Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz mezis #53125 üzenetére

    Ilyen vagy hasonló dolgok nálam soha nem úgy történnek, hogy bedugom, azután majd lesz valami. Előbb mindig ellenőrizni kell az áramköri felépítést, meggyőződni, mérni.

    Hagyományos, tirisztoros és/vagy diódás, nagyáramú töltőt nem szabad óvatlanul rákötni a szivargyújtóra, mondjuk én nem is szoktam. Főleg, ha relé kapcsolja az aljzatot, tehát nincs direkt kapcsolat az akkuhoz.

    Ma már kapható sokféle bolondbiztos PWM-töltő, ami szabályzott, sima DC-t ad, még a kezelési utasításban is leírják, hogy nem kell levenni a sarut, némelyikhez még a motortérbe felszerelhető csatlakozót is mellékelnek, ami kényelmesebbé teszi a csatlakozást.

    A saru levétele kellemetlenségekkel is tud járni, riasztó, óra, egyéb beállítások. Vagy amire például egy Suzukis panaszkodott, mert nem tudta ezt.

    De aki tudja, hogy mire kell odafigyelni, még tirisztoros töltőt is rakhat rá, sarubontás nélkül, csak ennek is van több feltétele.

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák