- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Melyik tápegységet vegyem?
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen notebookot vegyek?
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Apple notebookok
- Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Sziasztok kedves otthon barkácsolók!
A közelmúltban felmerült ötletek, reakciók alapján úgy éreztem, itt az ideje egy topik összefoglaló készítésének. Ugyanakkor a nyitó hozzászólás erre tökéletesen megfelel, így ezek után következzenek a topiknyitó fórumtársunk szavai:
Új hozzászólás Aktív témák
-
enemi
senior tag
-
V.Stryker
nagyúr
válasz KillHates #62040 üzenetére
Jó, ezt gondoltam, de van egy csomó kérdésem.
- Első réteg a műanyag alapozó. Kell-e előtte megcsiszolni és ha igen, milyen papírral és a csiszolás után mivel töröljem át az alapozó előtt? Lakkbenzinnel vagy mivel?
- Második réteg a a szórógitt. A kérdések ugyanazok.
- Harmadik réteg a metál festék. Fenti kérdések ugyanazok+ hány rétegbe kell fújni?
- Negyedik a lakk. Gondolom nem csiszolunk, csak fújjuk. Hány rétegbe és milyen lakkal?
Amúgy pontosabban a motor színéhez akarom fúj a gyárilag fekete műanyag túradobozokat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
szabifotos
senior tag
válasz KillHates #62081 üzenetére
Hát, de akkor is valószínű a második verzió lesz a nyerő, mert abban az esetben nem megy 50 fok alá, csak ha hagyom kialudni szinte teljesen. Az első verzióban, meg 40-ig is lemegy a víz mire leáll a keringető. szóval akkor valahol a kettő között kell belőni. Persze ez az égés intenzitásától is függ, meg hogy épp mennyire pakolom meg...
Édesapám arra hivatkozott, hogy: "Hát, de a 40 fokos víz is még fűt!" Igen..., de ha 40 foknál leáll a keringető, és ezáltal felmegy 50-55-re, akkor az jobb, mintha a 40 fokos víz forogna folyamatosan...
-
macilaci78
nagyúr
válasz KillHates #65917 üzenetére
Nem igénytelen az, csak a másik odalt is be kell vágni, hogy a fűrész kilépő éle ne szakítsa a fát. Az igénytelen a dekopírfűrész, de egy jó lappal az is szépen dolgozik.
És a kerékkel sokra nem megy, a képek alapján a pánt felőli oldal is lóg, az egész ajtólapot kellene megemelni, vagy levágni az aljából.
Amúgy az alátétes trükk működik, egészen addig halmozhatóak az alátétek, amíg kb 1 centi benne van a pánt csapjából az ajtólapon lévő ellendarabban.
Amúgy a pánt jó eséllyel egy laposvas, ami bele van ütve a fába és két szöggel megakasztva. Átfúrnám a pánt magasságában az ajtólapot és a tokot is és kapupántcsavarral, menetes szárral összehúznám, ez vastagabb, nem vágna magának utat a fában és tartaná a pántot.Levételhez meg kell egy pajszer, meg egy darab deszka: deszka lefektet, rá a pajszer és mint a mérleghinta, leemelni az ajtólapot a pántról. Két ember kényelmesen megoldja: egyik támasztja a lapot, hogy el ne dőljön, a másik tapossa a pajszert.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
tupacamaru
veterán
válasz KillHates #66874 üzenetére
De pontosan így van. Ha komprimálod akkor csökken a térfogat, nő a nyomás, melegszik a gáz. Ha kiengeded a tartályból az összenyomott gázt, akkor nő a térfogat, csökken a nyomás, hűl a gáz. CO patron megvan?
Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................
-
imibogyo
veterán
válasz KillHates #66876 üzenetére
Egy jól tervezett és tömített nagynyomású csőhálózatban a "végén" is akkora a nyomás, mint az elején (kicsit sarkítva). Ha megfelelően van méretezve (és pufferelve) a rendszer, tehát sem a rákötött gép(ek) nem igényel(nek) túl sok levegőt a kompresszor(ok) és a tartály(ok) tudásához képest, vagy megfordítva a dolgot a kompresszor(ok) légszállítása, a tartály(ok) térfogat és nyomástartalékoló képessége is megfelelő a rákötendő gép(ek)hez, akkor kvázi állandó nyomás van a rendszerben.
A levegőnek a rendszerből való tényleges kilépéséig nem beszélhetünk igazán komoly térfogat-növekedésről, így önvisszahűlésről sem. Épp ezért van szükség a "kényszerhűtésre".
A magas hőmérsékletű és vízzel telített levegő ártalmas a rákötött gépeknek, festéshez pedig maximálisan ellenjavallott a nagynyomású levegő előkészítő nélküli használata. A visszahűtés következtében előbb kicsapódik a "víz" minthogy a gépekhez érne, ezért vannak kiképezve itt a leeresztő csapok. Egy komolyabb ipari rendszer akár napi 100 liter kondenzátumot is "termelhet". Természetesen ez messze nem ennyire durva otthoni, kisipari körülmények között, de nem hiába kell időnként a kondenzátumot a tartályból is eltávolítani, mivelhogy ott is felhalmozódik egy bizonyos idő alatt.
És ebben az esetben a tartály sem tágulási tartály, baromi rossz lenne ha tágulna, hanem épp ellenkezőleg "nyomástartó" szerepe van, épp az a dolga, hogy "létrehozza" a nyomást és nem az, hogy elnyelje, kiegyenlítse azt biztonsági funkcióként (a tágulási tartály szerepét itt a biztonsági szelep látja el). Tágulási tartály esetében a (túl)nyomás "elnyelése" az elsődleges feladat, annak felépülését kell megakadályoznia, itt viszont pont az ellenkezője áll fenn.
Szerintem a kompresszornál, nem igazán a levegőt hűtik, hanem a "hengerfejet" amit az összenyomódó levegő melegít fel.
Ahhoz az a kis bordázott cső semmi. Lényegében nulla felülettel kapcsolódik a hengerfejhez. Ahol szükséges a hengerfej aktív hűtése, ott meg is teszik.[ Szerkesztve ]
-
Barret001
addikt
válasz KillHates #66876 üzenetére
Aki nem akarja össze égetni magát véletlenül,az hűti a kompresszor nyomócsövön kilépő össze sűrített levegőt.Minden normális kompresszor így van felépítve. És még több más oka is van.A bicikli pumpa csöve is forró lesz kerék pumpáláskor,csak ott nincs 8-10 BAR
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen