Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gömbike

    senior tag

    válasz laci1117 #64372 üzenetére

    Nekem még friss a negatív élményem a samu szervízzel.

    Egy felső kategóriás samu mikrót vettem, aminek a gyári garanciája 2020. októberében lejárt. A MM-ben vettem, ahol az eladó rábeszélt a plusz garanciára.

    Szerencsére.

    A mikró elindító mikrókapcsolója nem működött tökéletesen. Ezt bejelentettem a biztosítónak, akik másnapra már kiküldték a megyénkben működő legnagyobb hivatalos szervizt, aki elvitték javításra a gépet.

    35 nap alatt nem sikerült nekik egy telefont, levelet küldeni, hogy mi van a géppel., hogy áll a javítás. Én hívogattam őket, a válaszuk, hogy hetek óta nem kaptak alkatrészt(????).

    A nagy samsung központ azt mondta, hogy ők nem foglalkoznak javítással, hívogassam a szerződött partnerüket, a szakszervizt.

    35 nap után felhívtam a biztosítót, ahol a hölgy, akivel beszéltem felajánlott egy csereutalványt. Azt 5 perc múlva meg is kaptam levélben. Kinyomtattam, irány a MM és vettem egy Wh-t.

    Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.

Új hozzászólás Aktív témák