- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
- Nikon DSLR topik
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Objektívek topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Apple M2 Ultrákon futhatnak az iPhone egyes AI funkciói
ma Pár feladatot lokálisan végez majd el az Apple telefonja, de a legtöbbet a cég szerverein, M2 Ultra chipeken.
-
Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
ph Az USA visszavonta a két cég exportlicelcét, így nem adhatnak el új lapkákat a Huawei-nek.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Salex1
senior tag
Egy kis segítség kellene:
Az autóm akksiját valami véletlen szerűen leszívja, néha 1-2 nap, néha 1-2 hónapot is megy.
A töltés rendben 14,4V. Az akksi sem lehet, mert csereakksival is ugyan ez a helyzet.
Kellene valami amit rá tudnék kötni, és mindig mutatná az áramfelvételt, és akkor leállítás után látnám, hogy valami szívja-e, mert csak ebben az esetben tudnék nyomozni, hogy mi lehet az.
Van valakinek valami ötlete?
Az egyik ötletem, a lakatfogós árammérő, de nem találok sehol elfogadható áron olyat, ami tud DC A-t.
Már két autóvillamosnál is volt, de semmit nem találtak, csak legombolták az átvizsgálásért a pénzt.
Esetleg egy analóg árammérő műszert valahogy bekötni, úgy hogy bírja a kb 150A-es indítási áramot is? (ez csak tipp, mennyi lehet az indítási áram?)
Másik végső ötletem egy mágneskapcsoló, amivel mindig áramtalanítani lehetne a kocsit, de az kicsit barkács, és csak szeretném megtalálni a hiba forrását.
Minden ötletet örömmel fogadok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nikon DSLR topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Autós topik
- Lightyear - befektetési app
- Nők, nőügyek (18+)
- Linux kezdőknek
- Eredeti játékok OFF topik
- Gmail
- Politika
- További aktív témák...
- POE SWITCH - Eladó TP-LINK TL-SG2424P Smart Poe Switch - 24 Gigabit Poe port - 4 Gigabit SFP port
- Lenovo Ideapad 100
- Lenovo asztali PC 90DQ 4 magos Intel N3150 1.6GHz 4GB DDR3 240GB SSD
- K3 érintésmentes infra fali lázmérő dobozos új állapotú működik 220ról USB-ről és AA elemről is
- Komplett PC i7-8700K, 16GB RAM, GTX 1060 6GB, 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen