Hirdetés

  • Retro Kocka Kuckó 2024

    lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!

  • Broken Roads teszt

    gp Azt, hogy mi történt az atomháborút követően Amerikában, jól ismerjük a Falloutokból. A Broken Roads e történetet ausztrál szempontból meséli el – igencsak hasonló eszközökkel.

Új hozzászólás Aktív témák

  • scout pro

    csendes tag

    válasz sinick #8499 üzenetére

    A miénk elég durva volt.
    Ugyanígy volt. Központi hibabejelentés.
    Mindig többször felhívtam az Indesitet-Ariston-Hotpointot, és mindig azt mondták küldenek sürgetést a szerviznek, és ezután mindig az volt, hogy hívjam fel saját magam a szervizt, aki ide van rendelve.

    Nekem kellett lerendezni, holott én nem állok szerződésben velük, ez az Indesit dolga lett volna. Egyiküket sem érdekelte.

    Akkor még annyira nem tudtam a jogaimat, most már rendesen utánaolvasok mindennek, és utánajárok. Nem fogadom el azokat a válaszokat, hogy "mert Mancika ezt mondta".

    Mindenkinek azt tudom ajánlani, hogy vásárlás előtt nézzen meg a van-e kiterjesztett garancia, ha igen melyik biztosító biztosítja, kivel áll szerződésben, az kinek adja le a munka megrendelését.
    Nézze meg mindenki, az adott szervizelő cégről/biztosítóról milyen vélemények vannak. Olyan esetben, ha csak szakszerviz általi bekötés esetén érvényes a garancia (pl. kombi tűzhely) kérdezze meg a szakszervizt mennyibe kerül a bekötés, ajánlja-e a készüléket stb.

    http://tamop.ofe.hu/inet/osszefogas/hu/modul/hasznos/jotall_szav.html
    http://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/top/gyik/szavatos.html#subtitle_16
    [link]

    "A vonatkozó jogszabály szerint a kijavítást megfelelő határidőn belül kell elvégezni. Azt, hogy mi minősül az adott helyzetben megfelelő határidőnek, számos tényező – így például a termék tulajdonságai, a hiba jellege, a hiba gyors orvosolásához fűződő fogyasztói érdek – befolyásolhatja."
    Na hát ezen igazodjon el valaki! Ha van alkatrész, akkor mi számít "megfelelő határidő"-nek?

    "Mi van akkor, ha nem javítják meg határidőben a terméket?

    Ha a dolog kijavítását megfelelő határidőre nem vállalják el, vagy nem végzik el, a fogyasztó a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja. Ez azonban csak lehetőség a fogyasztó számára, ezért a kereskedő javítási, javíttatási költség megtérítésére irányuló ajánlatát nem kell elfogadnia.

    A bírói gyakorlat szerint a javítási költség akkor is kérhető, amikor a javítás még ténylegesen nem készült el. Ilyenkor a bíróság a kötelezettet a javítás várható költségeiben marasztalja."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák