- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Melyik tápegységet vegyem?
- TCL LCD és LED TV-k
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Azonnali processzoros kérdések órája
- LG LCD és LED TV-k
- Gaming notebook topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kisgépkezelő
senior tag
Felmerült pár napja a kérdés, hogy hogyan lehet leverni a leverhetetlen botokat. Nagyjából két dolog kell hozzá, bár ha mindkettőt megcsinálja az ember, az elég hamar kiöl minden izgalmat az offline versenyekből, még unbeatable szinten is.
Az egyik hogy minden kocsit rendesen feltuningolok. Én inkább letölteni szoktam jobb tunerektől, de alkalmanként, ha valami kocsihoz az egyik általam követett tuner se csinált tuningot akkor magamnak is csinálok. Akár letölt az ember, akár magának csinálja, pár kivétellel nincs sok értelme nem AWD-re tuningolni a kocsit, ha a győzelem a cél. B osztályig mondjuk egész jók az elsőkerekes kocsik, és a pontrendszer enged építeni extrém erős (és extrém irányíthatatlan) hátókerekes kocsikat is alacsony osztályokba de azok inkább kivételek. Így hirtelen sokkal jobb köröket tud menni az ember, de a hátránya az, hogy kiöli az egyediséget a kocsikból, mert túlzással mindegyik ugyanúgy kezd viselkedni. Mostanában offline versenyeknél inkább törekszem arra, hogy úgy tuningoljak, hogy meghagyjak valamit az autó eredeti karakteréből, még akkor is, ha így sokkal nagyobb kihívás leverni a botokat.
A másik pedig a manuális váltás kupplunggal. Számomra teljes hülyeségnek tűnik, de egyszerűen annyira megtáltosodik tőle szinte minden autó, hogy az már csalás. Csináltam is egy rövid videót, hogy mennyire az. Bár ez a Bugatti ilyen szempontból talán a legextrémebb példa, de így legalább jól látszik, hogy az a sz...os kupplung jelenti a különbséget aközött, hogy utolsó helyről indulva végigelőzném e a sort rajtnál, vagy sem, a végére pedig ott van bő 1,5 másodpercnyi különbség. Egy sok lassú kannyarral teli pályán, pedig minden kigyorsításnál jönnének ehhez a tizedek, abból meg a végére a további másodpercek. Igazából a manuálist egy kicsit nehéz megszokni automata után, de utána a kupplung bár elvileg + egy gomb lenyomása lenne (alapból az LB a kupplung), de át lehet konfigolni a váltás melletti gombra, és úgy egyszerre egy újal lenyomva ugyanúgy váltokr, mintha sima manuális lenne, csak hamarabb célbaérek. Nekem Y+B fel, Y+X, a leváltás. Egyszerű mint a faék. Ez ráadásul nem is öli meg a játékélményt, sőt méginkább segíti a beleélést, mert folyamatosan figyelni kell a motorhangot is a megfelelő váltáshoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Horgász topik
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen