott nem zavar semmit, csak nem igazán kényelmes felnézegetni rá. Hétfőn jön a Brodit, addig elvagyok vele.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Gumi és felni topicba nem merted berakni mi?
Kéne tudni a DOT számot mikori de így első blikkre azt mondom szerintem cserés, én nem erőltetném nagyon. Elöregedett.Cyrin:
Előtte-utána kép?Mennyibe fáj egy polírozás? Az enyémnek nagyon kéne.Gondolkodom, h veszek egy ilyet. Szerintetek? Kicsit kevesebb lenne a műanyag, talán nem tükröződne a műszerfal erős napsütés estén. Videofelvételeken is elég gyakran látni, mikor visszanézem, h ott fénylik a szélvédőn.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
molnarpeter
nagyúr
Vészfékre gondolok. Ha úgy, és határon fordulva is elfogadhatóan teljesít, akkor elmehet még a szezonra Fotó alapján már határeset. Nekem Ventus Prime 2 már pici repedezés mellett sikítozott erősebb kanyarokban, de a leginkább feltűnő forró aszfalton, nyári hőségben volt, mikor világosabb színű útburkolaton már egy normális fékezésre is egy visszafogott csikorgó hang volt a válasz
[ Szerkesztve ]
-
Goose-T
veterán
-
Goose-T
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen