Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • totya694

    őstag

    válasz Lompos48 #22810 üzenetére

    A Trabikat már a 80-as évek elején is kötözgettük át 12V-ra de akkor is nagyon elenyésző volt már a 6V-os rendszerű példányok száma.70-es évek közepétől már tudtommal mind 12V-os rendszerrel jött ki csak viszont dinamósak voltak és a karburátor közelsége sok problémát okozott a kis autó tulajdonosoknak.Nekem is volt nem túl rég egy 2 ütemű nagyon szerettem és még ma is sajnálom,hogy nincs már meg. :(((
    4 ütemű műszerfalat kapott,teljesen felújítottam a futóművet,fékeket,kormányt,motort,kapott Bosch generátort 65A-est (42 helyett),normális fűtést csináltam bele, csak sajnos egy érzékeny pontját megette a rozsda és iszonyat sokba került volna a kaszni munka.
    Sajnos sok fiatalnak már nem adatik meg egy nagy történelemmel rendelkező kis autó vezetésének a lehetősége sem mivel már alig lehet látni 1-1 példányt a 2 üteműek közül.

    Üdv:Attila

Új hozzászólás Aktív témák