- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen SSD-t vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
sifarr
senior tag
válasz ReSeTer #21795 üzenetére
Erről az Unicreditről csak panaszkodást olvasok. Tényleg ennyire bunkó banda?
Kérdezz rá bármelyik bankra (kivéve az OTP)! Mindre kapsz több negatív értékelést. Az OTP-ről is a topicjában dögivel.CIB az milyen ... ? ... de amikor valamiért mégis kell, akkor legalább foglalkozzanak velem.
Legyen a jövedelmed >2 miilió, legyen náluk, az értékpapírszámládon 3-500 millió. Ha időnként bemész, kávéval fognak kínálni. (Unicreditnél is.)Mire vonatkozik a kérdés? Ingyenes számlát szeretnél? CIB és Unicredit a választék. Fióki ügyintézés szakszerűségére, gyorsaságára egyiknél sincs 100 %-os garancia. Többinél se.
Ha biztosra akarsz menni, akkor nyiss számlát mindkettőnél. Kipróbálod félévig mindkettőt, és ha az egyik jobban tetszik, akkor a másikat felmondod.
Mennék a takaréktól mert nem szeretek állami mutyis cégnél pénzt tartani, de komolyan eddig csak rosszabb bank van hozzájuk képest a vélemények alapján.
Itt a takarékról csak azért nem olvasol negatívumokat, mert - nem akarlak megbántani - akik itt hozzászólnak, azok bankolnak. Sosem vették komolyan számba a takarékokat.[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz ReSeTer #21800 üzenetére
CIB akkor megbízható, ha hard tokent használsz és CIB Internetbankot vagy esetleg a webes verziót.
Az appnál csak a panaszáradat megy. Nekem 2 hónap is elég volt, hogy jól felidegesítsenek az appjukkal. Elegem volt az app szarságai miatti örökös CIB24-ezésből. Miután megrendeltem a hard tokent minden, a mobilapp hülyeségeiből adódó hiba huss... megszűnt létezni.
Megmondom őszintén tudom, hogy mocsok dolog kárörvendeni, de valamilyen szinten szórakoztató is, hogy egyesek mennyire nem a megoldást keresik, csak sopánkodnak, hogy az app hülyeségei miatt nem férnek hozzá a pénzükhöz.
Nálam ez elvi kérdés, mivel a "minden online tranzakció ingyenes" típusú sztorival nehéz versenyezni, szóval ha már fizetni kell inkább fizetek kb. 362 Fttal többet havonta a tokenhasználatért és egyben a működőképességért, minthogy ingyen kurvaanyázzak egy sort a cib mobilalkalmazás alatt és verjem az asztalt, hogy már megint nem tudok utalni és/vagy bejelentkezni vagy withkey-t generálni.
Csak viszonyításképp:
kb. 2 éve van hard tokenem... hibák száma ennyi idő alatt kb. 3 és azok is csak a karbantartások miatt voltak, na ehhez képest a cib mobilappnál a 2 hónap alatt se szeri, se száma volt a millió hibának. A 3.2-es értékelés is arra enged következtetni, hogy a helyzet semmit nem javult azóta se.
-
vacs
veterán
válasz ReSeTer #21800 üzenetére
Az ciki, ha én a K&H-val elégedett vagyok?
A mobil appjuk kb hibátlan, nekem is van másodlagos azonosítóm, én 3 kattintással hosszabbítottam meg pl.
Magyarországon elsőként vezették be a Google Pay-t és elsőként a Garmin Pay-t (okos órán).
Itt ugyan nincs teljesen nullás számla mint a Cib+Uni, de nekem így is 0 forint a számlavezetésem.
A helyi fiókban normálisak, természetesen ez is hely függő.
Párszor telefonon is beszéltem velük, soha nem voltak lekezelőek, pláne bunkók, persze ez lehet csak szerencse is.Korábban kérdeztem, hogy:
A K&H mobilbank appban van egy olyan funkció, hogy az appon keresztül (wifin, mobilneten) tudok beszélni az ügyintézővel!
Ez azért jó, mert nincs szükség azonosításra, hiszen látják, hogy ki vagyok, illetve nagyon rövid a várakozási idő, mert tudják, hogy az ügyfelük vagyok!
Nagyon hasznos funkció, én szeretem.Kérdeztem, hogy más bankoknál is van-e erre lehetőség (OTP-nél nincs, ezt tudom)?
(^)(>.<)(^)
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Az viszont már tényleg vicc, hogy az ERSTE napok alatt sem képes kijavítani ezt az informatikai hulladék george mobilalkalmazását. Természetesen most sem működik, még a PIN kérésig sem jut el.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
a mobil appjuk messze van a tökéletestől. régebbi telefonokon olyan tetűlassú a belépés, amire szavak nincsenek, de még iphone 13-mal is messze a leglassabb. persze, meg lehet csinálni benne mindent, de amíg belépek, kitépem a hajam. a telefoncsere konkrétan több tíz másodperces javulást hozott, nagyon komoly optimalizálásra lenne szükség
-
merqree
őstag
-
vacs
veterán
válasz pictigjis #21806 üzenetére
Nekem egy 4 éves Oneplus 5T telefonom van, én nem vettem észre, hogy lassú lenne, de ettől még másnál lehet az!
[ Szerkesztve ]
(^)(>.<)(^)
-
RR-13
őstag
válasz Intruder2k5 #21805 üzenetére
-
sifarr
senior tag
Kérdeztem, hogy más bankoknál is van-e erre lehetőség (OTP-nél nincs, ezt tudom)?
Gránit Videobank. Külön app kell hozzá.Ez azért jó, mert nincs szükség azonosításra, hiszen látják, hogy ki vagyok ...
Minden banki ügyintéző arcról ismer a banknál?
Nem azért van ez, mert belépsz az appba - ügyfélazonosítás után - és utána választhatod a videoügyintézést? Szerintem így működhet ez.Itt ugyan nincs teljesen nullás számla mint a Cib+Uni, de nekem így is 0 forint a számlavezetésem.
A számla összköltsége nulla vagy csak a számlavezetés díjmentes? -
RR-13
őstag
válasz Intruder2k5 #21812 üzenetére
Szerintem sem....mert ami az ügyfeleknek jó azt mindig megszüntetik.., a jól bevált módszert lecserélik egy ismeretlen rakás hulladékra. Sajnos több területen is ezt csinálják néha a bankok is, és mások is (Pl.Vodafone).
-
Brandynew
őstag
Ennek nincs köze az apphoz, egy app nem tud leállni. A mögötte lévő szoftverrel, kiszolgáló infrastruktúrával van baj, a régi mobilapp éppúgy leállt volna. Valahogy úgy képzeld el, hogy van egy szervergéped, amin fut egy webszerver és van egy HTML-ben megírt weblapod. Ha elérhetetlen lesz a weblap, az nem azért lesz, mert szar a weblapod, hanem azért, mert a mögötte lévő infrastruktúrával van gond. Maga a George app nem végez feldolgozásokat, az egy megjelenítő felület.
-
Brandynew
őstag
Akkor még most sem érted. Ezek a leállások a régi ERSTE appal pont ugyanígy megtörténtek volna, nem azért áll le, mert maga az app hibás.
Az, hogy hulladék-e, az ízlés kérdése, szerintem kifejezetten jól sikerült, sokkal könnyebben kezelhető, mint az előző és jól is néz ki.
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21817 üzenetére
Micsoda Te nem látod az előző 20 Hsz-t? Három napja erről van szó kb.
Egyáltalán nem tartozik ide, amit írtál, mindegy is, hogy az app nem megy vagy a mögötte lévő akármi, mert az egész egy hulladék, mindenki szerint csak szerinted nem.
A fele szolgáltatás hiányzik belőle, az Erste mobilapphoz képest..., és még ehhez képest is iszonyú lassú.
Ha ugyanaz maradt a háttér, akkor miért hiányzik egy csomó minden belőle?
Azért, mert rosszul, hiányosan, bután, amatőr módon van megírva az APP!A régi mobilapp nem állt le soha ennyiszer, és ilyen sűrűn.
És értem én, hogy másnak nem merted ezt megírni csak nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Brandynew
őstag
Ha valami új, azt nehéz elfogadni. Többségében az hallatja a hangját egy újdonság bevezetésekor, akinek nem tetszik. Aki számára semleges vagy jó, nem fogja bekommentelni. Tehát a konzekvenciád, hogy "mindenki" szerint szar, nagyon távol áll a reprezentativitástól.
A másik dolog, hogy hozzád hasonlóan sokan mások sincsenek tisztában egy mobilapp működésével, ezért a leállást az app "hulladék" jellegének tudják be, pedig, mint leírtam, nem azért gyakoriak a leállások az elmúlt 3 nap során, mert nem jól sikerült az új mobilapp, hanem rendszerszintű problémák vannak a kiszolgáló infrastruktúrában, tehát a George-nak ehhez nincs köze.
A hiányzó funkciókat folyamatosan pótolják, szinte minden héten jön egy újabb. Egy dologban van igazad, hogy kár volt bevezetni azelőtt, hogy élesedett volna minden funkció. Megvan ennek is az oka, az anyavállalat minden országban egységesíteni akarta a platformot, pl. Ausztriában már régóta él minden funkció a Georgeban, a magyar változat még nem állt készen a döntés pillanatában.
"A régi mobilapp nem állt le soha ennyiszer, és ilyen sűrűn." - Még egyszer: egy mobilapp nem tud leállni. Ha most is a régi app lenne, az is "állna" éppen.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21819 üzenetére
Légy szíves fejezd be ezt a személyeskedést, és ezt a degradáló, kioktató stílust!
Ne használj olyan kifejezéseket, amit én NEM tettem!
Pl.: "Tehát a konzekvenciád, hogy "mindenki" szerint szar,"Egyáltalán nem győztél meg ezzel a kampánybeszéddel, sőt...
És óriási tévedésben vagy, ugyanis korábban kijelentették több funkcióval kapcsolatban is, hogy soha nem fogják betenni a George-ba!
Pl. Állandó limit módosítás, és a Zárolt kártyás vásárlások pdf letöltése.Számtalan hibát tudnék írni a George-ra, aminek köze nincs a háttérhez, mint pl. a belépési felület..., ez mind app. hiba.
[ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
válasz sifarr #21813 üzenetére
"Nem azért van ez, mert belépsz az appba - ügyfélazonosítás után - és utána választhatod a videoügyintézést? Szerintem így működhet ez."
De, természetesen belépek a K&H appba és utána indítom a hanghívást!"A számla összköltsége nulla vagy csak a számlavezetés díjmentes?'
Leginkább csak a számlavezetés, hiszen tranzakciós költség van és sms díj is.(^)(>.<)(^)
-
ACE-
addikt
válasz Brandynew #21819 üzenetére
Háát, érdekes amit írsz. Egy app, ha szarul van megírva simán leterhelheti úgy a háttérszolgáltatásokat, hogy azok meghalnak tőle. Szóval ez nem jelenti azt hogy a régi appal is szar lenne, mert lehet az normálisan meg volt írva és nem volt olyan erőforrásigényes a háttérszolgáltatások felé...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Brandynew
őstag
Valóban, viszont ha csak arról lett volna szó, hogy leterhelődtek és kifagytak a háttérszolgáltatások, akkor nem tartott volna 24 óráig a helyreállítás. Sokkal valószínűbb, hogy szerverkonfigurációs, hardveres problémájuk volt. Már csak azért is valószínűbb ez a forgatókönyv, mert a leállás részben érintette a webes felületet is.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Mondok még jobbat, az ügyfélnek teljesen mindegy, hogy az app vagy a backend állt le, mert ő, vagyis mi, csak az app-ot használjuk. Persze értem én, hogy azzal közvetve a backend-et is, de ez már nem tartozik ránk, és nem is érdekel senkit. Ha bármelyik leáll, annak az eredménye a mi szemszögünkből az, hogy nem megy a george. Olyan eset meg ugye nem lehetséges, hogy a george ugyan működik, de a backend nem.
-
Brandynew
őstag
válasz Intruder2k5 #21825 üzenetére
Ez így van, csak arra világítottam rá, hogy nem azért volt elérhetetlen a mobilbank, mert a régi appot lecserélték a George-ra, hanem rendszerszintű hiba volt az ERSTE infrastruktúrájában.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
válasz Brandynew #21826 üzenetére
ezt soha nem fogjuk megtudni. tény, hogy a george bevezetésével teljesen új háttérrendszereket is vezettek be, hiszen egy olyan nemzetközi platformról van szó, amit több országban használnak. mivel a george háttérrendszere új, ezért tudott nagyon sokáig párhuzamosan működni a kettő. sőt, amikor a bevezetésnél is használhatatlan fos volt a george, maga az erste is a régi, hibátlanul használható rendszerre irányította át a usereket. amíg nem volt kötelező, eszem ágában sem volt az új webes felületet használni, miközben a régi akkor is ment, amikor a george szokás szerint hörögve térdelt le a sarokban
szóval fenntartva azt, hogy sose fogjuk megtudni, valójában mivel küzdenek a fogalmatlan erstés it-sek, nagyon pontos mérőszámokkal lehetne bizonyítani, hogy amióta bevezették (teljesen felkészületlenül és nem megfelelően előkészítve) a george-ot, azóta sokkal alacsonyabb a rendszer rendelkezésre állási mutatója
-
Simulacrum
senior tag
Az UniCredit Partner Aktív Zéró Csomaggal kapcsolatban kérdezem, hogy mire figyeljek nyitáskor?
- A kondíciós listában az "egyszeri belépési díj" kifejezés miként értelmezendő? Milyen a kétszeri belépés? Ezzel mit akarnak jelezni, hogy egyszeri?
- Jól értem, hogy ha nem nyilatkozom az ingyenes készpénzfelvételről, akkor az első automatás felvétel ingyenes (Parnter Aktív csomag kond. lista alapján)? Azaz, ha jól néztem a leírásban 500 ezer forintot ingyen vehetek föl havonta?
- Amúgy a havi pénzfelvét az naptári hónapra vonatkozik ugye? És az mindegy, hogy ünnepnapra vagy vasárnapra esik-e elseje vagy a hónap utolsó napja, tehát nem a könyvelés számít, hanem a tényleges felvétele ideje? -
dptrsk
addikt
válasz Simulacrum #21828 üzenetére
egyszeri díj, azaz nem rendszeres(pl. Havi).
Nekem azt mondták telefonon előzetes tájékoztatásként, hogy nincs bennefoglalt ingyenesség kp. felvétre, csak, ha nyilatkozom.
Szerintem hónapra kéne vonatkozzon, de nincs tapasztalatom (más banknál a tranzakció ideje mérvadó, nem a könyvelésé)
-
RR-13
őstag
válasz Brandynew #21826 üzenetére
Szerintem nem kellett volna rávilágítani, mert nem az volt most a lényeg, hanem, hogy semmi nem működik, senki nem tud belépni, ügyet intézni stb.!
Egyébként sem állította senki az ellenkezőjét részben azoknak, amikre te rá akartál világítani.
Nekem a George app. = a George web-el. Mindkettő egy hulladék.
Viszont továbbra is állítom, hogy sosem fogja ugyanazokat a szolgáltatásokat tudni a George mint régi felületek, hiszen ezt az Erste maga publikálta.
Valamiért te úgy érezted, hogy meg kell magyaráznod azt, amit még az Erste több munkatársa "sem tud".Itt a Tagok, és a MODERÁTOR a véleményüket osztották meg a George-ról, és a nem tetszésüket nyilvánították ki velem együtt, és nem azt kezdtük megfejteni, ami fele te elkezdted vinni, irányomba elég degradáló módon a témát.
Attól, hogy én nem fejlesztek appokat, nem kell ilyen lekezelően nyilvánosan kioktatni engem, és a többieket sem, ahogy többes számot is használtál..., tehát senkit.
Ez nem egy informatikai Topik!
Kicsit úgy éreztem, mintha arra vinnéd a témát, mintha az én hibám lenne, hogy nem tudom mi van a háttérben, és csak alaptalanul szidom a George-ot.
Amennyiben kérdeztem volna, hogy mi az oka, akkor sem így kellett volna válaszolni, főleg úgy, hogy nem is kérdeztelek.
Ezzel én le is zárom ezt az ügyet, mert nincs ebben ennyi. -
RR-13
őstag
válasz Simulacrum #21832 üzenetére
Amit találtál az nem a Partner Aktív Zéróra vonatkozik.
Csak a Partner Aktív, és Ikon csomagokra.
dptrsk jól írta, nincs benne foglalt díjmentes kivét.Az UniCreditnél a nyilatkozat alapján ATM-ből kivett összeg, tranzakciós dátuma számít nem a könyvelési nap.
A számlába foglalt díjmentes kivétnél számítana csak, hogy az adott hónapban le is legyen könyvelve.[ Szerkesztve ]
-
Simulacrum
senior tag
Igen, ez csak a Partner Aktívra vonatkozik, de a Partner Aktív Zéró kondíciós listájában nincs benne ez a rész és az van írva, hogy ami ott nincs arra a sima Partner Aktív listájában foglaltak érvényesek. Nem jól értelemezem?
Komolyan az ilyenek megszüntetéséért kellene mindent megtenni. Egy fórumot aktívan használó se érti biztosan ezeket, hogy érhetné egy idősebb ember? Egyszerű, egyértelmű leírások kellenének. -
RR-13
őstag
válasz Simulacrum #21836 üzenetére
Teljesen igazad van.
Az aktív Partner Zéró csomag alapkondíciói, melyek nincsenek benne a Partner Aktív Zéró leírásában, az itt található, ezt kell figyelembe venni.Sikerült megtalálni a pontos leírást az ATM kivét tranzakció sorrendjére:
-
RR-13
őstag
válasz Simulacrum #21841 üzenetére
Igen sajnos ezzel kapcsolatban kisebb káosz van a hirdetményeik közt, de csak egyszer kell megtudni az infót, és akkor nem kell keresgélni.
Amit fentebb linkeltem, abban minden egyéb díjat, és feltételt megtalálsz, ami a Partner Aktív Zéróra vonatkozik. -
axioma
veterán
válasz INGJOKE #21842 üzenetére
Egy jo kis dontesi fa? Ezekkel az a baj, hogy leprogramozni viszonylag konnyu, sot me'g ha uj hulyeseget vezetnek be akkor az amiatti karbantartas sem ve'szes, de ket problema van: 1. a konstansok feltoltese 2. hasznalat olyan bonyolult lesz (sot), mint a kgfb a netrisk-en, 70 kattintas mire tenyleg rad van szabva, es ha el is mented, el fogod felejteni modositani ha valami mar nem ugy van.
Nem bank de T ugyintezo csak panaszra tudta felvenni, hogy a flottacsomagban az van hirdetmeny szerint, de az nem hogy a spec. eset hirdetmenye szerint (x dijcsomag melle y a masik szolgaltatas) amit viszont ok irtak be a flottadijszabasba, igy a programba az ahhoz kotodo kedvezmeny nelkul allitottak be a flottara. Mondjuk retegtermek, ezert nem tunhetett fel.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz Simulacrum #21841 üzenetére
Igen, ezt néztem el, hogy nem Partner Aktív, hanem csak Aktív, amit nézni kell.
Az Unicreditnél semmit sem szabad elnézni. Rájuk nagyon igaz a mondás: az ördög a részletekben rejlik. A részletek fontos fontos dolgokat tartalmazhatnak.
Csak egy példa.
A Bankmonitoron most is (ma) úgy ajánlják a Partner Aktív Zérót, hogy garantáltan 3 évig nullás. Lehet, hogy így lesz, de jelenleg nem garantált (!!!) mindenkinek.
A Partner Aktív Záró kondíciós listája szerint az utalás appon keresztül díjmentes. De a megfelelő sorokon ott vannak a lábjegyezetek (4 és 5). Szövegük megegyező:
A Bank a díjmentességet akciósan biztosítja. Az akció a 2021.04.21 előtt nyílt bankszámlák esetében 2022.04.30-ig, a 2021.04.21-től nyílt bankszámlák esetében
pedig 2024.10.31-ig érvényes. Normál díj: 0,309%, min. 199 Ft, max. 6 850 Ft.
Na most. Aki pl. ma vagy később köt szerződést, azok számára a 3 év nem 3 év, hanem kevesebb. Nem tudom, meddig lesz bankmonitoros akció, de amíg lesz, a 3 év folyamatosan csökken.
Persze megváltoztatható, meghosszabítható ez a határidő (hogy igaz legyen a 3 év), de hogy így lesz-e, hogy mindenkinek így lesz-e, az nem garantált.
És fel lehet oldani ezt az ellentétet azzal is, hogy az egyedi bakszámlaszerződésbe beleírják, pl. azt, hogy a kedvezmények a kondíciós listától eltérően a szerződéskötést követő 3 évig érvényesek. Nem tudom, hogy ilyen vagy valami hasonló szerepel-e december 1-e után kötött szerződésekben. Ha nincs, akkor a most szerződők meg vannak tévesztve. Nem a bank, hanem a Bankmonitor téveszti meg őket.
A BM-es CIB ECO másképp adja a kedvezményt. A 2 év a szerződéskötéstől 2 évig él - pont. Ez egyértelmű, világos.Az Unicreditnél mindig nagyon figyelni kell mindenre, minden lábjegyzetre. Főleg az ügyfél számára kedvező, de akciós kedvezményekre.
-
Simulacrum
senior tag
válasz sifarr #21845 üzenetére
Igen, ezt én is néztem.
Az biztos, ha döntéshozó helyzetben lennék megpróbálnám elérni, hogy egy átlagintelligenciával rendelkező ember számára is elsőre egyértelműen érhető kondíciós listák legyenek. Vagy legalább legyen egy olyan számla minden bank esetében, ami nem több oldalas, apróbetűs leírással rendelkező. -
Veron
őstag
Nem tudjátok véletlenül, hogy a babaváró hitelt át lehet-e transzferálni bankok között egy szimpatikusabb csapathoz? Egyetlen törlesztőrészletet fizettem, azóta fel van függesztve a törlesztés.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
KillerATi
tag
Sziasztok!
Nem dombornyomott VISA és Mastercard kártya között, itthon használva nincs már semmi különbség igaz? Apple Pay is megy mindkettővel(úgy tudom), netes vásárlás stb, minden megy, igaz?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen