- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Broken Roads teszt
gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Mit veszithetek vele, ha RFT-s gumi helyett csak sima XL megy fel? Defekt esetere lehet kapni javito keszletet, extrem esetben persze az sem segit. Cserebe kapnek konnyebb abroncsokat, rugalmasabb oldalfallal, nagyobb kenyelemmel. Magyaryul erdemes visszaterni a RFT-s gumirol normalra?
Pont Eagle Asymmetric II-ot talaltam piszok jo aran, a nagyobb meretben is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
E szerint esoben se rossz. Viszont eleg zajos.(csak ugy mint a Pirelli) Vizen is kb annyit tudhat, vagy kicsit tobbet a ketfele keverek miatt, mivel a mintazat elve hasonlo. Szoval tisztaban vagyok vele, hogy viselkedhet. Ellenben imadom ezt a fajta mintazatot.
Itt ir rola bovebben. Akkor maradok ennel, most nezem az uj M-eket is ezzel szerelik.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
hdman
őstag
Kb, ja. Árban is hasonló, pár ezer a különbség.
Michelinre több helyen azt irták, hogy lassan kopik, aztán, hogy igaz-e, azt nem tudom
Most NY: Pirelli, T: Goodyear van, ideje megnézni, hogy igaz-e.
Corsán: Semperit/ Semperit van, arra a kocsira hibátlan,
T4-en 1 garnitura van télre és nyárra, Kumho, azt ősszel vettem, az is faszán tapad.
Sopron city :)
-
Kornel
veterán
fasza. ülj előre egyes. ennél már csak az lenne gázabb, ha sunny gumit tettek volna rá
más: alufelni projekt lefújva, eladtam a szettet, helyette felment egy szett 175/65 r14 conti premiumcontact5 gyári acélon, kerekenként kb. 2 kg-val könnyebb.
aki alut akar a kocsijára, először méregessen, ha nem akar sokszor gumishoz járni, hogy visszacseréltesse a gyárira[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
Akkor meg lehet nem voltam ennyire Vredi manias. Az biztos, hogy a Sportrac 5 es az Ultrac Vorti is nagyon ott van szarazon (is)
Most pl. a legujabb Adac teszt is elismerte hogy a Sportrac 5 az egyik legjobb szarazon
Es azert tartom kiemelkedoen jonak a Vredit, mert tapadasban, kopasban, minosegben sem rosszabb a premium markaknal, viszont olcsobb, legalabbis a Sportrac 5 biztosan. A Michelin ugye kivetel, az nem ismeri mi az a kopas, de sokkal dragabb...
-
giigz
veterán
Az az egyik, de pl. hol a Dunlop???
Vredestein is alap lenne, a Kumho is annyira hangoztatva van manapság, Nokian-ra is kíváncsi lettem volna, Uniroyal szintén sehol, és ezeken kívül még van egy-két népszerű keverék/minta, ami igazi alternatívája a tesztelt gumiknak, de szó sincs róluk.
Én erre a tesztre csak annyit tudok mondani hogy értelmetlen, fölöslegesen pocsékolták a pénzüket-idejüket, vagy csináljanak rendes munkát, de ez a félmunka szerintem vicces egy kicsit így, ilyen beharangozással, stb.
Van olyan, aki nem ért velem egyet abban, hogy a jelenlegi gumipiaci viszonyok mellett nem létezhet úgy gumiteszt a 195-ös méretben, hogy kimarad belőle a Dunlop, Vredestein, Kumho, Nokian, Uniroyal?
Jó nem is írok többet, már ez is több mint amit kellett volna, szerintem ez így tényleg vicc, hiányos, félmunka, gyenge, amennyi munkát beleöltek, már jó anyagot is össze lehetett volna hozni... Valóságteszt...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
HI!
A3 es D3 is nagyon jo, de mondcsak te nem olvasol utana magadtol? tapasztalata itt senkinek nem lesz osszehasonlitani a kettot, a zinterneten meg ott van 2000 velemeny
de hogy lasd kivel van dolgod:
D3 "high performance" kat., A3 "ultra high performance", ez annyit tesz h a D3 27 meretben van, 13-17", az A3 pedig 40 meretben 14-20"-ig.
D3 mivel a kisebb-kozepes meretben van, ezert tobbet teszteltek, 2011-ben tesztet is nyert, az A3 azon a keves teszten ahol indult jol szerepelt
velemenyek alapjan is nagyon jo mindketto, a D3 talan egy kicsit jobb, de mindketto top kategoria, rosszul jarni nem lehet vele
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
kétszer ment már ki alólam kocsi, szerencsére mindkétszer megfogtam, de ehhez kellett az, hogy előtte (pl. havas parkolóban) már gyakoroltam a kocsival.
mindkét eset példázhatja akár az átlagos magyar mentalitást, először egy új swift-el 1 éves jogsival kevés levezetett km-el úgy döntöttem, hogy elég a két első kerékre téli gumi, úgyis az a hajtott tengely. 30-40 cm-s hóban hajnalban 50-60 km/h-nál úgy kiment a kocsi hátulja alólam, hogy majdnem a szembe sáv melletti árokban kötöttem ki, nem kis szerencse és/vagy reflex kellett hozzá, hogy össze tudjam szedni a kocsit, és ne zúzzak le egy vadi új autót nullára, mert 20-25k-t meg akartam spórolni. természetesen dupla szerencse volt, hiszem pont akkor nem jött szembe senki, ha jött volna, akkor ugye hiába szedem össze a kocsit, ha közbe valakivel ütközök.
másodszori eset egy régi swift gyári 6 éves nyári gumijával függött össze, megvettem a kocsit 12k km-el, gyakorlatilag újnak tűnt a gumi (7-8 mm profilmélység), csak 6 évesen (3 év állással) annyira elöregedett, hogy esőben teljesen elvesztette a tapadását, nyáron felhőszakadásba úgy ment ki alólam a kocsi, hogy szintén szembe sáv szélén fogtam csak meg, közben kétszer eltalálva a padkát is. utána még aznap lecseréltem a gumikat, azóta mindig figyelek, hogy milyen gumival közlekedek, tanultam a két esetből.a tanulság ebből annyi, hogy ha a háta megy el a kocsinak, akkor mindenképp szerencse is kell hozzá, hogy meg tudd fogni, illetve ne jöjjön éppen senki akkor, de ez se garancia semmire.
mindenki vegyen jó gumit, és ne szarakodjon pár ezer ft-on, meg használt gumikkal, stb.
a használt gumi kereskedést is keretek közé szorítanám, ilyen 6-10 éves gumikat nem is engednék árulni se magánszemélyek, se kereskedésnek, mert gyakorlatilag életveszélyes termékekért kérnek el pofátlan összegeket, és akkor még jönnek a bugyuta cinikus szövegekkel, hogy DOT mániások kíméljenek, stb.egy szó mint száz, mindenki vegye meg a számára még megfizethető legjobb tapadású gumikat, és legfeljebb 5-6 évente cserélje le, télen téli, nyáron nyári.
-
LógaGéza
addikt
Ez már volt a Milyen autót vegyek topikban és akkor is ki lett vesézve, hogy az újrafutózás egy rendszerint alkalmazott technika teherautóknál, munkagépeknél stb... Ha továbbolvasod, akkor szokás szerint mindent megtudsz róla
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- NETATMO időjárás állomás eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen