- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung LCD és LED TV-k
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali fotós kérdések órája
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
dupla, törölhető
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
sziasztok,
Adott egy 2008-as Mondeo 2.0TDCi, garantált 202ezer km-rel, céges autó. A szervizmúltjában több bejegyzés is van, hogy olajcsere olajhígulás és DPF regeneráció hiba miatt.
Ez mit jelenthet pontosan, miért van?
Az utolsók 188 és 194ezer km-nél voltak. Előtte 150ezernél írtak ilyet -
varsam
őstag
válasz SzlobiG #16081 üzenetére
szia,
az MK4-ben lévő 2.0TDCi már jobb motor? Konkrétan most egy 2009-es autót néztem ki, garantált 215000km van benne.
Nem tudom mikor tudom megnézni személyesen is, de miket érdemes átnézni? Nem messze van egy Ford márkaszerviz, ha úgy alakul oda tervezem majd elvinni, de mi az amit én is meg tudok nézni "laikus" szemmel az autón?
Pl klíma itt hogy van, bekapcsol 5 fok alatt? Nekem a Passatban pl nem indul be hidegben, így ezt meg sem tudnám nézni rajta, hogy jó-e.
-
varsam
őstag
válasz SzlobiG #16084 üzenetére
Céges autó volt nálunk, 20ezres szervizt kapott rendszeresen, illetve amikor valami baja volt akkor ment elvileg rögtön. A szerviztörténetben semmi extra hibát nem írtak hozzá, 200-nál megvolt a vezérlés csere, utoljára 208ezernél meg valami "nyomáskülönbség cső csere", azon kívül csak akku, izzók, fékek, némi lámpa elektronika, hűtőventilátor motor csere, szóval semmi komoly.
Annyi baja van, hogy az első lökös kapott egyet, de csak a rendszám horzsolt és kb fél centit lóg lefelé a lökhárító. Ezt kell majd megnézni, mi van mögötte... Ha csak egy kis koccanás volt, akkor nem aggódom.
DPF tömítettséget lehet diaggal nézni, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz SzlobiG #16086 üzenetére
Ez a kuplung téma ez kettőstömegűvel együtt értendő ugye? Ezzel számolok én is, tudom hogy mostantól minden km ajándék kb.
A felhasználást nem tudom milyen volt pontosan sajnos, csak annyit látok, hogy több ilyen Mondeo is van most eladó ezzel a motorral, és többnél is fel van tüntetve idő előtti olajcsere olajhígulás miatt, ami a rövidtávú használatot sejteti. Ennél a példánynál ilyen nincs.
Neked mit fogyaszt pálya/város/vegyes az autód?
Amúgy a 2.2-es 175 lovas szintén TDCi motor milyen? Az is ajánlott típus? Mennyivel nagyobb az étvágya és a fenntartása ennek a verziónak?
[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
2009-es Mondeo mk4 kombi, 2.0TDCi-vel mekkora a gyári kerékméret 16 és 17 coll-on?
-
varsam
őstag
sziasztok,
2009-es Mondeo 2.0 TDCi-be milyen specifikációjú motorolajat kell tenni?
Azt olvastam, hogy a FORD WSS M2C 913-D kell, van ezen felül még valami mondjuk PSA speckó ami szintén megfelel? Vagy csak a 913-D?
-
varsam
őstag
válasz OPiiPO #16516 üzenetére
köszi
kb még 2 hét mire meglesz az autó, már tűkön ülök, addig is kikeresem miből mit kell majd vennem az olaj+szűrők cseréjéhez.
Érdemes bármiféle plusz adalékot venni az olajhoz vagy üzemanyaghoz? 216e km van a kocsiban. Esetleg valami DPF tisztító, ha létezik olyan ami ér is valamit?
-
varsam
őstag
-
varsam
őstag
Végre megvan az autó
2009-es 2.0TDCi 140LE QXBA TrendRögtön lenne is pár kérdésem. Az olajcserét magam szeretném csinálni, mennyi kell bele pontosan?
Mobil olajat tennék bele: Mobil Super 3000 X1 Formula FE 5W30Illetve az üzemanyagszűrő cseréhez ezek közül melyik lenne jobb kézi pumpa a vákumhoz? [link] vagy [link] esetleg más tipp?
-
varsam
őstag
válasz molnarpeter #17104 üzenetére
köszi.
5 liter elég, vagy kell még? Mennyi megy bele pontosan?
-
varsam
őstag
sziasztok,
az mitől lehet, hogy padlógázas kigyorsításnál, hogy is mondjam, lüktetve indul meg az autó? Szóval nem fokozatosan húz, hanem kicsit szakaszosan. Csak ha tövig nyomom akkor csinálja, fél gázzal már egyenletesen megy.
2009-es Mondeo 2.0TDCi QXBA. -
varsam
őstag
Sziasztok
Üzemanyag szűrőt cserélek épp, de már vagy két liter gázolaj kifolyt a leeresztőből de nem akar elfogyni. Normális ez? Mennyi jön le onnan?
2.0tdci 2009es, QXBA motor, hátul a tank mögött van a szűrő -
varsam
őstag
válasz molnarpeter #17153 üzenetére
Kicseréltem mindkét pierburg szelepet tegnap, egyelőre úgy tűnik megoldotta a dolgot. Holnap megyek hosszabb távot, remélem tényleg jó is marad.
Köszi a tippet!
Más:
Tudnátok ajánlani jól működő kábelt vagy bluetooth/wifi OBD egységet forscan-hez? Sajnos a kis kék kínai ELM327-et nem szereti.
Olyat amivel rendesen lehet hibát olvasni, diagolni is. -
varsam
őstag
válasz DeFranco #17435 üzenetére
Forscan lite-ot próbálom egyelőre, azzal valami olyat ír hogy nem eredeti ELM327 eszköz, nem kompatibilis.
Torque, Car Scanner és FordSys appok viszont látják és alap adatokat tudnak olvasni.
Csak pl hibaüzenetet mindegyik mást hoz föl és ma reggel voltam a Fordnál diagon, mert két napja dobott egy engine mailfunction-t, ott meg tök mást dobott ki a gépük, ezért nem hiszek a kis kínai kütyünek.Amúgy csak valami kommunikációs hibám volt a kormányszög jeladónál vagy mi, ezért dobott vészmódot.
(#17440) embe
köszi, megnézem[ Szerkesztve ]
-
varsam
őstag
válasz bajnokpityu #17444 üzenetére
meg is rendeltem egy bt-s darabot.
-
varsam
őstag
sziasztok,
tervezem hogy megpucolom az autóban az EGR szelepet, EGR hűtőt és a szívócsövét.
Ha ezeket megbontom, akkor milyen tömítéseket kell cserélnem? Tudnátok segíteni cikkszámmal, vagy valami leírással? Esetleg robbantott ábra?
Az alany: 2009-es Ford Mondeo 2.0TDCi, 140LE, QXBA motorkód, kombi.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen