Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    válasz .tnm #12999 üzenetére

    Kiegészítés:

    Ezt az egészet valóban nem volt egyszerűbb kilogikázni.. jobb lett volna, ha simán csak "jó" az Erste rendszere, de 2 hete ezen vagyunk többen is, hogy mit hogyan csináljunk, hogy jó legyen.

    Viszont asztalcsapkodással, fenyegetőzéssel biztos nem mennénk sokra a bankban, maximum magunkat járatjuk le, és az ügyintéző annál jobban nem fogja megpróbálni megoldani az ügyet,
    Pl. Westend fiókban saját szememmel láttam ezt, és hallottam, pedig az ügyfél az nő volt, és hiába hőzöngött, semmit nem ért el vele sajnos.

    Az MNB-hez azért valóban lehetne fordulni, hogy a hó közben történő számla felmondásnál az Erste rendszere nem veszi figyelembe azt, hogy a díjmentes számla feltételei teljesültek!

    Viszont ezt is csak akkor lehet, ha már megtörtént az eset, és a bank elutasította az ezzel kapcsolatban beadott panaszunkat. :K

Új hozzászólás Aktív témák