- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- Projektor topic
Hirdetés
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
válasz dennis.nol #1846 üzenetére
pontosan. az alkatrészek tömegét a geometriából adódó térfogat- és az anyagtulajdonságok közt található sűrűségadatokból számítja a Pro/E.
anyagtulajdonsága természetesen csak alkatrésznek lehet (elviekben), így ezeket ott érdemes megadni. erre is több mód van:
1. edit / setup / mass props alatt be tudod állitani a szimpla sűrűségértéket
2. edit / setup / material alatt tudsz anyagot definiálni, vagy már meglévő külső file-ból anyagot hozzárendelni, ami több anyagtulajdonságot is tartalmaz, többek között a sűrűséget is.
3. uj item létrehozásánál egy olyan template file-t használsz, amiben már ezek előre definiálva voltak.
első körben ez a 3 opció jut eszembe. (template file-ok nagyon hasznosak tudnak lenni, de ez már szubjektiv vélemény)
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs