Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribarszki

    őstag

    válasz koxx #53806 üzenetére

    A V8- V10,11 között jelentős a különbség. Szakítottak a V8-nál még alkalmazott ciklonelrendezéssel. Ott függőlegesen álltak a ciklonok, mostmár vízszintesen. Sokkal simább a levegő útja. Ezzel 25%-kal alapból nagyobb lett a szívóerő.
    A V11 is jelentős ugrás a V10-hez képest, mert sokkal komolyabb akksit kapott, és nagyobb a szívóereje, digitális kijelzője van. A V10 számomra jelenleg senki földje, mert sokkal drágább mint a V8, viszont annyival nem jobb. Kicsit olcsóbb mint a V11, attól viszont nagyon elmarad. Különösen akku teljesítményben, vagyis takarítási időben!
    Vagy V8 100k körül, vagy V11. V10-et egyáltalán nem éri megvenni, a V11 sokkal-sokkal komolyabb gép lett.

    Idén a várt V12 helyett a V11 extra jött ki. Annyi a plusz, hogy egy kattintással cserélhető lett az akku. V12 majd 2021-ben jön. Lehet átállnak 2 évenkénti modellfrissítésre, és a köztes években csak egy ráncfelvarrást adnak ki.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák