Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gömbike

    senior tag

    válasz pjen #73494 üzenetére

    Pedig voltak intő jelek:

    - feleségem S7 telefonja gariidőn belül fo@ta össze magát

    - a tesóm és szinte vele egyidőben a nagynéném az akkor még fél éves samu hűtőjükben kompresszort cseréltek. Nyilván szériahibásak voltak, de akkor is. Egy tájékoztatást, vagy kompenzációt megérdemeltek volna.

    - a samu felsőkategóriás mikrómban 35 nap alatt képtelenek voltak a bekapcsoló gombot kicserélni.

    De ezek utàn is képes voltam samu sbs hűtőt venni.

    Ennyi hibát nem lehet véletlen legyártani.

    A kérdés: melyik gyártó foglalkozik az ügyféllel vásárlás után?

    Érdekes a + 10 évre hivatkozás, én is élek ezzel:

    - 15 éves elux mosogatógépünk hibátlan, 12 éves AEG mosógépünk hibátlan, a 16 éves hibátlan elux kombi hűtőt csak a mostani agymosott világ rizsacsökkentése miatt cseréltük le. A 7 éves elux hőszipkás szárítógépünk egy 970 Ft-os kondit kért 4 évesen.

    Sajnos itthon nincs választék Elux sbs hűtőben és normális mikróban.

    Ami tény viszont, hogy a Miele normál kondenzációs szárítógépünk 20+év után kért javítást, én hülye inkább vettem új hőszipkás gagyit.

    Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.

Új hozzászólás Aktív témák