Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibiajax
nagyúr
válasz CJ4567 #15002 üzenetére
ez az.. toljátok a millió hibajavítást, frissítést meg ujdonságokat az elimiátor-baromságba, meg taxiba, gondolom lesz pár új legendás bajusz meg piros csizma is. .úgy is kell.
de azt, hogy a szélvédő ne maradjon esőcseppes, amikor eláll az eső és pont külső nézetben van az autó, azt mai napig nem tudjátok megoldani....
priceless! -
NoMagix
addikt
válasz CJ4567 #15002 üzenetére
Köszönöm szépen!
Eliminator egész élvezetes számomra, eddig 2. hely volt a legjobb eredményem!#15003 Tibiajax
Van ott még több hiba is!
Kedvencem amikor futam közben Y-nal visszatekernék, de elfelejti! Sima újraindítással nem javul meg, csak ha kilépek elindítok mást majd vissza ugyan oda![ Szerkesztve ]
-
IntelKiller7
Topikgazda
Tegnap mennyi Rimac hirdetés volt, most meg egy sem.
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
ONTECH
csendes tag
válasz IntelKiller7 #15005 üzenetére
És tényleg, akkor mindenki megszabadult tőle, aki hallott róla, hogy megint be lehet húzni!
-
CJ4567
veterán
válasz NoMagix #15004 üzenetére
Lépj ki, vezess pár másodpercet, hogy működjön szabad kóborlásban is a visszapörgetés, majd indítsd el a versenyt.
(#15003) Tibiajax Engem jobb zavar az, hogy rivals-ben nem tudok ott újra időt felállítani, ahol Bone Shaker-rel, vagy a traktorral mentem, mert törölték az időket, de úgy, hogy meg kéne dönteni a törölt időd, hogy az új időd látható legyen.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Kisgépkezelő
senior tag
Felmerült pár napja a kérdés, hogy hogyan lehet leverni a leverhetetlen botokat. Nagyjából két dolog kell hozzá, bár ha mindkettőt megcsinálja az ember, az elég hamar kiöl minden izgalmat az offline versenyekből, még unbeatable szinten is.
Az egyik hogy minden kocsit rendesen feltuningolok. Én inkább letölteni szoktam jobb tunerektől, de alkalmanként, ha valami kocsihoz az egyik általam követett tuner se csinált tuningot akkor magamnak is csinálok. Akár letölt az ember, akár magának csinálja, pár kivétellel nincs sok értelme nem AWD-re tuningolni a kocsit, ha a győzelem a cél. B osztályig mondjuk egész jók az elsőkerekes kocsik, és a pontrendszer enged építeni extrém erős (és extrém irányíthatatlan) hátókerekes kocsikat is alacsony osztályokba de azok inkább kivételek. Így hirtelen sokkal jobb köröket tud menni az ember, de a hátránya az, hogy kiöli az egyediséget a kocsikból, mert túlzással mindegyik ugyanúgy kezd viselkedni. Mostanában offline versenyeknél inkább törekszem arra, hogy úgy tuningoljak, hogy meghagyjak valamit az autó eredeti karakteréből, még akkor is, ha így sokkal nagyobb kihívás leverni a botokat.
A másik pedig a manuális váltás kupplunggal. Számomra teljes hülyeségnek tűnik, de egyszerűen annyira megtáltosodik tőle szinte minden autó, hogy az már csalás. Csináltam is egy rövid videót, hogy mennyire az. Bár ez a Bugatti ilyen szempontból talán a legextrémebb példa, de így legalább jól látszik, hogy az a sz...os kupplung jelenti a különbséget aközött, hogy utolsó helyről indulva végigelőzném e a sort rajtnál, vagy sem, a végére pedig ott van bő 1,5 másodpercnyi különbség. Egy sok lassú kannyarral teli pályán, pedig minden kigyorsításnál jönnének ehhez a tizedek, abból meg a végére a további másodpercek. Igazából a manuálist egy kicsit nehéz megszokni automata után, de utána a kupplung bár elvileg + egy gomb lenyomása lenne (alapból az LB a kupplung), de át lehet konfigolni a váltás melletti gombra, és úgy egyszerre egy újal lenyomva ugyanúgy váltokr, mintha sima manuális lenne, csak hamarabb célbaérek. Nekem Y+B fel, Y+X, a leváltás. Egyszerű mint a faék. Ez ráadásul nem is öli meg a játékélményt, sőt méginkább segíti a beleélést, mert folyamatosan figyelni kell a motorhangot is a megfelelő váltáshoz. -
IntelKiller7
Topikgazda
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
C4mp3r
addikt
gyerekek vegre megtanultam driftelni eddig total lama voltam hozza minden zonat 1-2 csillagra csinaltam csak aztan most raszantam magam es utanaolvastam rendesen. #43 viperrel siman megcsinaltam az osszes zonat 3 csillagra delutan/este ugyhogy meg is lett a pr stunt star card.
-
_stick_
őstag
Nektek elérhetők már a játékban a legutóbbi patch autói?
-
Ventur@
senior tag
válasz _stick_ #15026 üzenetére
A Hummer Open Top most szerezhető meg versenyen, Emory 356 C Télen lesz az 50% nyereménye, Huracan P az Ősz 50%-os nyeremény lesz, a Toyota AE86 pedig tavasszal lesz versenyen megszerezhető.
Autószalonban már ott van mindegyik autó, de írja is, hogy ezeket csak eseményekért kapod, pörgetéssel vagy simán megvásárolni nem lehet őket . Emory-t, Huracan P-t és AE86-ot nem is fogsz még találni sehol. Az új autók közül csak a Hummer Open Top fordulhat elő AH-ban, már ha valaki hajlandó eladni .
Ha hülyeséget írtam, majd úgy is kijavítanak .
[ Szerkesztve ]
Steam: m3h4n1k | Battlelog: m3dm4n | Uplay: m3h4n1k
-
NoMagix
addikt
A kacsa seggű Renault megan mikor lesz elérhető, illetve hogyan mehetet valaki már vele a múlt 7végén?
-
-
Joccc07
addikt
válasz _stick_ #15036 üzenetére
100 millió felett vagyok úgy hogy megvan az összes autó ami eddig elérhető. Kivéve a GT3 rs PO. 200 felett voltam amikor elkezdtem felvásárolni az összes kimaradt autót az autószalonból.
Csak úgy dől a pénz. Jön az magától. Versenyekből, autó eladásokból.
[ Szerkesztve ]
Sisakgyűjtemény eladó-- https://hardverapro.hu/apro/star_wars_sisakgyujtemeny/hsz_1-50.html -->Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<
-
rdt89
addikt
válasz Tibiajax #15031 üzenetére
Mindenkinek van egy hobbija, ami többe kerül, mint amennyit ér. Peugeot-ért /206, 405, 406/ az egész Forza pénzem kiadtam volna /150 millió/
(#15033) C4mp3r:
nem-nem, a kacsaseggű Megan RS-re vertem el a pénzt(#15035) Ftomm :
Igazán nincs mit, én most az új Alpine-t vadászom AH-ba eddig sikertelenül, a Megane-t 2 hétig üldöztem, minden nap rálesve az AH-ra.[ Szerkesztve ]
-
NoMagix
addikt
válasz _stick_ #15036 üzenetére
140 millió felett voltam csak megvettem az utolsó 15 autót ami hiányzott a 750-hez.
Csak tolom és tolom a versenyeket, mindent verhetetlenben.Ja és ez a mostani állapot a második újrakezdésem nulláról, egy rossz költözés miatt mindenem elveszett a forzában.
Akkor több volt mindenből.[ Szerkesztve ]
-
Qkackca
őstag
válasz NoMagix #15028 üzenetére
Az az Eliminator-ban van, 10.szinten.
AH-ban szokott lenni, de felment 20 millára az ára meg egész gyorsan el is tűnik, gondolom ennyiért is megveszik.
Amúgy szerintem tök jó vele menni, bár szinte mindegyik R.S. gép jóhttp://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
válasz _stick_ #15036 üzenetére
Ott a trükk, hogy mi egy (+) évvel korábban kezdtük a játékot. Hamar el lehet jutni oda, hogy megvan az összes gönc, meg dudaszó, onnét kezdve azok helyett is pénzt pörgetsz, most meg már a duplikált autók helyett is (mennyi zöld, kék, lila autót kiszórtam remove from garage funkcióval, mielőtt bejött ez a rendszer, simán több százas nagyságrend, némelyik tök értéktelen kacatból 5-6 db is volt). Most van valami 72x autóm, egyedül a capri fe hiányzik, a cougar eliminator, meg a porsche 911 po, de előbb-utóbb ezek is meglesznek. A töltőképernyőn azt írja, hogy eddig valami 560 millió körül szedtem össze, ebben benne van minden nyeremény, meg az ah-ból jövő pénz is, az egyenlegem most kicsivel 300 millió alatt van, tehát olyan 270-280 milliót kiszórtam ah-ból összevásárolt autókra, játékosházakra, meg tuningokra.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Kisgépkezelő
senior tag
A mostani Q&A-ben volt róla elvileg szó (én csak egy pár perces összefoglalót néztem), hogy hamarosan, sőt talán már a következő frissítéssel jön pár Peugeot. Én is örülnék neki, mert többnyire szép vonalú kocsikat terveztek, és jónéhánnyal ezek közül szép sikereket is elértek. Remélem a 405-össel kezdik és nem felejtik ki a tuninglehetőségek közül azt az "aprócska" szárnyat sem.
-
C4mp3r
addikt
a750-el bejon trialra raadasul ketten is egyszeruen nem ertem az embereket legalabb minimalis effortot tennek bele az egeszbe, igy hiaba 1.-2. az ember ha a tobbi utolso vagy kilep. unom, hogy minden szezonban meg kell vele szenvedni. a playground gamesrol nem is beszelek.
-
Qkackca
őstag
válasz C4mp3r #15044 üzenetére
itt arra gondolsz, hogy nincs kimaxolva az adott kategóriára?
Általában én sem tuningolom az adott szint tetejére, vagyis nem kimondottan az a cél. Hanem hogy jó legyen vele menni. Lehet nem én nyerek, de az ellenfél nagyját le tudom előzni ha azt csinálja a gép amit én akarok, a múltkor pl b620-as quattroval voltam dobogós, míg a nagymenők nem tudom mit alkottak hátul...
Bár az emberekkel is van gond bőven, mert mindig kilök a saját csapattársad, mert nem fogja fel hogy csapat verseny, nem az a lényeg hogy te vagy én legyek előrébb, hanem jobbak legyünk az ellenfélnél.http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
C4mp3r
addikt
válasz Qkackca #15045 üzenetére
engem idegesit, mert ez pont csapatjatek es a legalapabb elvarhato dolog szerintem, hogy a kategoriaban fullos autoval jojjon be, nem kerul semmibe csak egy kis penzbe, hogy letoltson egy tunet. unbeatable szinten az atlag jatekost siman otthagyjak ha gyenge a kocsija es itt nemcsak a sajat hanem a csapattarsa idejevel is jatszik. a lokdosodes tenyleg nagy taplosag, sajnos muszaj az elejen az elre torni vagy kezdodik a mad max
-
DjDanee87
addikt
válasz C4mp3r #15046 üzenetére
Pedig nem veszít a csapatod azzal sem ha valaki nem maxos kocsit visz. Ellenfélnek is a playerek által hozott szintű autók jönnek. Tehát ha valaki jól megy a mondjuk A750es kocsival akkor megelőzhet 800as AI-t is akár, ráadásul ellene 750-es AI is megy ellenfélként, akit 800asok papíron könnyedén lehagynak. Persze itt kijön a skill kérdése, mert valaki -50 tuninggal is tud topon végezni, más meg kategória tetjére húzva sem ér célba. A tuningot vagy annak hiányát fölösleges szidni, csak a játékosokon múlik az eredmény.
Ráadásul annyival is könnyebb a trial, hogy a gép nem igazán tud előzni. Ha valakinek sikerül gyorsan az élre kerülnie simán vissza tudja fogni az összes AI-t, amíg a többiek elmennek mellettük.
A mostani trialt még nem néztem mondjuk (majd kedden lesz rá időm), de általában ez működő dolog. -
válasz DjDanee87 #15047 üzenetére
Igen könnyűre sikerült, 3-ból 2 versenyt nyertem, ami nálam nagy szó, mert online igen béna vagyok, és általában az unbeatable drivatarokkal is meggyűlik a bajom, de ez most nagyon feküdt. Az első versenyen az egyik csapattárs megforgatott, aztán meg sikerült a nagy igyekezetben kihagynom egy kaput, úgy lettem hetedik.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rdt89
addikt
válasz Kisgépkezelő #15043 üzenetére
Nagyon remélem, azért a 405 T16/MI16 simán bekerülhetne, meg egy 406 sedan egy 605, egy 406 Coupe, 505 GTI, 206 RC/GTI/WRC és én el is lennék játékok terén a következő Horizon-ig.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Elden Ring
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Mobil flották
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Parfüm topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest