Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
dptrsk
addikt
válasz MrPeekaboo #10530 üzenetére
Csak ha megvan a kártya, akkor tudod használni az NFC fizetést.
videobank van, nem kell postázni -
Mercutio_
félisten
válasz MrPeekaboo #10833 üzenetére
Majd, ha a baráti bankok is képesek lesznek rá
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
axioma
veterán
válasz MrPeekaboo #10833 üzenetére
Ez most nem europai szintu halasztas volt?
-
pomk
őstag
válasz MrPeekaboo #12319 üzenetére
(#12314) dptrsk , (#12316) .tnm , (#12320) SzGee Köszi!
(#12319) MrPeekaboo
Ezek szerint a reklámozott iSMS funkció nem is igazán használható arra, amire ajánlják?
Vagy milyen Apple push üzenetre gondolsz? Kapsz egy általános értesítőt, hogy üzeneted érkezett a Gránit bank alkalmazásban? Majd be kell lépned abba, hogy megnézd az üzenetet?
És mi a helyzet ha ApplePay-el használod? Az onnan kapott push üzenetek sem jelennek meg?A netbank és app szerintem is kicsit minimalista a mai általánosan elterjedt sémákhoz képest. Ettől függetlenül egy ilyen szektorban én még mindig a pontos, gyors, problémamentes működést részesítem előnyben a csili-vili designal szemben. Ettől függetlenül azért létezik arany középút. Sajnos Gránitnak még van hova fejlődni ebben a tekintetben.
Mik azok a hibák amiket összeírtál? Ha gondolod, nagyon szívesen megosztom velük a saját listámmal együtt.Felmerült bennem még egy kérdés: a csoportos beszedéseknél hol látom annak státuszát? Előző bankom netban fiókjában volt egy külön státusz jelző ahol láttam, hogy az adott szolgáltató elfogadta-e már az adott tételt.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz MrPeekaboo #12362 üzenetére
ez nem egészen így van. illetve iOS-t nem tudom, de android-on simán lehet olyan app-ot írni, amely hozzáfér a notification-ök tartalmához, vagy a háttérben képernyő képet készít (nyilván a user-nek ezeket a jogokat engedélyezni kéne, de van aki vakon engedélyez, illetve van olyan app, amelyiknél érthető, hogy kellenek ezek a jogok. na ha már van egy rossz indulatú app, ami hozzáfér a banki alkalmazás notification-jeihez, vagy le tudja fotózni amit az app mutat, akkor az jelentősen megkönnyíti egy social engineering-es átverés felépítését:
"jónapot kívánok a pennyaldilidltescoauchan magyarországtól telefonálok, látjuk, hogy most vásárolt üzletünkben/ a héten már harmadszor vásárol nálunk 3000 Ft fölött. ha azonosításhoz megadja bankkártyája cvc számát, ajándékba adunk önnek..."
- jónapot kívánok, cibgrániterste banktól telefonálok, probléma volt az utolsó tranzakciójával, ami a pennyaldilidltescoauchan-ban történt 12487 Ft értékben, a bankunk véletlenül háromszor vonta le az összeget, kérem adja meg a netbank-i jelszavát, hogy törölhessük a hibás tételeket, ne lepődjön meg, hogy fog kapni belépő sms-t azzal nem kell foglalkoznia.
aztán az sms-t megintcsak lenyúlják notiból, aztán meg az átutalást megerősítő sms-t.
ezek persze csak példák.
szóval elsősorban nem arról szól, hogy aki melletted állt, az látja.
hozzáteszem néha a gránit app-os notif.nek látszódnak a részletei (azt hiszem akkor, ha nem sokkal előtte beléptél az app-ba és még nem zárt vissza)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
pomk
őstag
válasz MrPeekaboo #12362 üzenetére
Egyetértek.
Pont ugyan ezeket írtam meg nekik tegnap.
"Köszönjük az észrevételeket! Továbbítjuk üzenetét illetékes kollégáink felé."Kár, hogy kérdések is voltak a felsorolásban. Biztos végigolvasta aki válaszolt.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz MrPeekaboo #13229 üzenetére
Ez az egyszintu nezete a dolognak. A kartyaert ugyanis lehuzzak %-okra a kereskedot, meg amugy kartyadijra teged is, szoval sztem baromi gyorsan lesz egy csomo hely, ahol kp+kartya helyett kp+QR lesz, a regi araknal akar jobb szinten kicsivel. [A kartyaterminalnak feltetele volt h nem lehet kartyas vasarlasra kulon dijat kerni! igy elkentek.] Itt az a kerdes, h a kereskedonek az adott qr-re a penz beerkezeset mibe kerul ellenorizni, mikor es milyen aron lesznek erre [penztargeppel egyuttmukodo!] megoldasok.
Mint valaki az egyik topikban mar ramutatott, a visszateritos hitelkartyak esete lesz a kerdeses, ill. a qr-nek vasarlaskent elfogadasa [mcc kotelezo elem eseten azert nem lehetetlen].[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz MrPeekaboo #13229 üzenetére
Egyetértek, mert jelenleg ez a helyzet!
-
petipetya
nagyúr
válasz MrPeekaboo #13229 üzenetére
Hát igen, ezzel is kellene kezdeniük valamit. Nálam alkalmanként 20.000 Ft -ig dÍjmentes az átutatás, amely valamennyire segÍtség.
"nincs rá lezsóidő"
-
addikt
válasz MrPeekaboo #13390 üzenetére
Csak akkor lesz 890-nél több, ha havi 890ezret utal/szedet be.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
huan
őstag
válasz MrPeekaboo #13390 üzenetére
Így már érthető.
-
addikt
válasz MrPeekaboo #13407 üzenetére
Ez sajnos nem AFR specifikus, napközben rendszeresen van olyan, hogy lassan frissül az app (tartalma), 1-2 perccel (néha 5) később jön meg az értesítő. Gondolom a szerverek leterheltségétől függ. Valamikor utalást is csak másodjára sikerül feladni.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
dptrsk
addikt
válasz MrPeekaboo #13780 üzenetére
iOSre ma jött fizetéskéréses update, lehet tartalmazza a push javítást is.
-
egykori
őstag
válasz MrPeekaboo #13780 üzenetére
Nekem is megjött a jóváírás, még nem volt ezelőtt ilyen problémám.
Egyébként nagyon korrektek és segítőkészek. Legutóbb az iSMS beállítási gondomnál addig nem adták fel, amíg meg nem keresték a hibát, pedig már mondtam, hagyjuk az egészet, nem ér annyit, de a kedves hölgy azt mondta, addig nem hagyja, amíg meg nem oldják, mert annak működni kell.
-
egykori
őstag
válasz MrPeekaboo #13846 üzenetére
A banknál volt egy téves beállítás, ezért nem jött semmi. A telefonomon (Xiaomi Mi 9) minden jól volt beállítva.
-
RR-13
őstag
válasz MrPeekaboo #14717 üzenetére
Igen a "spórolás" az ok, de "le is van írva" burkoltan a hirdetmény fentebb kiemelt részében, hogy sokba kerül nekik.
Az Ersténél még csak a 3D Secure jön Push értesítésként, meg a Netbank belépés jóváhagyása.[ Szerkesztve ]
-
merqree
őstag
válasz MrPeekaboo #14949 üzenetére
"...hiszen alig van fiókjuk."
Ez barokkos túlzás, hogy alig van. Függetlenül attól, hogy elégedett ügyfelük vagyok 6 éve, azt szoktam mondani, hogy nincs fiókjuk
-
RR-13
őstag
válasz MrPeekaboo #14949 üzenetére
Oké, ezért írtam én is a fentieket, mert abból következtettem, hogy "alig van nekik".
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
válasz MrPeekaboo #15838 üzenetére
Ha már a mobilappnál tartunk, én azt nem értem, hogy mi a francért kell azt teleaggatni, mindenféle OTT felesleges és funkció nélküli információval?
Pl. bal oldali menü:
Tényleg ezek a legfontosabb funkciók ott?
FŐKÉPERNYŐ, HASZNÁLATI ÚTMUTATÓ, ELÉRHETŐSÉGEK, NETBANK, ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
Főképernyőn meg: Pénzügyeim (tudtommal ez csak egy szimpla statisztika, ettől még nem fogsz tudni megbízásokat adni vagy számlatörténetet követni), VideóBank
Ezeket ki kéne venni a francba, mert vagy elirányítanak máshová vagy nincs érdemi funkciójuk.
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #15838 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek. Sajnos az utolsó frissítés is az azonnali utalás miatt történt, akkor nagyon nagy hibákat nem javítottak. Pl. ujjlenyomat-olvasó felemás működését vagy pénzügyeim rész, ami évek óta rossz és mostanra már nem teljesen kipukkadt. Tényleg jó kérdés, hogy miért van még az applikációban.
Közben pedig ez olvasható facebook oldalon új bejegyzésként:
"A jövőben is a digitális innovációk élén jár majd a GRÁNIT Bank, mondta el Jendrolovics Máté, a GRÁNIT Bank digitális termékfejlesztési cégének, a GB Solutionsnek vezérigazgatója"
Kicsit se bosszantó.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #15903 üzenetére
Sablon szöveg. Augusztusra ígérték ezt a nagy frissítést de azóta is nagy erőkkel dolgoznak ezen.
[ Szerkesztve ]
-
István89
tag
válasz MrPeekaboo #16103 üzenetére
Hoppá, ez jó hír, akkor lehet androidra is meg fog lassan érkezni, bár lehet nem péntekre kellett volna időzíteniük, főleg ha tényleg bugosabb az előző verziónál.
Azt írod, hogy eddig idegen számlákra nem tudtál utalni netbank nélkül? Ezt elvileg azonnali utalásoknál már megoldották márciusban, a sablon mentés nem ment, pl másodlagos azonosítóval nem lehetett sablont elmenteni, csak számlaszámmal megy. Ezt gondolom továbbra se engedik...
Hozzáteszem április 25-én volt az utolsó frissítés IOS-re, Androidra április 16. Nem sok mindent hoztak össze...
[ Szerkesztve ]
-
dptrsk
addikt
válasz MrPeekaboo #16103 üzenetére
Nálunk kettő iOS 14.0.1 készülék is frissült ma, nem volt semmi gond, simán megy a belépés, nem szállt el az indításnál.
-
dptrsk
addikt
válasz MrPeekaboo #16347 üzenetére
beállítások/tárhely alól törölted az app-ot és minden adatát?
Volt rá példa más app esetén, hogy csak onnan teljes törlést végrehajtva működött egy újabb verzió. (szerintem ez iOS bug)
Persze lehet, hogy itt az app a hibás
-
addikt
válasz MrPeekaboo #16928 üzenetére
szerintem szerver oldali hiba, évekkel ezelőtt belefutottam. próbáld meg máskor, hátha akkor "beveszi"
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Blamazs
senior tag
válasz MrPeekaboo #17937 üzenetére
Rájuk írtam, 5 perc múlva válaszoltak is. 1 munkanap a számla élesítése.
Hmmm meglepő, hogy ennyi időn belül válaszoltak. MKB telebankárt ennyi idő alatt el sem érem, csak a menüben kevergek. Levélre napok múlva válaszolnak csak. App-ba csak felhasználó jelszó kombóval lehet belépni? Ujjlenyomat nem megy? -
dptrsk
addikt
válasz MrPeekaboo #18424 üzenetére
Gránit: törlöd és megadod újra?
Engem a CIBes újramegadás érdekelne.[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz MrPeekaboo #18424 üzenetére
Raiff is szolt a masodlagos miatt rendszeruzenetben, bar nekem aprilisban lejaro van [probabol az adoazonosito, az vajh miert jar le, nem valtozhat].
hodostamas: Raiff es Erste pay app is, cib nem. Gyanitom gugli yiltakozik h integralva van egy toluk fgtl fizetesi megoldas... -
tonyrulez
őstag
válasz MrPeekaboo #21406 üzenetére
Igaz semmit nem kaptam róla, de beállítottam
Gratulàlunk! ****xxxx kàrtyàjàval màr hasznàlhatja a Google Pay-t. GRÅNIT Bank
4 8 15 16 23 42
-
addikt
válasz MrPeekaboo #21406 üzenetére
én se kaptam mailt, úgyhogy köszi, hogy szóltál. tegnap már fizettem is vele.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
egykori
őstag
válasz MrPeekaboo #21406 üzenetére
A Gránit Pay-t már le is tiltották az appban. Ezek szerint a Google Pay lesz helyette?
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Apple iPad 2021, 9, Space Gray, 64Gb, Wifi, makulátlan, új állapotú, 10.2'' Retina kijelző
- Apple iPad 10, Blue, 64Gb ,Wifi, új, bontatlan, 1 év apple garancia, 10.9'' Retina
- Acer H6520BD 3D DLP, FullHd projektor új lámpával eladó.
- Apple ipad 9, Space Gray, 64Gb, Wifi+Cellular - sim kártyás, használt , szép állapotú
- HP 09A EREDETI toner
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen