- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- ZIDOO médialejátszók
- Computex 2024: Itt a Strix Pointra épülő Zenbook S 16
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
plejik
addikt
válasz Hege1234 #24821 üzenetére
Nincs, beállítasz valamit és az van. Vagy a verseny előtt átállítod. Mondjuk nem sok értelme van szerintem a váltásnak. Én special ABS en kívül mindent kikapcsolok. Driftelős feladatoknál annyit módosítok, hogy manuálisra teszem a váltást.
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]
-
NoMagix
addikt
válasz Hege1234 #26506 üzenetére
Toyota supra '97 jó lesz S1-en! Kellett 3 nap mire megadta, addig mindig 1 méter hiányzott a teljesítéshez, pedig 6-700 métereket ugrottam!
Más: ti még nem vettétek észre azt hogy könnyebben lehet nyerni alap gyári autóval mint ugyan azzal tuning után?
Több versenyem is volt pl. Nissan GT R S1 (nyolcszáz valamennyi gyárilag) és simán tudtam nyerni a botok ellen szakértői fokozaton, majd felhúztam S1 900-ra, de az ai-k simán tartották a tempót, semmivel sem lettem jobb náluk![ Szerkesztve ]
-
.LnB
titán
válasz Hege1234 #26643 üzenetére
Szerintem nem kell beírni. Tuti, hogy ott van az első pár tuningok között. Alkotó neve: Don Joewon Song. Őt keresd. Van neki a Sesto FE-re X-es és S2 tuningja is. Jelenleg ő a világranglista első. Ért hozzá.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hege1234 #26683 üzenetére
A tuningot csak letöltöd, nem veszed.
Nem íródnak felül, egy autóhoz lehet több beállításod is letöltve.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
.LnB
titán
válasz Hege1234 #26685 üzenetére
Igen. Az alkatrészek viszont külön vannak kezelve. Azokat csak egyszer kell megvenni. Szóval ha két különböző beállítás használja ugyan azt az alkatrészt, mondjuk a verseny kipufogó rendszert, akkor nem kell kétszer megvenni. Elég egyszer.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
stillmatic
aktív tag
válasz Hege1234 #27016 üzenetére
Igen, nekem még a versenyek hiányoznak, nem kapkodok a játékkal. Ugyanakkor az erőltetett sztori módon túl akartam lenni és ezt amit linkeltél már az elején feloldottam.
Plusz akkor az ingatlan is kell hozzá én azt is hamar megvettem.
Mindenki máshonnan közelíti meg a végét.
-
Qkackca
őstag
válasz Hege1234 #27125 üzenetére
Mert az a Performance Index 100-700 (PI 100-700)
D100-D500, C501-C600, B601-B700-at jelenti.Ugyanígy tovább ha mész feljebb (nincs ebben a játékban P, ne keresd!)
A701-A800, S1 801-S1 900, S2 901- S2 999, X999, hogy teljes legyen a sor.Igen, én is gyári Impalával mentem, az is C545 körüli
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
.LnB
titán
válasz Hege1234 #27264 üzenetére
Ha garázsban van, akkor nem lesz belőle pénz, csak ha AH-ban adod el.
De pörgetésnél jelzi a duplát. Qkackca amit ír, az is igaz, az nem tudom, hogy változott e az FH4 óta. De máskor el lehet adni a duplát, ez fix.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
csaba951
veterán
-
AsakuraDave
őstag
válasz Hege1234 #27712 üzenetére
Más még eszembe jutott, van a esti fotozásos feladat, az legyen kész elösszőr utána probáld meg. A garázsba, a középső menübe legyél ahol van a "My cars" almenű itt nyomsz egy X-et majd Y és fotózhatsz is.
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
AsakuraDave
őstag
válasz Hege1234 #27719 üzenetére
Örülök ha tudtam segíteni
A Supra stock motorral, ami elvileg JZ2, kimaxolva minden +slick gumikkal S1 900 egy kis gear ratio tuningal 430+ a vége Street versenyre unbeatable AI 10win accolade-ra nem rossz eddig. ABS viszont valahogy nagyon fos, sokkal jobb ha kikapcsolod és kicsit rágyakorolsz a fékezésre a kipörgésgátló viszont nem árt ha nem akarsz visszapörgetni minden kanyar után mert 1%-al több gázt adtál mint kellett volna de így is egyenesbe hamar ott vagyok az AI seggébe.There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen