- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Milyen SSD-t vegyek?
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Videós, mozgóképes topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Devolver Direct - Jövő hónapban jön a következő show
gp A nagy nyári összeröffenés alkalmából számos új bejelentésre számíthatunk a kiadótól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz jupp008 #10480 üzenetére
hosszabb távon maradj a gyári méreteknél, sztem.
1-2 szezon alatt nyilván semmi baja nem lenne 205el se, de valami oka csak volt, h 215 lett a gyári. fordnak is drágább volt azzal adni, új gumiból meg nincs haszna, szóval nem lehúzásból rakták azt rá.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz jupp008 #17221 üzenetére
én értelek de a kérdés valós, ebben a problémakörben tobzódok egy ideje. tehát nem kihívásnak szántam a kérdést, hanem tényleg érdekel.
és gondoltam hogy ha már ennyire határozottan lépsz fel, akkor alá is tudod támasztani.
nálam most nagyon erősen versenyez egy olyan koncepció (persze szigorúan csak elvi, matematikai szinten) szalon logan 5 év garival 1 literes turbós motorral. ránéztem hahura, eladó példány van kb. 4 darab ami 5 évnél fiatalabb, és azoknak is úgy áll az ára mint a beton.
respektje nincs de 4-5 évre le van a gond aztán csere. értékvesztésben van rajta valamennyi bukó de nyersz hajat, időt meg "hátezilyennemújmár" karbantartási és javítási költséget.
szerk: de ez érzésre elég unortodox megoldásnak tűnik, lehet van hibája, ezért keresem az alternatívákat.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz jupp008 #17820 üzenetére
2016 utániról beszélsz?
hát, ami mk5ben ültem, érintésre kcisit recsegett, mind a műszerfalnál, mind az ajtóknál. superb nem. ebből gondolom, hogy később fog menet közben percegni.másik, ami mk4ből ülve át feltűnő volt, hogy mennyivel hhirtelenebb a superb féke. kb minden autóé hirtelenebb, ebben látszik azért, hogy 2007es fejlesztés.
gond, hogy nem figyeltem erre külön az mk5 próbaúton.[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz jupp008 #17823 üzenetére
Nagyon más a régi superb meg az új. Nagyobb a difi mint a 4 és 5os mondi közötti difi.
Nekem is nagy tsis oktáv volt mondi előtt. Okti is steril volt, mondeo nagy stabil gép, a szó jó értelmében. Okti megtrefalt párszor h elvesztette hirtelen a tapadast elől, majd mák, és megtapadt. Hasonlóan erzelemmentes a superb. Szoval sportosan vezetni tuti jobb a mondeo.
Viszont superb csendesebb, stresszmentesebb, rohadt erős a feke mk4hez képest. Ezért kérdeztem az mk5 féket.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
molnarpeter
nagyúr
válasz jupp008 #17820 üzenetére
Az újabb Superb óriásit fejlődött, szinte Passat belül (ugyanolyan alaposan kitalálva és összerakva, csak nyilván más anyagokkal a VW alá pozícionálva). Nem akarom elrontani senki játékát, de pár részlet szembeötlően zavaró volt Mk5 Mondeo-ban, Mk4.5 és Skodák után is. Használtan nagy fegyvertény a Ford ára, nyilván a dízeleket látom jobban, azok potom pénzért mennek, nyilván később is lejjebb megy az áruk, benzinesből egy hibrid Mk5 városba elég biztonságos választás lehet, Skoda még nem volt alternatív hajtással. Eltérő körülmények, eltérő szempontok
-
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz jupp008 #20476 üzenetére
nem kicsit inkorrekt ezt nem feltárva ajánlgatni a fóliázást. ha valaki nincs tisztában a fórumvilág más ph.ával a csalánt is pépesre mentalitásával és nem szedett még magára elég paranoiát, simán hallgathat rád aztán vakarja a fejét majd műszakin.
tudom, idktho meg mindenki a maga fura ura, nem kell elénekelni. akkor is inkorrekt.
-
flymi
addikt
válasz jupp008 #21461 üzenetére
Lehetséges.
Sajnos nem lettem sokkal okosabb, azt eddig is tudtam h körben javítva volt... (Szermre is láthatóan BH sárvédő elem, jobb első sárvédő, első lökös, hátsó lökösnél is látszik némi lógás. Méréssel minden elemen körbe van javítás.)
Csak a hatodik vagyis a legutolsó 2015-ös kalkulációnál írnak alkatrészt (fartáj) és km óra állást, a korábbi 5 kalkulációnál csak összegek szerepelnek.
Összesen így is szép summa de legalább kiderült amit eddig is tudtam, h nem volt totálkáros.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
válasz jupp008 #25744 üzenetére
Közben megvettem a nem gyárit, az olaszt.
3-ból lehetett választani, úgyhogy végül ezt vettem meg, mert ennél a legszélesebb a "kapaszkodó".
Hogy jól döntöttem-e, ez még a jövő zenéje, majd kiderül, ha rákerül a 4 bicó...
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
oliwire
őstag
válasz jupp008 #27048 üzenetére
Köszönöm a választ!
Nincs még autócsere, de a dátumot jövő év január-februárra tettem, addig gyűjtés van, és most nem feltétlen ragaszkodok az MK4.5 Mondeóhoz, de méretben a D-szegmens felé húz a szívem. A felszereltségben viszont próbálok minél többet kihozni belőle. Ezért úgy gondolom, hogy ha már a kocsiban van bluetooth, akkor a zenét is játssza már át, gombokkal vezérelhető legyen. Ha egy MK4 Seat Toledo tudja ezeket, amit 2012-2018 között gyártottak, vagy egy VW Jetta is a 6. generációból, egy Mondeonak is illene.
Az MK5 Mondeo is tetszik, de annak most 3,7M az alja, és abba nem merek belevágni.
MK4 Ford Focus benzines van itt valakinek? A sedan verzió tetszik. (tudom, ez már nem D-szegmens)Köszönöm a tesztet!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen