Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KFORboy

    senior tag

    válasz Beniii06 #72782 üzenetére

    Nem érdekes... szimplán rosszul csináltad !

    Nyitsz egy dispute-ot igen, az eladónak van 3 napja, hogy reagáljon rá, ha az eladó nem reagál, akkor automatikusan elfogadottá válik a disputeban megállapított igényed !
    Az eladó válaszol, ajánlatot tesz visszafelé, pl részbeni visszatérítés, vagy 0Ft visszatérítés.
    Ezt logikus, nem fogadod el (ha igen, akkor nincs tovább), rányomsz, hogy nem fogadod el...
    Mégegyszer megtörténik ez az egész... aminek ha az eredménye ugyan ez, ismét kezdődik egy kör, aminek a végén ha ismét nem juttok egyezségre (Azaz összesen 3x-i alkalommal nem tudtok egyezségre jutni) akkor amint rányomtál az eladó ajánlatának elutasítására; maga az Aliexpress lép közbe (Aliexpress step in).
    Aliexpress egyéni elbírálása 24 órán belül teljesül, de igazából hamarabb....
    A feltöltött és leírt bizonyítékok alapján (evidences) amik lehetnek képek, videók, illetve ezeket folyamatosan lehet módosítani, kb korlátlan mennyiségben hozzáadni (egyszerre, egy módosítás alatt max 5 tétel a képek és videók terén és nemtom hány ezer karaktert írhatsz, de ha képként töltöd fel a szöveget kiegészítésként vagy akármi az is látják) illetve mindennek lehet látni egy Historyját egy idővonalon.
    Ha nem hobbiból írtál, hanem tényleg eltér a descriptiontól a cucc vagy törött, hibás, stb... akkor nyugodj meg, jogosnak fogják ítélni számodra az igényed... nincs kecmec !
    A pénz meg kb 1-3 napon belül a számládon ! HA forintban fizettél akkor pontosan ugyan annyi forint, fillérre pontosan mint amit fizettél ! HA más valutával akkor mással, akkor is ugyanígy abban a valutában ugyan az az összeg amit fizettél !

    Egyre több eladó van akik az aliexpress saját postaszolgáltatását alkalmazza, ennek a feltétele, hogy az aliexpress minőségbiztosítási család kiemelt tagjává kell avanzsálniuk maguk, azaz ha Dispute vagy egyéb minőségbiztosítási ügy van, egyből az aliexpresshez kerül, az eladó kezéből kivéve az ügyet.
    Nagyon sok igencsak forgalmas eladó illetve márkák saját aliexpress shopjai van, hogy alapértelmezettnek ezt választják (pl kedvezmények a részesedésben, ali postától függetlenül) mert szimplán kényelmes.

    Mindezen felül ha Platina tag vagy mint én, ez igen sok esetben alapértelmezett.

    Az Aliexpress customer assistant supporttal nemigazán kell beszélni mert NINCS miről.
    Ők nem tudnak semmit úgy konkrétan művelni, az a folyamat van ami ott fentebb le van írva.
    De ha mindenképp beszélni akarsz valakivel akin a dühöd kitöltheted, a robottal csak pár percig kell activitizni aztán átdob emberhez... tehát ez sem igaz...

    Havi átlag 40-50 tételt rendelek minimum aliexpressről, kb 20 tétel Gearbest (ritkán de akkor tömeges kb 200db-os tétel banggoodról) és kevesebb mint 10 tételt agyabajról (korábban ez fordítva volt)... tehát tudom miről beszélek.

    Véleményem szerint nem jól írtad le a problémád és/vagy nem töltöttél fel elégséges bizonyítékot illetve nem jól vitted a folyamatot a dispute alatt.

    Nem vagyok maradéktalanul elégedett az aliexpressel sem, de messze a legkiemelkedőbb a többi webshoppal szemben az ár / arány / biztonság triumvirátusában !

    Paypallt már olyan fél éve nem használunk mióta a nagyon okos CEO-ja kitalálta, hogy így is úgy is lecsípnek x% pénzt ha sikeres az üzlet ha nem... ez meg logikus, vitakérdés, hogy akkor kit is terheljen ?
    Ha a vevőt, az nyilvános kib@xás, ha az eladót, akkor meg szándékosan lehet szopatni, hogy leadok rendelést 1000db 100 000USD-s termékre a hitelkártyámmal, aztán visszamondom még aznap...
    Jó számolgatást, hogy ez mégis mennyibe kerülhet egy eladónak ! :U

    Logikus, hogy minden eladói felület elpártolt ezen undorító cég mellől !

    Amúgy teljesen fölösleges a paypall meg minden ilyen közbeiktatott tortúra; bakkártyával teljesértékű és biztonságos a fizetés, ugyanúgy egy elkülönített alapba megy a pénz míg a szállítás és a további akár 40 napos minőségbiztosítási keret (amivel még simán tudsz csalni is ha nem nyomsz rá egyből, hogy átvetted a cuccot hanem csak extendeled a delivery confirmation timeot)
    HA most azzal jössz, hogy nem bízol bennük, akkor meg nem neked való a netes vásárlás... megy úgy semmilyen vásárlás !

    [ Szerkesztve ]

    Cartman: -Tyű || Butters: - Dupla TYŰ !

Új hozzászólás Aktív témák