Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mezis

    nagyúr

    válasz herczegz #3841 üzenetére

    Üdv !

    ''Reset''-et próbáltál ? (Nekem egy 1989-es Citroen BX Bosh Monopoint elektronikája lehet sw.
    hibás: kb. 600 km.-enként vagy drasztikus hőmérsékletváltozás után kell ''reset''-elnem, különben hidegindításkor túl sokáig -percekig- magas, 2000 körüli fordulatszámon járna, bőséges benzinbefecskendezés mellett. A franciák az akkunál külön lehúzható csatlakozóról oldották meg a vezérlőelektronika ''szünetmentes'' áramellátását. Így az órát nem kell mindíg állítgatni. Hipotézisem: a vezérlésnek van egy alaptáblázata, amit a ''tapasztalat'' alapján korrigál. Aztán valahogy túl messze elkalandozik.)

    Nálam a reset inkább csak teljesen hideg motorral (reggel) adja a tartósabb eredményt.

    Van egy hatalmas problémám, van egy Escort autóm, ami úgy néz ki gyári szoftverhibás.A probléma, hogy a sebesség jeladó hatására, ami (0V és 12V -ot kapcsolgat, forgó hatásra) állandóan leesik az alapjárta a megengedett alá.

    mezis

Új hozzászólás Aktív témák