- Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
- Computex 2024: asgardi ASUS ROG UPS játékosoknak
- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
- (Újra)indítjuk a PH! YouTube-csatornáját
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Doki16 #30007 üzenetére
Nyáron voltam egy egésznapos vezetési tréningen Tökölön, műgyantán az összes nyári gumist levertem féktávban a CC-vel. Még az instruktor is nagyon meglepődött rajta. Persze hidegben biztos elvéreznék a téliekkel szemben, mint ahogy valós körülmények között ezt tapasztaltam is a Mátrában (CC vs TS850). A jó télivel határozottan rövidebb volt a fékút, sőt a kanyar stabilitás is magasan jobb volt havas körülmények között. A vonóerőről nem tudok nyilatkozni mert a CC 4wd-s autón van ami azért sokat segít induláskor a TS850 meg FWD-n.
Ami érdekes, hogy a technikai tréningen szárazon elkenték a számat köridőkben (az enyémen új CC a másik autón új Conti SC5 volt) de vízen megint ott voltam köridőben ahol a nyári.
Persze nem egyforma autókról beszélünk de viszonyítási alapnak megteszi.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen