- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Micro Four Thirds
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Amazon Fire TV stick/box
- Autóhifi
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Ilyen lesz a Honor 200 és 200 Pro
ma A Lite verzió már itthon is megvásárolható, az alap- és Pro modell pedig június 12-én érkezik Párizsba.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qkackca
őstag
válasz CactuS #18520 üzenetére
Én nem igazán, csak igyekszem nem útban lenni Lehúzódom a jó ívről vagy ilyesmi, pláne ha gyorsabbnak tűnik.
De a te esetedben aktív segítség volt, úgy persze.AsakuraDave: persze, mire számítottál? A gt autók szinte mindig hátsókerék hajtásúak, kivéve a hibrid prototípusok (le mans/daytona), de a benzinesek (pl lmp2) azokból is rwd. Ha a GT3-asokat próbálod megcélozni? De GT1-ből ott a Porsche meg a Merci.
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
-
-
CJ4567
veterán
válasz CactuS #18615 üzenetére
Térképről indítva írja az osztályt, és a korlátozást is(pl. Trial-nál B700 Ford), a Festival Playlistben meg külön gomb van rá, ami megmutatja, hogy melyik autókkal mehetsz(viszont ez nem számol a tuninggal). Csak sokan nem figyelnek, hanem ész nélkül indítják a trialt, a versenyeket, aztán jön a panasz, hogy miért lehetetlen a játék, miért kell tuningolni, stb.
No Sana No Life
-
rdt89
addikt
válasz CactuS #18636 üzenetére
Azért a Kia Stringer biztos fájt a karikás kollégának, hogy olyan kúpot tolt neki, mint a védőnő gyerekkorába. Sértette az önérzetét, mert tudod még is csak egy KIA és nem egy német elite prémium sportautó. De az ilyen barmok csinálják a balesetet, mert nem engedi az önérzetüket, hogy megsértse egy "ilyen" autó. Nekem van egy 206 GTI kis pözsóm, 1-2 módosítással kb. 200le és sajnos én is tapasztalom ezt, hogy nézd meg ezt a női használt tampont, hogy mi a francért nem tudom magam mögé utasítani és olyankor inkább elengedem, mert van akinek ez akkora sérelmet okoz, hogy képes rádhúzni a kormányt, vagy olyan helyen előzni, ahol fokozottan balesetveszélyes. De tény és való nagyon jó érzés a kis lelkemnek, mikor ezek a ficsúrok megalázva a lámpánál úgy néznek rád és a kocsidra, mint egy leprásra és látom rajtuk, hogy fejben számolnak, hogy biztos rosszul váltottak vagy valami történt, hát ez egy női autó, nem lehet ilyen erős én voltam a béna. Na és elhiteti magával.
-
Dtomka
veterán
válasz CactuS #18661 üzenetére
Én ezzel teljesítettem (egész könnyedén) 3*-ra a driftzonákat. Biztos van jobb erre a célra, de én nem szeretek driftelni
(#18662) CJ4567
Én összkerekesként próbáltam, lehet jobb há5tsokerekesként driftelésre.
Viszont elég erős és gyors, majd a terep - ugratásokra még le fogom tesztelni.[ Szerkesztve ]
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CactuS #18669 üzenetére
Ahhoz képest, hogy milyen nehéz, nem is olyan erős. Amikkel driftelni szoktam S1-ben, azok úgy 4-500 kilóval könnyebbek és ugyanannyi lóval erősebbek. Nálam csak az segített rajta, hogy beállítottam a hátsó kerékre 5 toe outot (a csúszka teljesen jobbra). Attól a többi driftkocsinak nagyon virgonc lesz a hátsó fele, de a Demonnak az kellett, hogy egyáltalán megmozduljon. Viszont ahogy nézem egész kezes kis versenyautót lehet belőle építeni a drag slickekkel S1-900-ra.
-
AsakuraDave
őstag
válasz CactuS #18877 üzenetére
Hát awd meg ez a wp edition mondom hátha megy Ha lenne a meta kocsikbol 2dbom akkor persze át építenek egyet online versenyre de nincs kedvem mindig oda vissza rakosgatni az upgradeket mert solo/singleba max annyi tuningot teszek a kocsikra hogy maradjon az eredeti rankja szal S801 - > S900
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
-
zsiz
őstag
válasz CactuS #19240 üzenetére
Április-május óta kb heti 5-6 napon játszok legalább egy fél-egy órát, de ide én se nagyon szoktam írni Amúgy nekem jobb is a kontrolleres irányítás, nem kell ide kormány. Ha meg kormánnyal akarok játszani, akkor úgysem ezt veszem elő, hanem az Assetto-t vagy a PC1-et.
Opel Astra G Bertone Coupé X18XE1 | GTA Online: zsiz88 |
-
lanszelot
addikt
válasz CactuS #19240 üzenetére
Te, nem írtál. Nézd vissza a topikot, más ír.
Nincs semmilyen új tartalom a játékban.
A videósok is állnak le vele, pont azért mert megmeredt, hulla merev.
Minden játékban van egy mag aki tolja, far cry 3 at is van aki online tolja még, de attól halott.CJ4567:
The Crew 2: 2 óra az 120 perc. Ha, ha nem számoljuk a töltést /menü, gyors utazás, versenybe be/ akkor lássuk: 1 jármű verseny szériája, kb 20 versenyből áll.
Normal fokozat, plusz a villám, és a képeket stb nem is nézem. A normál az 6-10 perc egy verseny, plusz ott a villám ami több mint 1 perc mind.
Ha ez mind meg van akkor még a hard szintjét se éred el, nem hogy a full fejlesztést. Hard alatt minimálisan, lehet már pár hardon menni, de nem minden.
pénzt versenyenként 1000-6000 között ad. Szamold ki mennyi az annyi./normál rol van szó, míg nem toltad le normalt, nem mehetsz hard-ra, szint nélkül esely sincs, felesleges is/
Tehát hogy is ketyeg nálad az óra?
szerver? Indíts egy versenyt és várd meg hogy jöjjön vki, soha senki se jön, mert halott és senki se játszik vele. -
válasz CactuS #19246 üzenetére
Semmit nem akar mondani, ezért jár ide. Néhány hetente megjelenik, közli, hogy ez a játék szar, halott, bugos, személyesen vele baszik ki, vagy lehetetlen a heti feladatot megcsinálni, meg egyébként el sem indul. Nem kellene rá reagálni, megint sikerült tök értelmetlenül crew-topikot csinálni itt, de legalább megtudtuk, hogy a fentiek arra a játékra is érvényesek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
-
rdt89
addikt
válasz CactuS #20512 üzenetére
Nekem egyetlen autó van az amerikai piacon amit szeretnék birtokolni akár úgy is, hogy soha többé nem lehet más autóm, ő pedig Dodge Charger 69 R/T <3 Viszont a Mustang-ok törése kritikán aluli, s sajnos a fékrendszere is gyengébb az átlagnál. Konkrétan a féktárcsák egy ekkora dög alatt nagyon picik. Ettől függetlenül valóban kategóriája legjobbja ezt nem tudom megcáfolni és a 5.0 V8 az egyik legjobb dolog ami fentmaradt az autóiparban. Nagy ccm nagy teljesítmény és nulla turbó, a tartósság szinte örök!
-
rdt89
addikt
válasz CactuS #20525 üzenetére
Volt szerencsém több féle amerikai autóban is ülni, köztük az öregekben is és az új Mustang-ba is, szerelés közben is láttam őket, van tapasztalat és ezért mondtam, hogy a fék tárcsa kicsi alatta és láttam én is Mustang-ot az nem volt ilyen szerencsés, sose a biztonságról szólt a Mustang és most se az NCAP gyöngyszemei, ezt a honlapon is megnézheted. De ugye itt mindenki azt ír és mond amit akar, nekem ez a véleményem és nekem ha lenne pénzem biztos nem Mustang-ot vennék, sose voltak számomra kiemelkedőek vagy éppen meseszépek, csak elismertem, hogy van ilyen is és ennyi. S kb. 18 millió körül ad ilyen élményt a Dodge, az 5.7-es Hemi motorral, s az is ezen az áron mozog, Chevrolet Camaro 6.2-es motorral, Jaguar-nál is vannak 5.0 motorral szerelt példányok ezen az áron. Szóval nem kell hanyattesni, más gyártónál is vannak alternatívák ebbe az ársávban csak kicsit jobban bele kell merülni, én ennyit voltam hajlandó vele foglalkozni. Ez nem az a topik és senkit se kell meggyőzni, arra ott a HA.HU, aki ilyet akar venni, úgy se ebbe a topikba fog keresgélni, szóval nyugodtan kanyarodjunk vissza a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
-
zolee145
tag
válasz CactuS #20960 üzenetére
Az eddigi tapasztalataim alapján a 95%-ot lehetne jelenteni, azt meg úgyis leszarják. Engedd el, ez ilyen.
Tegnap a gép elleni versenyen is volt ilyen, hogy esett - kelt, de ha épp volt valaki a közelében azt kirakta. Volt egy visszafordító, három gépi ellenfelet vitt el, fékezés nélkül. Kicsit fékeztem, aztán a megtisztított úton elfordultam.Viszont a mostani játszótér jó volt. Senki nem lépett ki. Mindhármat buktuk, de kicsivel. A fertőzésnél egyedül maradtam, és elég sokáig menekültem oda-vissza. Vicces amikor jönnek egy valakire 6-an. Én meg oda-vissza, mikor jön oldalról fék, elmegy előttem, meg hasonlók.
-
válasz CactuS #21463 üzenetére
Elsőre én is kiléptem, első voltam, utánam 6 drivatar, majd az 5 csapattárs. Másodikra kifogtam egy srácot, akivel cserélgettük az első-második helyet, ketten voltak a mezőny közepe táján, szóval lehoztuk a két tökutolsó, nyeretlen kilencévesnek *.
* A “balfasz kilencéves” azóta lett nálunk szállóige, amikor egy baráti család 12 éves fia esetében került szóba, hogy rengeteget játszik (asszem cod-ot), csak folyton felhúzza magát a balfasz kilencéveseken.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CJ4567
veterán
válasz CactuS #21491 üzenetére
Technikailag nem, valamiért a HWID ban(amit kapsz 30 évnél) a Windowsodra terjed ki csak PC-n, konzolon rosszabb a helyzet, ott tényleg a konzolod tiltják ki FH4 alól, és annak nem tudsz mit csinálni. (Ez más játékokra nem terjed ki szerencsére.)
Viszont ezt a módszert sokan nem ismerik, inkább beletörődnek, hogy többet nem játszanak a játékkal, mert hivatalosan neked csöndben kéne maradni, nincs appeal rendszer, és ez az újratelepítősdi is csak azért működik, mert ahogy írtam, a Windowsod tiltják.
#21492 NoMagix Sajnos sehol, miért is kéne... Annó GTA 5-nél is volt ilyen eset, csak ott egy 30 napos tiltás azt jelenti, hogy azonnal törlik az online karaktered, kezdheted előlről..
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
csaba951
veterán
válasz CactuS #21739 üzenetére
FH4: Kb. 1 órája fejeztem be. Bejelentkezéssel semmi gond nem volt. Trialból a harmadik versenyen kidobott. Másodikra gond nélkül sikerült megcsinálni. Játszótéren megint 10-60 mp-es szünetek voltak az egyes versenyek között.
FM7: Csak offlineban hajlandó elindulni, több próbálkozás után is.
-
csaba951
veterán
-
-
-
CactuS
Arcképgyáros
-
El Diabl0
junior tag
válasz CactuS #22154 üzenetére
Csak éppenséggel, amit linkeltél az az EVO változat. Ez az "alap" FXX K. Pont ugyanilyen Assetto Corsában. Még a downshift hangot is tökéletesen eltalálták szerintem, amitől libabőrös vagyok...
#22153Boti80 Számomra érthetetlen okokból a PS4-es Driveclubon és Assetto Corsán kívül más autós játékokban nem figyelnek erre... Itt egy összehasonlítás 3 nagy autós játék között. Milyen menő lenne 350-nel száguldani Skócia belvárosában ilyen autós hangokkal!
[ Szerkesztve ]
-
El Diabl0
junior tag
válasz CactuS #22156 üzenetére
Szerintem a valódi versenypálya hangokat szimulálják a játékban, azért ilyenek az autó hangok. Egyébként én elfogult vagyok, mert fül orgazmust okoznak a Ferrari motorok, szóval lehet nincs igazam. Az tuti, hogy ilyen hangokat még autós játékban nem hallottam (Driveclubot kivéve, az is iszonyú brutál 5.1-en)!
-
Kisgépkezelő
senior tag
válasz CactuS #22156 üzenetére
A Viper motornak olyan rossz hangja van az FH4-ben, hogy nem vagyok hajlandó semmibe se beletenni azt a V10-et, pedig elég sok kocsinál egy V10 swap lenne a legértelmesebb tuningopció. Egyébként pont most a Raenda Tachyonnal kapcsolatban voltak rá nagyon büszkék, hogy ez most egy különleges kocsi, mert ehhez muszáj volt felvenniük egy valódi példány hangját. Ezzel nyilván akaratlanul is elárulták, hogy a legtöbb másik autónál valamit alkot az egyik sound designer a meglévő minták alapján, aztán jólvanazúgy.
MrTwister: Másnál a 3080-ak a bányákban vannak.
CJ4567: FM7-ben is csak azokon a bajnokságokon játszottak simrigekkel ahol a szponzorok kérésére kitiltották a kontrollereket. Egyébként ilyen normál eseményeken mindenki kontrollerezett. Viccesek voltak a közvetítések. Valahogy nem tűntek túlzottan komolyan vehetőnek a játékosok ahogy ültek a monitorba belehajolva miközben az asztal alatt matattak a kontrollerekkel.
[ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz CactuS #22211 üzenetére
Jöjjön csak.
Év végén jöhetne, kibaszott szép grafikával és Japán helyszínnel.A többi funkció maradhat, mert szerintem remek alapokkal rendelkezik a játék.Évszak/időjárás változás, játékmódok stb...maradhat.
Illetve talán a menüt kicsit jobban átláthatóbbá kellene tenni.Néha még mindig elveszek benne.[ Szerkesztve ]
-
válasz CactuS #23533 üzenetére
Ultimate = Welcome Pack + VIP Pass + Car Pass + Expansions
Ez az FH4 óta van így, korábban a kiegészítők nem voltak benne, meg a Car Packok közül sem mind volt Car Passban (azaz az ultimate kiadásban).
Szóval megéri rögtön, mert egy rakás extra tartalommal indulsz, gyorsabb a fejlődés, haladás a VIP miatt (dupla CR, XP rewards), egy rakás extra ingyen autó, kiegek meg azonnal meglesznek, ha jönnek.
Szerk.: Meg így egyben olcsóbb is.
Tavaly annyi volt még, hogy GPU tulajoknak -10% volt azonnal minden verzióra, ahogy megjelent.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ipad Pro 12.9" 3.Gen ( 2018 ) WIFI+ Cellular. 1 TB !!! , Üzletből, Garanciával, beszámitás
- Canon Powershot SX700 HS fényképező / kamera eladó! Választható tartozékok!
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen