- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gaming notebook topik
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Mini-ITX
- Két projektorral bővül az Acer Vero család
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
Hirdetés
-
Nubia Neo 5G - olcsó játék
ma Van-e esélye a legolcsóbb gaming telefonnak a piacon közel egy év késéssel?
-
Elindult a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése (PC)
gp A premierrel együtt kaptunk a fejlesztőktől egy launch trailert is.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
darvinya
titán
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz Mr.White #87778 üzenetére
Ebből csak annyi biztos, hogy szakadás van az áramkörben, nincs terhelés, ilyenkor világít a zöld LED. Meg nyilván a töltés végén is, amikor visszaesik az áram.
Terhelés hatására vált át pirosra.
Túlmerült akku BMS áramköre lekapcsol, ha bármelyik tag feszültsége 2,5 V alá esik. Viszont általában töltésre aktiválódik ismét. Ha valamelyik soros tag annyira gyenge (nagy belső ellenállású), hogy a töltőáram hatására rögtön 4,2 V fölé ugrik rajta a feszültség (ekkor ismét letilt a BMS), akkor is egy pillanatra felvillanhat a piros.
Le kell követni pontosan, hogy miről van szó, eljut-e a feszültség, ahová kell.
42 helyett 42,8 V még nem lenne vészes, mert lehet, valami minimális terhelés kell neki, hogy pontosan 42 V-ra beálljon.
[ Szerkesztve ]
-
Dr. Szilikát
őstag
válasz Mr.White #87787 üzenetére
Ez a módja, feszültségeket kell mérni, lekövetni. Eleve megnézni, eljut-e a töltőfeszültség valahová egyáltalán.
Így néz ki egy BMS-bekötés, ahol negatív ágon különválik a töltés és terhelés. Ennek oka, hogy így töltésirányban tudnak spórolni a MOSFET-ek számán (kisebb áram), illetve a terhelést nem kell feleslegesen átvezetni a töltésirányban védő MOSFET-eken is: bővebben).
Másik, amikor töltés-terhelés ugyanazon ponton csatlakozik:
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs