Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz asdf_ #40294 üzenetére

    Egy olyan esetre reagáltam, ahol a vásárlónak nem állt pénze a termékben, így anyagi kár sem érte...legfeljebb "csak" bosszúság, amiért nem érkezett meg időben a rendelése. Nem azon kívántam vitázni, hogy jogos-e a panasza, vagy sem, hanem hogy ebben az esetben van-e értelme tovább foglalkozni az üggyel...főleg így, az ünnepek előtt. A részemről én biztosan nem állnék bele egy - számomra - felesleges vitába, de persze elfogadom, hogy nem vagyunk egyformák.

    ungawa: többek közt, ez a fórum is abban kíván(na) segítséget nyújtani, hogy mit -, és hogy esetleg hol érdemes megvásárolni. De amíg a vásárlók többsége nem az adott üzlet megítélése alapján dönt, hanem aszerint, hogy hol lehet valamit 200 forinttal olcsóbban megvásárolni, addig biztosan nem változik a helyzet. Magyarországon amúgy is eleve 'genetikailag kódolt' a mindenre való panaszkodás, úgyhogy nincs ezzel semmi gond.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák