- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen asztali médialejátszót?
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- iPad topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- ASUS notebook topic
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek a több batch modell volt a fejlesztési módszere a Catalyst érában. Mégse tetszett igazából senkinek, méghozzá azért, mert jötten a hotfixek dögivel. Most az NVIDIA csinálja a több batch modellt, jönnek is a hotfixek... A kérdés az, hogy mi változott, hogy ez a modell lett a jobb?
Egyébként a két modell között alapvetően az a különbség, hogy több batch modellel több WHQL meghajtód lesz, de közben több hotfix a merging problémák miatt. Egy batch modellel kevesebb WHQL meghajtód lesz, de nem lesz hotfix, mert nincs merging, és ennek hiányában sosem keletkezik belőle bug.
A gyártók amúgy azért váltottak, mert az AMD marketingre használta a sok WHQL drivert. Az NVIDIA ezért ráment a WHQL-re szám szerint, hogy az AMD ne tudja többet ezt marketingben felhasználni. Az AMD viszont azért lépett le erről az útról, mert a marketinget elintézte a fejlesztőcsapat azzal, hogy a WHQL szart sem ér, ha utána azonnal hotfixelni kell. Ezek az érvek és ellenérve az egyes modellek kapcsán.
Ami fejlesztési szinten eltér, hogy a több batch több programozót köt le, tehát több olyan ember kell pusztán a mergingre és az egyes meghajtók összerakására, akik amúgy dolgozhatnának optimalizáláson. Ezért is volt az, hogy az NV-nek voltak a régi modellben a leghatékonyabb API implementációi, mert egy batch mellett minden erőforrást arra költhettek. Most pont azért fordult a kocka, és az AMD-nek lettek a leghatékonyabb API implementációi, mert most ők tudnak erre rakni sokkal több programozót.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- MotoGP & WSBK
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- EAFC 24
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- N€T0X|N: Starlink előtt és után
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- További aktív témák...
- Beszámítás! ASRock B550M R5 5600 16GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 12GB SPC Ventum VT4V BE QUIET! 550W
- Gamer PC , i7 8700 , RTX 3070 Ti kijelzővel , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 1TB HDD
- i5-13600KF (14 mag/20 szál) +hűtött VRM-es B660/B760 lap +16-32-64GB DDR4! GAR+SZÁMLA (a Te nevedre)
- Komplett "Gamer" PC eladó monitorral(Számlával és garival)
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen