- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós kamerák
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- GoPro Topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8129 üzenetére
A Kepler architektúra kapcsolata a compute shaderekkel régóta ismert. A DX11-es architektúrák közül a Kepler LDS sebessége a leggyengébb, és a kontextusváltás is nagyon lassú rajta. A Fermihez képest egyértelmű visszalépés. Ez magyarázza, hogy a HDAO, ami alapvetően minden DX11-es architektúrán gyorsabb a HBAO-nál, Kepleren már nem gyorsabb. Az, hogy ezt leírom nem szidás. Megmondtam, hogy miért alakul, így Kepleren a sebesség. Használjatok HBAO-t.
(#8133) Tirexi: Igazából a motor működéséből kiindulva nem egy AFR barát megoldás. A DiRT Showdown sem az. Valószínű, hogy nagyon speciális rutinok kellenek, hogy egyáltalán használhatóan működjön a CF és az SLI.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8135 üzenetére
Sosem értettem a fanatizmust, amikor nyilvánvaló dolgokat nem lehet elfogadni.
A driverkérdést a másik topikban kitárgyaltuk. Maradjunk annyiban, hogy nem a Catalyst miatt kellett kivenni egy játékot a tesztcsomagunkból. Hidd el azt is megtehettük volna, hogy szarunk rá, hogy a GeForce drivernek problémája van a programmal, és akkor harmadannyi sebességet ért volna el, mint a vele azonos árú Radeon. Csak sportszerűtlen lett volna, mert nem reprezentálta volna a hardver képességét a szoftveres probléma miatt.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8137 üzenetére
Ahhoz képest én tényekre építem a mondandóim, amiket le lehet ellenőrizni. Ha ez fanatizmus, akkor durva világban élünk. Te csak mondtál valamit, amit semmivel nem támasztottál alá. Lóg a levegőben, és másnak a szemét is szúrja, hiszen láthatod, hogy neked támadtak a másik topikban.
Nekem nagyon mindegy, hogy mit veszel, és az is, hogy mit tartasz jobbnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #8221 üzenetére
8xMSAA-val az. De örülnék, hogy ha linkelnéd, hogy hol mondtam, hogy GTX 680-on játszhatatlan lesz.
Amit az FC3-mal kapcsolatban mondtam, hogy lesz egy day0 patch, ami sokat változtat a kódon. Ez így történt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9094 üzenetére
Ne trollkodjál. Ha nem vetted volna észre ott vannak mögötte a smájlik. A képeket megnézve nekem ez jutott rögtön az eszembe. Azért egy bazi nagy macska, aki lézereket lő a szemével nem átlagos dolog. Ami utána jön az sem.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9104 üzenetére
Nem, de mi baj van a compute shaderrel? Szinten minden új játékban előnyt kovácsol neked és mindenkinek, hogy az adott effekt compute shadert használva gyorsabban kiszámítható. A compute shader létezése nélkül rengeteg effekt nem is létezne. Az Unreal Engine 4 sem ilyen lenne, mert annak a motornak a futószalagját zömében compute shaderben írták.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
ricshard444
veterán
válasz viktor82 #9539 üzenetére
Érdekes,akkor jól emlékeztem,hogy szebb volt ez anno,mint itt Ingame,már csak az a kérdés,hogy mi okuk volt arra,hogy butítsanak (a nyílvánvalón kívül,hogy elfusson Pistike 6870-n is szépen)
De ha elkezdték AMD-re írni a motort ahogy még anno Abu írta,akkor miért lett rondább[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
keIdor
titán
válasz viktor82 #9549 üzenetére
Én csak azért szavaztam FC3-ra, mert nincs jobb. Ez a 2012-es év gyenge volt szerintem, sok lett a csalódás.
Lényegében AC3 nekem az volt, sok minden visszafele sült el. De már tavaly tudtam, hogy az évente egy rész tönkreteszi az AC-t és így is lett, mivel már a Revelations sem volt az, amit vártunk tőle...Írtam is, hogyha lehetne DLC-t választani év játékának, akkor a Dawnguard + Dragonborn-t jelöltem volna annak, a két Skyrim kiegészítőt.
Na de majd 2013... a GTA V, Watch Dogs, Tomb Raider, Bioshock: Infinite és Last of Us mind-mind esélyesek, tuti ütik is majd az FC3-at, ami nem lett nagy szám.
Brutus880: Néhány extrém esetet leszámítva mindig évente jön egy generáció, 12-18 hónap között van a ciklusidő. Mondjuk a májust azt csak valaki vette valahonnan, de igen, jövőre jön, a kérdés csak a hónap, az még december is lehet.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz viktor82 #9558 üzenetére
Miért pont a hatékonyabban dolgozó architektúra miatt butítanák a grafikát?
(#9559) Keldor papa: Elképzelhető, hogy kevés a memória a mostani konzolokban. Ez valóban limitáló lehet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tirexi
addikt
válasz viktor82 #15254 üzenetére
Általában pedig ez szokott segíteni. Sőt volt már rá példa, hogy a felhasználónév is ékezetes volt és pár program nem volt hajlandó elindulni.
Kevésnek van ez igaz mert nem tudtuk mi lesz ebből az új orosz csodából megint. De most már tudjuk. Optimalizálatlan shit tele bugokkal.
Nekem az előbb egy szép kis árnyék hibám volt. Eltűnt a karakter teste csak a felszerelését lehetett látni árnyékként. XD
-
ricshard444
veterán
válasz viktor82 #17033 üzenetére
Yep, ezt felejtik el sokan, hogy ahol jól jönne a 2GB+ ott a GPU ereje kb 25-40fps-re elég(most mondtam egy alacsony értéket) ami meg szerintem mindenkinek kevés, aztán jön a butítás, hogy meglegyen az 50+ és lám már elég lenne egy 1,5GB-s kari is.Akkor van konkrét értelme a 4GB-nak (max 1-2 kivételen kívül) ha SLI-t tervez az ember 1920 fölé /de 1920-ban is jól jön néha a 2GB+/
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
Új hozzászólás Aktív témák
- Robogó, kismotor
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Halo sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen