Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz User64476 #108 üzenetére

    Mi értelme van valótlanságot tovább adni.
    Kezdem az elektromos VW autók akkumulátor garanciájával.
    A jármű futásteljesítménye legfeljebb 60 000 km, vagy az első átadást követő 3 év, 78% alatti kapacitás vesztés garanciális esemény.
    100 000 km-es futásteljesítményéig vagy 5 év , a kezdeti érték 74%;
    160 000 km-es futásteljesítményéig, vagy 8 év, a kezdeti érték 70%.

    Lakkozás és rozsdásodás.
    A lakkozás hibákra 2 év. Ez a gyártási hibákra vonatkozik. A kavics felverődés nem lakkozási hiba.
    Átrozsdásodásra 12 év. (Ez általános EU követelmény.Gyakorlatilag minden eladott új autóra vonatkozik.)
    Az alapgarancia kettő év. További 3 év garancia kiterjesztés választható. Ehhez évenkénti 10, 20 vagy 30 ezer kilométer futásteljesítmény közül lehet társítani.

    Amúgy.

    Általános EU minőségi követelmény, hogy 10 éven belül motorbontásos javítást ne kelljen elvégezni az autókon.

    Az ADAC (Németország legnagyobb autóklubja). kiadta a tavalyi év TÜF (műszakivizsga) és segélyhívási statisztikáit.

    A statisztika értelmezéséhez érdemes tudni, hogy a németeknél, a jármű tulajdonosa közvetlenül vizsgáztathatja az autóját. Nem kell előtte felkészíteni szerviznek a járművet.
    [link]

    A legrosszabb 2-3 éves autók királya a Tesla Model 3. Még a Dacia Logant is veri 3%.-al.
    A rekuperáció okán a fékek alig vannak használva. Három év alatt a rozsda megeszik a féktárcsákat. Fékezéskor a fékbetétek is kapnak a rozsda károsító hatásáéból. A vizsgán a nem lesz meg a szükséges fékerő.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák