Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dave0825

    őstag

    Jajj. Feszültség esik, áram folyik, nem? Azt hittem, ezt itt azért mindenki tudja. :U :B
    Elnézést, annyit kihagytam (azt hittem, egyértelmű), hogy NINCS utánfutó rádugva a csatlakozóra, és semmi nincs felkapcsolva, se nyomva, tehát teleken alaphelyzetben van az autó, és a csatlakozó is, így mertem 7V-ot a 2 láb között, hall 0V-nak kéne lennie.
    Részletesebben: 7 lába van az utánfutó csatlakozónak.
    Az egyik a test, a többi a pozitív (bal index, jobb index, világítás 1, világítás 2, féklámpa, ködlámpa).
    A gond, hogy 7V van ( :U )a test és a féklámpa között, ezért halványan világítanak a lámpák a féket nem nyomva is (mivel LED-esek, főleg érzékenyebb az alacsonyabb feszre is), természetesen 12V megvan a féket nyomva.

    Az ellenállás pedig ugyanazt segítené, mint pl. a belső világításra párhuzamosan kötve, ha kínai, rosszul méretezett ellenállású LED izzó van benne, és halványan világít pár Volt feszültségen is. Ellenállással nem világít, mivel kisebb az ellenállása annak a komponensnek, mint a LED izzónak, így az ott folyó áramot az adott feszültségen az ellenállás veszi fel.
    Így érthető?
    Az ellenállás a test láb, és a féklámpa láb közé menne, tehát párhuzamosan azokra. (Vagy akár 1-1 külön-külön a féklámpa izzójára.)

    ViZion: a test és a világítás között 0V van (esik...), ha nem nyomjuk a féket, és nincs világítás sem. Ez így jó is. Viszont a test és a féklámpa között 7V, ha nem nyomjuk is. Ez így nem jó.

    [ Szerkesztve ]

    Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

Új hozzászólás Aktív témák