- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
memphis221
tag
Hahó! Telot vennék asszonynak! 20k szánnák rá kb! Elvárás érintőképernyős,. ne legyen leharcolt ,Jó aksival,töltő headset ha valami gari van rá az pozitív!
az hiszem leírtam mindent
üdv memphis22
" memphis22 "
-
MR_Joe
aktív tag
Van itt egy használt MTB bringa, relatív normál állapotú, csak épp hátsó fék bowden eldobta magát. Valaki szabadítson meg tőle! 6k, vagy csere valami hardverre
Gigabyte aktív vízhűtéses processzor - ez azthiszem mindent visz :D
-
Smile8822
senior tag
Üdv.
Lenne egy iphone 5 fehér színű Tfüggő 16gb os 1 hónapos.
Eladás oka bátyám cserélte kocsira de neki is i5 je van csak feketébe és 2 telefonra nincs szüksége.
Ajánlatokat várom...[ Szerkesztve ]
•19Christian88• http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=smile8822 -_- {" John Digweed - Heaven Scent "} ~ Apple iPhone 14 Pro ~
-
MR_Joe
aktív tag
Ez volt már?
A vége felé egyre durvább...Gigabyte aktív vízhűtéses processzor - ez azthiszem mindent visz :D
-
vlcsko82
aktív tag
"...és isten mondá a 8-ik napon: -Oké Murphy, te győztél!"
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #20104 üzenetére
Mi baj vele?
Jazzos:
Pedig ha sokat mész más nem nagyon lesz alternatíva sajnos meg szerencse hogy nem kint ülsz hogy szagolgasdcellpeti
Hát szerintem érdemes végighívni a többi bontót is, nem kifejezetten japánokat. Mert ha bejön egy autó kb azonnal elhordják[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #20110 üzenetére
Minden attól függ milyen volt az előző gazdája, ha karban tartotta nincs gond, ha el volt hanyagolva akkor mindegy milyen autóról van szó.
Speeedfire: Én is, és pont egy olyan fajtát is vettem
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Speeedfire
nagyúr
válasz atos19881101 #20110 üzenetére
A mazda vagy a dízel? Csak, mert több dízelt is láttam már 500k+km-rel.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
atos19881101
senior tag
válasz Speeedfire #20113 üzenetére
A Mazda dízel ... Mazda dízelt láttál 500k+ -al? Abban mennyi motor generál volt?
Szerk: [link] Rendezd ítélet alapján növekvő sorrendbe, és nézd meg a listát melyik motorral szereltek kapták a legrosszabb értékelést ...
Coyot
Jogos. Ebben igazad is van ... de vannak jó és rossz konstrukciós motorok sajnos. Jó pl a régi adagolós TDi, rossz pl. a rönó féle DCi ...[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #20114 üzenetére
Én az első szériás pd elemest vettem, ezek is hasonlóan jók mint a régi adagolós tdi, pedig az eredeti cél tdi lett volna. De marhára lepusztult sajnos a legtöbb, legalábbis amit néztünk, ami nem az meg 1milla fölé tartották..
Amugy van egy dci asszonykámnak, családi hagyaték. Motorcserén túl vagyok, de ez is szar
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
atos19881101
senior tag
Igen láttam VW-Audi-Seat topicban írtál. Nálunk is van a családban egy PDTDi Octi 74kW. Sajna mi már túl vagyunk egy motorgenerálon, PD elem cserén, most rosszalkodik a turbó is, és még a kuplung csere is közel van ...
Én is szintén TDi-t szerettem volna venni, ki is néztem egy régi adagolós A4 TDi-t, de lemondtam róla, mert nem lenne egészséges neki a napi kb 10km amit járok vele munkába. Így inkább vettem egy Mazda 6-ot 1.8-as benyás motorral. ... ez dobta a gép ...
Igen a DCi ... testvérem (autószerelő) 1.9DCi motorja 150k km-nél hengerfejes lett, volt munkatársam 1.5DCi-je szintén 150k-nál motor generálos lett. ... Sajnos rossz konstrukció ...
Ja és igen ... a jó dízelt azt aranyáron adják ... olcsó húsnak meg híg a leve.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Jazzos
tag
válasz atos19881101 #20116 üzenetére
De azért csak erőltetni kell a dízelt, mi.
(Mondja ezt egy benzin-fan) -
vlcsko82
aktív tag
Gyerekek ez mekkora
"...és isten mondá a 8-ik napon: -Oké Murphy, te győztél!"
-
vlcsko82
aktív tag
Urak,lenne egy Fujitsu MHV2060AH 60GB 5400 RPM 8MB Cache 2.5" IDE Ultra ATA100 / ATA-6 Notebook Hard Drive
"...és isten mondá a 8-ik napon: -Oké Murphy, te győztél!"
-
cellpeti
veterán
válasz atos19881101 #20119 üzenetére
egyértelmű, de alvázszám alapján szinte az összes Mazdát vissza lehet követni. Hála isten német autó volt ez, minden benne van, kivéve a bőr belsőt(hála isten). és a 172.000 is valós benne
vlcsko:
kérdeztem boltba is. ott dupla áron van sajnos
DCi:
Szüleim Renault Megane II-jének még semmi baja hála isten, 1.5DCi
[ Szerkesztve ]
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #20116 üzenetére
És ez még a Bosch pd elemes?
dci kuka az összes, van még egy kedvesem családjában 1.9dci megane - na arról se lehet jót hallani. 1.5 meg egy olyan konstrukció amibe nem szabad beleugrani.
Napi 10km-re jobban járós volt a benzin
cellpeti:
Akkor gyorsan adjátok el, addig amíg nem lesz baja[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
Jazzos
tag
válasz atos19881101 #20119 üzenetére
Áh, ezt így nem lehet. Fórumon sokkal vehemensebben kell vitázni. Sőt, nem is vitázni, fikázni kell.
Viccet félretéve, sztem az az 1, max 2 liter különbség nem ér annyit, amennyi macera van a dízellel, meg pluszköltség.
Bringásként meg főleg azt mondom, hogy a dízel mondjon le. Hihetetlenül büdösek tudnak lenni az újak is. -
Balinov
félisten
-
Balinov
félisten
hamar dizel. 2003-2004 koruli 4karikas TDI-k 140-160eKm-el meg a megveheto, mert meg elmegy 100eKm-t kategoria?
Esetleg 1.8/2.0B ugyanabbol az istallobol? 1.8T mennyire szervizigenyes?
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Coyot
őstag
válasz Balinov #20128 üzenetére
Az 1.8T biztos hogy szervízigényes konstrukció, mint minden turbós.
A 140-160k km szerintem nagyon kevés, ezekkel az első 3 évben mennek 100-140 ezret aztán szokták eladni, legalábbis nyugatabbra ez a szokás, első években céges autót aztán magánszemélyekhez kerül. Nálatok nem tudom mennyire más a helyzet.
Má' nem
-
atos19881101
senior tag
válasz cellpeti #20124 üzenetére
Hol, merre lehet visszakövetni? Valahol online, vagy szervizben??
Coyot
Nem nem ... Siemens elemek vannak benne ha jól emlékszem. ... Az egyik elem annyira kuka volt, hogy félre porlasztott a hengerfalra, így a dugattyú félbe kopott. ... Ezért is lett generálos a motor.Jazzos
Lehetne róla vitázni, de felesleges.
Én annak ellenére, hogy benzines kocsim van a dízelt favorizálom a nyomatéka miatt, illetve a hangjáért is megőrülök. Nálam a fogyasztás az csak utólagos dolog. Egy dízellel is meg lehet etetni a városban a 7-8 litert. Manapság meg már a benzin jóval olcsóbb, mint a dízel.
A szervízelési kérdés pedig köztudott. Drága ha cserélni kell azt a nyavajás kettőstömegűt, vagy ha bedöglik a turbó .../** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
atos19881101
senior tag
válasz Balinov #20128 üzenetére
2003-04-es dízelt 100% hogy nem veszel 150k körüli km-el. Aki dízelt vesz az azért teszi, mert sokat megy vele ... értsd évi 30-40k.
Ha pedig ennyire keveset futott, akkor lehet városi tili-toli autó volt, ami meg nagyon nem egészséges egy dízelnek ... mert soha sem melegszik be rendesen, aztán már le is állítják.
A felhasználás alapján dönts szerintem, hogy milyen mód fogod róni a kilométereket. Ha hosszú utakra mész, akkor egyértelmű dízel, de ha rövidekre + város, akkor benya. A motorméret pedig döntsön az alapján mennyire szereted ha "megy" egy autó, vagy csak elvisz A-ból B-be.
Szerk:
1.8T-t csak győzd tankolni[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Balinov
félisten
jolvan, jolvan, okiDoki, ertemene a celzast, olvasom en is a totalkaros nepperes blogot
igazabol a dizel nem lenne letfontossagu (bar qrva jo lenne), inkabb egy kicsit nagyobb motor, meg fiatalabb jargany. Kicsiny az az 1.6B akkora kasztnihoz. Mondjuk egy ilyen nem lenne rossz, imadnam
atos19881101: #20132-re. Melobajarni napi 25km oda/vissza, ha becsuszik 1-2 bevasarlas, akkor 30-40, sokszor jarunk kirandulni, az olyan 150-200km karika/alkalom, neha megyunk hosszabb utakra is kenyaalsoba 2en, vagy ha vendegek jonnek akkor 3-4-en, nem ritkan 6-700km/nap. Gazolaj altalaban 6-8centel olcsobb itt, mint a benzin. A4/TDI-bol abban az arkategoriaban, amit neznenk jovore kb ilyenek vannak a Mileaga az merfoldben van jelezve, nem KM-ben
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Coyot
őstag
válasz atos19881101 #20131 üzenetére
Megmondom őszintén bíztam benne hogy nem Bosch elemes lesz, mert azokkal nem szokott baj lenni, meg ezért választottam én is ezt. A sztori mondjuk durva
Má' nem
-
widi
tag
Ha jól láttam Passatot vettél
Jómagam is most akarok egy Passat kombit venni, hogy lehet megkülönböztetni hogy Bosch vagy Siemens elem van benne, ez bontás nélkül megkülönböztethető? Nagyrészben a hirdetésekben dízel van, de nekem jó a benzines is, évente csak 15-25 ezer km-t szoktam menni.Mire érdemes még odafigyelni?
kb. az alábbi paraméterekkel nézegettem:
-mindeképp kombi
-max. 2001 vagy annál újabb
-nem automata váltós
-max. 300.000 km (bár ez nehezen ellenőrizhető)
-1-1,2M Ft kereteket nem szeretném túllépni... -
Coyot
őstag
Ha jól tudom 2004-ig gyártották Bosch rendszerrel utána mindenbe Siemens került.
Szerintem nézz be a VW topicba ott többet tudnak neked segíteni, és pontosabb infókkal, nekem szerencsére volt ismerősöm aki segített választani.
Minden attól függ, hogy milyenek voltak az előző gazdái/gazdája.
Futóműre nagyon oda kell figyelni, ezek már az oldalanként 4 lengőkaros megoldások, amik marha kényelmesek de a jómagyar utalak nem nagyon bírják, ha nincs hangja már jó. Meg nyilván még ezer dologra, amit neki sem állok sorolniMá' nem
-
golya32
aktív tag
Toyota avensis 2.2 diselre szavazok, már beleraktam 20e km-t most van benne 220e semmi gondja nincs a motornak.
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
G@ben
addikt
válasz Jazzos #20126 üzenetére
Mennyi, de mennyi vitám volt munkatárssal, aki a dízelt istenítette! Évente ha ment 15.000 km-t, akkor már lehet, hogy sokat mondok, illetve a kis 1.4 dízel Corsával elváltott 1700-nál, amikor már épp kezdett volna tölteni a turbó, aztán áradozott, hogy micsoda nyomaték! Hiába magyaráztam neki ezt: [link], akkor is a dízel volt a király, mert kevesebbet evett. Ekkor mondtam neki azt a példát, hogy hiába ereget ő egy nap alatt öt galambot a levegőbe, én meg hetet, őt kevésbé fogják szeretni, mert pluszban oda is kakkant. Nem értette.
A költségekről meg csak annyit, hogy tesómék egyszer tankoltak rossz helyen, cserélni kellett mind a négy befecskendezőt, ami százezres tétel volt. Egy modern dízel kb tízszer akkora befecskendezési nyomással dolgozik, mint egy modern benzines. Sokkal, de sokkal érzékenyebb.
És lámpánál megfulladok egy dízel mögött. Szeretem a nyomatékát és inkább dízelesen vezetek, de köszönöm, nem kérek belőle. Ahogy te is mondod, büdösek. Nagyon...Mod:
értem, hogy aki sokat megy, annak jobb a dízel, de egyszerűen utálok a közelükben lenni, mert nem kapok levegőt.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
golya32
aktív tag
Lehet hogy szar a dízel, de azt a nyomatékot amit lead, a benzinessel sokkal nagyobb cm3 nél tudod csak elérni esetenként sokkal nagyobb fogyasztással, nekem már volt 2,2es benzines és diesel is ég és föld a különbség, mindkettőt ugyanannyira hajtottam, költségekben egyenlőre a benzines többe került a fogyasztással együtt értem.
[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
G@ben
addikt
válasz golya32 #20142 üzenetére
Tudom, miről beszélsz! Vezettem eleget dízelt, kicsit, nagyot egyaránt. Vezetni szerettem, szagolni nem. Mondjuk nem 2,2-es motorról beszélek, maradjunk az átlag környékén, 1,4-1,6 liternél. Ott nincsenek akkora különbségek.
És a turbós benzines smafu? Igen, tisztában vagyok vele, hogy érzékenyebbek, mint a szívó benzinesek. De a nyomaték közel van a dízelekhez. A fogyasztás mondjuk annyira nem. Lényeg a lényeg, mindenki azt vesz, amit akar, én maradok a benzinesnél, mert nem megyek olyan sokat és az a tempó, amit tartani tudok vele, nekem elég. A sok dízelesnek meg ajánlom, hogy gyorsan hagyjon le, mert akkor kevesebb kormot kapok.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
golya32
aktív tag
1,4-1,6 esetében igazad van 1,5dci renault motor az nagy kaki volt, 3 db-t sikerült leamortizálni különböző kasznikban.
Utána vettem 1.8as benzines cliót fogyasztás 2l-el több volt, annyit viszont tudott mint az 1,5dci.
A kisteherekre gondolok, személyautóban van 1.5dci 110Le változat is azt meg már nem körözi le az 1.8 benzin.
Kisebb turbos motorokat is próbáltam 1,3as turbós benzines ha hajtod simán benyeli a 8-9l-t is, azért gondok már vannak vele.
Ha lenne több pénzem biztos vennék 3000-es benzinest, és nem érdekelne mennyit eszik.Kellene vennem valamilyen kistehert, az avensis nagyon kényelmes, viszont nem igazán jó neki amikor szállítom vele a 100kg körüli szerszámokat.
Kisteherben meg nem tudok olyat ami kényelmes és pakolható is lenne, évekig jártam citroen peugeot opel típusokkal, a derekam már teljesen szét ment annyira kényelmetlenek.
Nem értem miért nem lehet kényelmesebb üléseket gyártani.[ Szerkesztve ]
Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
G@ben
addikt
válasz golya32 #20144 üzenetére
Biztos velem van a baj, én nem hajtom a kocsim. 1,5 benzin, 80 ló (volt valamikor), 120 Nm (de legalább alacsony fordulaton), országúton a forgalom tempóját tartva 5,5 litert eszik. Városban úgy, hogy megyek 5 km-t, majd megállok, lehűl a motor, újra megyek 5-öt, lehűl, 9,3-at evett a múltkor.
Ha lenne egy kis turbós benzinesem, az sem enne sokat, csak jobban tudnám előzni a kamionokat.[ Szerkesztve ]
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
golya32
aktív tag
Városban én sem hajtok benyomom a tempomatot aztán 50nel végig, max 60 ha tempósabb a forgalom.
Inkább pályán és mellékutakon szoktam nyomni, pl ma mentem Nyergesújfalura Győrből, Tatabányáig pálya onnantól mellékutak na ott toltam neki.Vélemény olyan mint a segglyuk mindenkinek van, de senki nem kiváncsi a másikéra.
-
Jazzos
tag
Én is gondolkoztam anno Avensis D4D-ben is, de még a sima D4 benzinről is lebeszélt az autószerelő. Azt mondta, napi szinten cserélgették ezekben az autókban a porlasztócsúcsokat. Így maradt a régebbi ZZ kódos motor, amiből 1.8 volt a legnagyobb a maga szerény 130 lovacskájával. Ha gyorsulni támad kedvem, majd veszek egy hellokittys Nissan 370Z-t.
-
Balinov
félisten
1.8-as benzines, 1.9D Volvok milyenek, mennyire megbizhatoak? S40-ben, 2003-2005ig bezarolag
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Jazzos
tag
Majdnem nekiálltunk meccset nézni úgy, hogy minden holland gólnál a féldeci pálesz. Szerencsére nem vállaltuk aztán be... utólag okos döntés volt.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Politika
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Ingatlanos topic!
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Eladó konfig! Ryzen 5 5600X 512GB M.2 SSD 16GB DDR4 RTX 3060Ti 8GB!
- MacBook Pro Retina 13" M1 Chip / 16GB RAM / 2TB SSD / Magyar / 60 nap garancia
- Apple Watch S9 41mm Pink Aluminum, bontatlan
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen