- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #38336 üzenetére
Jól néz ki nagyon a rugókkal. ATS-eket nagyon lehet nyomni igaz?
Mennyi hozható ki kb az általad tervezett kombóból?Qru - kerestem de nem találtam a szelephézagról leírást, persze attól még lehet hogy van, ezért kérdeztem Motul 300v power 5W40 egyébként és mindig gyári olajszűrő. Évente cserélem tavasszal, az nekem 4-6 e km, de a vége felé már hallom hogy nem jár olyan szépen a motor. Előtte eneos sustinát használtam, és ugyanezt a jelenséget tapasztaltam, ráadásul azt elég szépen csipegette is.
-cobra- - én csakis a motorhang miatt használom megvetem egyébként az ilyesmit, mert önmagában semmi értelme, macerás (tisztán kell tudni tartani) és pár lovat el is dobunk azzal ha csak ehhez nyúlunk. De az a szívó hang, hmm..
Azt nem tudom, hogy a k&n szűrőt érdemes-e cserélni bizonyos időközönként? Elég gyakran mosom k&n tisztító szettel, és olajozom a k&n erre szánt termékével, de bizonyos idő után nem roncsolódhat a szűrő anyaga? (leírás szerint erős vízsugárral vagy kompresszoros levegővel sem szabad tisztítani, tehát csak érzékeny anyag)
Megnéztem egyébként elm327 -el a beáramló levegő hőmérséklet szenzor adatait, és semmivel nem szív fel melegebb levegőt mint a gyári. A gond inkább az -szerintem- hogy könyék méretű böszme vastag csövön szívja fel a levegőt a gyári légszűrőház helyett, amin a levegő 128 apró járaton keresztül vándorol mire a szívósorba jut[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
Rendeltem gyari szonyeget a civicbe. Kivancsi vagyok meddig fogja birni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LógaGéza #38341 üzenetére
Van elvileg, csak rendes obd olvasó kell hozzá (nem 2 forintos kínai) vagy gyári céleszköz.
A Pending codes-nál írja/írná ha lenne olyan hiba ami chcengine-t még nem ad de a tárolóban benne van mint hiba.
Múltkor diagoltam egy S60 D5-öt ott pl a wastegate hibát ott írta, de chcengine-t nem dobott és nem is a trouble codes-nál jelent meg.DeathAdder: Pedig attól jobb olajat nem igazán kapni. Nagyon nyelezed? Mert ha igen akkor érdemes lenni lefelezni a ciklust... Ha más nem egy próba erejéig. Nálam pl 15k km vagy 1 évet írt normálra és 8k-t vagy 6-8 hónapot ír intenzív használat esetén.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
LógaGéza
addikt
Na igen, nekem is hasonló kellene. Filléres kínai van, az csak TBC-t olvas ki (pont ezt a P0304-et töröltem már párszor ), csak nekem nagyon olyan érzésem van, hogy valamit titkol a rendszer, és motor megbontása előtt jó lenne valamivel ránézni - szervizbe ezért nem akarom vinni, mert gyanítom egy diag árából tudok venni én is kiolvasót...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz LógaGéza #38354 üzenetére
Kérj pár helyről árajánlatot rá, pesten nagy(obb) az árverseny jó eséllyel kapsz nem csillagászati árat. Pl az M&M, legutóbb náluk voltunk és nagyon korrektek voltak.
Vagy ha jársz pesten ránézhetünk az én kütyümmel is hátha az mutat vmit.
mod:
P0304... Lehet sok mindentől én már kicsit körbeszuktattam a kérdést. Gyertya, trafó, kábelköteg, érzékelő de volt akinél egy szoftveres update orvosolta a dolgot (igaz nem Honda volt). Egy hengerre dobja vagy többre/összesre?
Ha az összesre akkor pl az érzékelő kilőhető, mert annak elég kicsi a valószínűsége, hogy mind a 4 rossz legyen. Gyertyát nézd meg, ha őzbarna akkor ok, ha fekete vagy nagyon-nagyon sötét barna akkor az nem ok.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szabonagyur
félisten
válasz Remi1234 #38350 üzenetére
Koszi, mukodik, pedig probaltam mar maskor is..
Mas: megvolt a motor es valto olaj csere meg szurok stb (markaszerviben es gyari minden) es az atlag 7.8bol lett 5.8 es ugy, hogy meg mindig nehez a labam es a forgalom is nagyobb volt. Reggel voltam akkor meg nem volt meg a legzsak meg elektromos ablak csere alkatresz.. Erre elmentunk du es hivtak, hogy hat most jott meg 4 korul.
[ Szerkesztve ]
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
LógaGéza
addikt
Békéscsabai vagyok, az SRS hiba kiütése is 5ezrembe fájt kedvezménnyel, pedig az csak azért volt, mert gyökér vagyok, és gyújtást adtam, mikor nem volt benn az ülés...
Csak ez az egy tért vissza többször is. Attól félek, hogy hengerfejes lesz, és azért dobja, hogy oda gyűlik be a hűtővíz...
Nincs gyertyakulcsom, na meg sose szedtem még ki autómotorból gyertyát, de lehet rálesek, húsvét hétvégén úgy is lesz egy kisebb munkám vele, kiszedem és áttisztítom az EGR járatokat, hátha sikerül itthon"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Graphics
Jómunkásember
Halló Mindenkinek, fentebb már kérdeztem, de msot ismét
Hátha vki tud válaszolni.
Szóval Honda Jazz 2002 1.4 ezt néztem ki, gyanúsan olcsó volt, azt mondják kihagy az egyik henger néha / ez tán hátsó trafósor hiba lehet / annál a hengernél..
Valaki jártas a témában van-e.
Eladó Poco F4 GT - 12/256GB kivitel, szürke, minden tartozékkal - 91999 FT - ingyen szállítással
-
demars
addikt
válasz demars #38273 üzenetére
Olajcsere letudva! Az egy pollen szűrő nem lett jó, valamit elnézett öcsém és rosszat rendelt. Ezt kedden orvosoljuk!
Ééééés a lényeg, meg lett, hogy mi okozza a nyekergést!! Vízpumpa!!!
Valami japán, gyári minőségű utángyártott lesz bele, 13 k
Remélem jó lesz, mert most se dobta ki az én kocsimra a keresett alkatrészt...
Majd lehet kérdezek cikkszámot!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
Szelepfedél tömítés cserénél mennyit kell várni a levétellel, felrakással meleg motornál?
Van egy kis olajpára egy helyen, eredeti gyári a tömítés még, egyszer már le lett véve hézag beállítás miatt.Lesz még olajcsere is, plusz megvan a jobb hátsó kerék problémám is, bovdenen kell állítani.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #38351 üzenetére
Az általam tervezett szentháromság: leömlő+ecu+cai nem új, nem az én találmányom, accord topikban már sokan megcsinálták, közép tartományban kb +20le/+20nm.
Előtte és utána is fogom méretni. Azt hiszem Eddy mérette előtte is és utána is, azaz van valamiféle minta, abból van ez a kb +20 egység megaszondva."ATS-eket nagyon lehet nyomni igaz?" - Ezt nem értem.
Life is too short to stay stock!
-
JoolsNOS
veterán
Ma lesz a tesztelés.
Egy kis akksi téma: Reggelente már néha erőtlenül teker és az üzemanyagszintjelző néha ilyenkor vissza is esik addig amíg be nem indul (amúgy indul gyakorlatilag pöccre). Gondolom ez a gyenge akksi miatt van. Amikor melóbol hazafele jövök akkor semmi gond. Egyszer már rá is töltöttem kicsit. Na ez mennyire viseli meg az elektronikát? Mert ugye láthatóan a műszereknek se tetszik a dolog. Ha most túléli a hidegebbeket akkor szerintetek elviszi még a nyarat vagy érdemesebb újat venni már most. Reggel rámértem, 12.47et mutatott a multiméter.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
!Overdose!
őstag
válasz Snoop-y #38352 üzenetére
Az Elegance (drágábbik) nagyon-nagyon kényes. Olyan van nekem is. Az olcsóbb sprődebb, de tovább bírja.
JoolsNOS: Az elektronikát nem viseli meg, így lett tervezve, de ha teheted cseréld mihamarabb Yuasa-ra, Exide Premium-ra vagy Varta Silver-re.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
JoolsNOS
veterán
válasz !Overdose! #38365 üzenetére
Amiket írtál az van jazzbe is? Mert ugye abba elég kicsi akksi kell jobbos elvileg. Ezt néztem.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz JoolsNOS #38367 üzenetére
Az én civicemben is elég pici az akksi.. Nem mértem még le, de ránézésre keskenyebb és mintha magasabb lenne...
Meg ha jól sejtem vékony sarus...
Én is totózok, hogy mi legyen mert nekem is nehezen indult télen, 3 nap után...
Most pl tök jó, pöccre indul.
Mielőtt rendelek mindenképen lemérem, nem akarok lyukra futni...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38358 üzenetére
Szia
Én is jazzt keresek majd, többet voltam megnézni, a helyzet siralmas, két része van a történetnek:
-vagy osztrákoktól behozott xarrá rohadt jazzek vannak
-vagy magyar női sofőrök által xarrá ütött kopott jazzek vannak1 milláig néztem.
Amit linkeltél, azt meg sem néztem, itt vagyok Fehérváron, lehet komolyabb a baja.
Ebben a motorban nem 4 gyertya van, hanem nyolc. Ezért sokkal jobb a gyújtás, sokkal szebb az alapjárat, nálam egyik jazznél sem volt alapjárati probléma, gyönyörűen jártak. Lehet, nem igazán cserélték, és egy rossz gyertya miatt is lehet gond a hengernél. Trafó simán elmegy hondákban 300e km-t.
Lehet gyertya, trafó, gyújtás, de akár hengerfej probléma is. Meg kell nézni a olajszintet, vízszintet, levegő nem dolgozik-e bele a vízrendszerbe(letekert hűtővízsapkánál indítás után levegős), hidegen füstöl-e fehéren(víz), kékesen(olaj), feketén(üzemanyag).
Szóval szinte minden jazz törött 1 misiig, ajtók alul szinte mind rohad, hátsó ívek mindegyiken rohadtak, vagy rosszul javítottak, alja az osztrák behozott jazzeknek szétrohadva, az első kerékjárati ív alja, ahonnan indul az első ajtó, rohad, motortér több helyen olajpárásak voltak, mondom ez valami vicc, olajszintek mindenhol minimumon vagy alatta.
Szal szerintem jazzt venni nem lesz egyszerű, ilyen volt az accordos vásárlásom is, egy kettőt megnéztem, és szörnyülködtem.
Nem elakarom venni a kedved, de készülj fel, hogy lehet nem lesz egyszerű a történet, sajnos.Ha nagyon olcsót akarsz venni, azzal meg tuti, hogy foglalkozni kell.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
válasz Graphics #38373 üzenetére
Ha nem kereskedésnél nézed, hanem magánszemélytől, akkor nagyon jót is kifoghatsz.
Én most két közeli kereskedésbe mentem be, mint accordoknál is, magánszemélytől sokkal jobbat lehet venni.
Én pl kimondottan utálom az igniseket és a golfokat is. Jazzből ha veszel egy jót, évente olajcsere, pollenszűrő csere és kész. Csak ki kell fogni azt a jót. És az ár sem mindegy, olcsón jót nem biztos, hogy fogsz kapni.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
DeathAdder
veterán
Lehet előbbre veszem a ciklust, 11-12 hónap lehet már nem egészséges ennek az olajnak. (és a sustniának se, a többiről nem tudok nyilatkozni)
Igen eléggé nyelezem, ezért is vagyok úgy hogy kapja a legjobbat, aztán lehet nincs értelme, erre választ nem találtam, amikor kérdezősködtem sem. Így inkább maradtam ennél az olajnál, ha nem muszáj nem öntök mindig másikat a motorba egy-egy olajcsere alkalmával.Nem úgy kell elképzelni, hogy olajcsere előtt kerepel mint egy dízel utána meg megszűnik. Sokaknak mondtam , de nem hallották, viszont szebben jár most ebben biztos vagyok. Legközelebb előbb lecserélem
zolynet - úgy értettem van bennük potenciál a tuningra (2.4 motor)
Biztosan durva lesz, szorítok. Majd beszámolni -
szabonagyur
félisten
Megvolt a nyári papucsok felrakatása ma reggel
Mennyivel szebb így a 15" kereken... a téli 14" ilyenkor olyan bénának hat
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #38377 üzenetére
Az biztos!
De én még várok... Hajnalban és este még hideg van. 3-5 fokokat mutat... Nem készülök hosszabb útra, meg sógoréknál még kötelező!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #38376 üzenetére
Usa-ban nagy divat a tuningolasuk.
Type-R hengerfej nagyobb tengely erosebb szelepek/rugok
Vannak 360 lo koruli peldanyok is.
Nagyon beteg ahogy mennek es visit a 2.4 steroid VTI nagytesoMo-n egy kezen meg lehet szamolni annyira keves van
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeathAdder
veterán
válasz Snoop-y #38380 üzenetére
Mindenesetre jó azért hogy van ilyen alternatíva is, aki felnőttebb, komfortosabb és nagyobbra vágyik, de azért maradjon őrült is a maga módján.
2.4-es szívó benya, relatíve gazdaságos fogyasztás, és néhány apróbb módosítás után combos teljesítmény (bár szerintem gyárilag se lehet már rossz) -
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #38381 üzenetére
K24re rakják rá ep3 hengerfejét és olajpumpáját. K24a2 külföldön csinálnak ilyen motorokat.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Snoop-y
veterán
válasz DeathAdder #38381 üzenetére
Mondjuk en tobbet nem bontok motort.
Maradok a leomlo kipuff cai + program combonal.
Csak akkor veszek epitett gepet ha az Legalabb egy spoon toda vagy mugen epites volt.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #38376 üzenetére
Van bennük, az a reflush ecu megoldás igen jó.
Ma Kisorosziba kirándultunk egyet, egyre jobban szeretem.
Life is too short to stay stock!
-
JoolsNOS
veterán
Na ma tesztelgettem kicsit a kiolvasót. A 84-5 fok normális vízhőfok? Arra állt be. Én olyan 90re számítottam. Ha jól mér akkor az is kiderült, hogy 54-5 foknál alszik ki a hideg jelzés.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
senior tag
válasz DeathAdder #38381 üzenetére
Type-S-ben ültem, hát érdekes, van alul nyomaték a gyári 1.6VTi-hez képest, de felül jobbra számítottam. A tulaj úgy emlékszem 3-asban küldte meg neki, talán még kellett volna húzni egy negyediket, aztán úgy is megérezni kicsit a dolgot, de nem akarta kínozni. Mondjuk ha meleg a motor és nem ősrégi az olaj akkor ez full nem kínzás, de hát az övé, ha ennyi volt akkor ennyi, nálam próbán inkább az út szokott kifogyni, nem a sebességfokozat.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-
zolynet
addikt
Nekem is ez tűnt fel először hogy végre értem miért mondták azt hogy nyomatéééééék. Bár a vti-nél épp nem érdekelt, nem ejtem le a fordulatot 6000alá és le van a gond.
Ats ugrik már alul, kezd kicsit elfogyni ~5000környékén, és 6100tól nyit a vtec,ott megint megindul, csak egy hibája van hogy 7100rpm-ig teszi mindezt, azaz nagyon gyorsan el is fogy. Erre megoldás a reflush ecu.
Reflush ecu-s 0-200km/h ~22sec, ami nekem bőven jó lesz, főleg mert nem szoktam vandálkodni közúton.Life is too short to stay stock!
-
NoLF
addikt
válasz honda23 #38372 üzenetére
Azert azt ne mondd mar nekem hogy ha az ember megfogja azt a penzt amennyit er egy jo hasznaltauto, es elkezd mezelodni, nem talal. Kizart dolognak tartom hogy az orszagban csak szetrohadt osztrak importauto van vagy leutott magyar. Ki kell fizetni az arat es meglesz a jo auto amire nem kell kolteni.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
DeathAdder
veterán
válasz zolynet #38388 üzenetére
Tényleg rohadt jól néz ki ezüst létére is, rohadjon meg
Amúgy tényleg durva, hogy egy ep3 is mennyivel nyomatékosabb vtec alatt mint egy vti, mégsem megy 100ig sokkal jobban.
Biztosan írtam már, de amikor nekem megvolt még ep3-al egy időben a vti akkor hívtam szépen a havert, hogy üljön bele egyikbe én meg a másikba, menjünk egy kihalt útszakaszra oszt rúgjuk el neki 3 dudára. Volt ott guruló egyes, guruló kettes magas de egészen alacsony fordulatról is már. Meglepő módon igazán érdemi különbség csak 3astól jött ki, pedig azt hittem szétkapja a ctr nyomatékból.22 sec az komoly? leömlő+reflush+cai kombóval és a prognosztizált +20le/+20nm -el?
Csak azért mert az új CTR könnyebb, 310 lovas és 21 sec kell neki 200-raElmör - höhö engem egyszer egy alak elvitt és behúzta pirosig a fordulatot, aztán leültünk kávézni, és végig olyan letörtnek tűnt, aztán a végén bevallotta hogy nagyon ideges most, mert lehet tönkretette az autóját mert a fordulatmérő a pirosba szaladt
Qru - legközelebb előbb lecserélem, majd beszámolok
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz zolynet #38388 üzenetére
0-200-ra én nem csinálom meg szerintem 22 sec alatt, pedig a 4. vége a 200 (tehát nem kell 5-öst húzni neki, az az idő sem vész el) és nem 300 ló alatt vagyok 1400kg-mal. Az tuti több vagy rohadtdurvajó rajt kell hozzá.
Ma feltettem a nyáriakat, hú de rég csináltam ilyet, a második kerék után már fájt a derekam, szemüveg tiszta izzadtságcseppes volt, de meg kellett csinálni. A krokodillal, nyomatékkulccsal kicsit már könnyebb,mint a gyári cuccokkal, de az igazi nyomatékkulccsal meg csápossal lenne, na meg kompresszorral és nem pumpával visszatolni 2 barra. Lecsekkoltam a gumikat, eldöntöttem, hogy a 2 elsőre most a kopottabbakat választottam szerdáig, akkor megyek gumishoz és átrakatom az R888-akat, eladom azt a 2 felnit, mert egyszerűen normális áron nem kapok hozzá "pogácsát", hogy fel tudjam tenni gyorsulni.Aztán elmentem 1 kört, bemelegítés után 2-es végén elpörgette, megijedtem ki is dobtam üresbe 3-as helyett. Régen csináltam már ilyet is. Szerintem még hideg az aszfalt.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
-
senior tag
válasz DeathAdder #38393 üzenetére
Azt elhiszem, az azért már tud lépni akkor.
Az új Type R-re nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit megy jó tapadással 402-n, na meg majd az AWD Civicre ami épül HHC-nél.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Winner_hun
félisten
-
nagyúr
válasz Winner_hun #38395 üzenetére
Elkepzelheto, hogy mondta, de mar nem emlekszem ra. Ennyi ragadt meg, hogy inkabb ne.
-
LógaGéza
addikt
8gen Accordról valakinek van tapasztalat? 2.2 i-DTEC motorral nézegetjük, van ezeknek valami típushibájuk?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
>>>W!nman*
tag
Hi!
Szervófolyadékot ki hogy cserél?
Nagyon gondolkodom, h Imi tanácsának ellenére cserélek. -akár ez is lehet alapjárati para oka, meg nagyon fekete...Tekintve, h régi, érdemes lenne átmosni a rendszert, de mivel szokták? Azt gondolom, h terheletlenül ildomos...
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Drón topik
- Gumi és felni topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Napelem
- Windows 7
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- OpenMediaVault
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen