Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Bile Demon

    őstag

    Peugeot 206 ECU javítás (beázás).



    Kissé kockázatos a dolog, mert kívülről minden OK-nak néz ki, de egyfelől ott voltak a parajelenségek, megmagyarázhatatlan tünetek, másfelől az, hogy mi van ha nem is az ECU-val van baj. (előtte minden olyan alkatrészt kiszereltem és bemértem, amire hibakód utalt: MAP szenzor, elektromos gázpedál, elektromos fojtószelep egység)

    1. gyárilag úgy volt kiöntve, hogy lyukas a csatlakozó alatt (persze ez csak szétszedés után látszik...)
    2. idővel az alumínium ház felületén a korrózió nyomán nedvesség került az átlátszó fólia alá
    3. fólia leszed, tisztítás alatta (kefével vízzel és féktisztítóval), szárítás sütőben 70 fokon
    4. ideiglenes összerakás próbakör, :))
    5. egy hét teszt üzem, minden rendben.
    6. ház tisztítása, citromsav, smirgli stb.
    7. semleges szilikon tömítővel az átlátszó fólia körbetömítése, a csatlakozó alatt is. csavarok körül is.
    8. tettem MX4-es hővezető pasztát az injektor meghajtó IC alá és a gyújtótrafó meghajtó IC alá is! :)
    9. összerakás után a doboz és panel közt is körbetömíteni, aztán az egész hátulját, különösen a csavaroknál.
    10. kívülről több réteg bitumenes tömítés a csatlakozó körül (ahonnan eredetileg indult a korrózió)

    Bruhe

Új hozzászólás Aktív témák