Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • talpas

    aktív tag

    válasz lcee79 #9376 üzenetére

    Szerintem jól választottál, nem lehet ott gond. Az enyém a gyakorlatban a következő felépítés. Egy doboz ami begyűjt és ülepít majdnem mindent, kilépő levegőnél 1 nagy mosható szivacs szűrő. 2, 5 - üzemóra után ajánlatos mosni. De ez, ha kiemelem az edényt láthatóvá is válik, szürke vagy kevésbé szürke a felülete. Majd motortér után jön a már fúvott levegő és itt a "Hepa" szűrő. Ez a lelke az egésznek, itt a legfinomabb a por. Ezek lehetnek moshatóak, és eldobásra ítéltek. Az enyém kék keretben, washable felirattal ahogy vizet látott szétmállott. Ez van, legyen mindig tartalék belőle! Egyre nagyon figyelj, a lakásban akár 1 csavar befúrásakor, gipszkarton por felszedése, évekkel rövidíti a motor élettartamát, mert bizony pont a finomszemcsés éri és halad át a motoron./Szétszedtem tudom, láttam!/. Ezek az új motorok modernek, jók?, de cserések, összesajtolt műanyag házban vannak, otthon csak ránézhetsz javítani nem tudod.

    "Veled, Uram, de nélküled..."

Új hozzászólás Aktív témák