Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Szilikát

    őstag

    válasz Mr.White #87778 üzenetére

    Ebből csak annyi biztos, hogy szakadás van az áramkörben, nincs terhelés, ilyenkor világít a zöld LED. Meg nyilván a töltés végén is, amikor visszaesik az áram.

    Terhelés hatására vált át pirosra.

    Túlmerült akku BMS áramköre lekapcsol, ha bármelyik tag feszültsége 2,5 V alá esik. Viszont általában töltésre aktiválódik ismét. Ha valamelyik soros tag annyira gyenge (nagy belső ellenállású), hogy a töltőáram hatására rögtön 4,2 V fölé ugrik rajta a feszültség (ekkor ismét letilt a BMS), akkor is egy pillanatra felvillanhat a piros.

    Le kell követni pontosan, hogy miről van szó, eljut-e a feszültség, ahová kell.

    42 helyett 42,8 V még nem lenne vészes, mert lehet, valami minimális terhelés kell neki, hogy pontosan 42 V-ra beálljon.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák