Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bkercso

    nagyúr

    válasz Dißnäëß #25335 üzenetére

    és ahogy jön egy (most nem feltétlen ez) hiperkorrekt, hipersemleges szett, ami elméletben 10x annyira közel van a forráson lévő anyag visszaadásához, kiderül, hogy szar a forrás, a CD nem elég "felbontó", a mastering és keverés kuka, satöbbi.
    Én is építettem egy nagy visszacsatolású (>160dB a teljes hangfrekis sávban) erősítőt, aminek szintén 1/100-ad akkora a torzítása, mint egy hagyományos, jobb erősítőnek, és nálam nem művi a hang, de tény, hogy nagyon tiszta, élő. :B A felvétel atmoszférája kijön, de a legtöbb felvételemben nincs idegesítő hatás. (Igazából két ilyet is építettem: egyet fejhallgatóra, egyet hangfalhoz.)
    Azt is megjegyzem, hogy az OPA tápját el tudtam úgy cseszni, hogy műhangja volt és fárasztott. 6 féle tápot próbáltam ki vagy 10 féle OPÁ-val abban a kísérletsorozatban és az OPÁ-k sorrendjét befolyásolta a táp, de tápokból volt abszolút győztes.
    És ez még csak egy fül(pár), az enyém...

    Szerintem onnantól, hogy ez a fickó (és mások is azóta) megoldotta a D-osztály problémáját - vagyis kreált többedrendű, erős visszacsatolást egy lassú erősítőhöz - már ugyan azokkal a problémákkal néznek szembe, mint az A- vagy AB-osztálynál: műveleti erősítő, tápegység, csatolókondi stb. Ezek mérve jók, de hangra nem feltétlen. És ezekre nem megoldás a D-osztály.

    Passzív hangváltó: Az erősítő mellé tenném, és onnantól mehet a bi- vagy trikábelzés. Így egy adag torzítás megúszható. Persze egy SAL-nak mindegy, hova teszi az ember, ott nagyságrendileg nagyobb torzításokat produkálnak a hangszórók.

    [ Szerkesztve ]

    Megjelentek! : MFD3 és MFA3 || bkercso HiFi készülékek: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/bkercso/keres.php?search_exac=0&search_title=0&usrid=341946&buying=0

Új hozzászólás Aktív témák