Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totya694

    őstag

    válasz fero02 #13203 üzenetére

    Hali
    Nos mindenek előtt ellenőrizd a savszintet,majd ha töltőre kötöd kis árammal kezd a töltést 1A-el.Ennyi állás után először is be kell indítani a kémiai folyamatokat(ha sikerül) és ehhez elegendő 1A is.Ha a cellákba bele látsz és pár óra után látsz buborékokat a savban akkor elkezdődött a töltés.Ha 1 cellában sokkal nagyobb a gáz képződés akkor az a cella valószínűleg zárlatos.Ha zavaros a sav akkor pedig a sok állásba az ólom cella lemezek közül elkezdet kibomlani az egyéb ként gyárilag porszerű ólom és ólom szuperoxid amelyeket nagy fizikai erővel préselnek a rács szerű ólom lemezekre.
    Ha egy aksit nagyon túlterhelnek akkor a cella lemezek képesek akár meghajolni is ami szintén a préselt anyagok kihullásához vezet.Amikor ezek az anyagok felszaporodnak a cellák alján akkor szokott kialakulni a cellazárlat.Persze a fizikai behatások is nagy mértékbe számítanak.Csak bele kell gondolni egy roncs derbys autó aksijának a fizikai igénybevételébe :K
    Ha egy aksi töltése közben termelődő Hidrogén gáznak valami útját állja akkor képes szét repeszteni a műanyag házat.De minden aksin van gyárilag gáz kivezető(vagy a celladugók vannak úgy kiképezve vagy a "lezárt" tetejű" aksiknál pedig egy gáz kivezető csonk szokott lenni a aksin.Egy kis javítás/kiegészítés az általam leírtakhoz :B

    Üdv:Attila

Új hozzászólás Aktív témák