Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parson

    addikt

    válasz dennis.nol #1846 üzenetére

    pontosan. az alkatrészek tömegét a geometriából adódó térfogat- és az anyagtulajdonságok közt található sűrűségadatokból számítja a Pro/E.

    anyagtulajdonsága természetesen csak alkatrésznek lehet (elviekben), így ezeket ott érdemes megadni. erre is több mód van:

    1. edit / setup / mass props alatt be tudod állitani a szimpla sűrűségértéket

    2. edit / setup / material alatt tudsz anyagot definiálni, vagy már meglévő külső file-ból anyagot hozzárendelni, ami több anyagtulajdonságot is tartalmaz, többek között a sűrűséget is.

    3. uj item létrehozásánál egy olyan template file-t használsz, amiben már ezek előre definiálva voltak.

    első körben ez a 3 opció jut eszembe. (template file-ok nagyon hasznosak tudnak lenni, de ez már szubjektiv vélemény)

    ───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────

Új hozzászólás Aktív témák