- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- GoPro Topic
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
2thletme2day
őstag
Hali.
Első autó vásárlása előtt állok. A keret 1,5 millió Ft az autóra + 300k Ft minden járulékos dologra. Hónapok óta nézegetem a használtautókat. Eddig az abszolút befutó a Mazda 3 volt, de már régóta kacsintgatok a 7gen Civic felé is. Most ezt az autót néztem ki.. Sajnos nem vagyok otthon egyáltalán a Civic témakörben ezért is kérdezlek titeket. Először a véleményetek érdekelne a linkelt autóról. Nekem laikusnak, korrekt darabnak néz ki. Milyen ez az 1,6-os motor? Szervizigényes, milyen a fogyasztása, mennyire megbízható? A mazdákhoz hasonlóan ezek is nagyon korrodálódnak?
-
hülyegyerek
addikt
Mennyire normális, hogy a vízhőfokmérőnél nem megy a mutató még a feléig sem 1 óra pályázás után ?
hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD
-
!Overdose!
őstag
válasz 2thletme2day #37551 üzenetére
Nem jellemző a rozsdásodás a típusra, de majd a tulajok bővebben is beszámolnak róla.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
nagyúr
válasz hülyegyerek #37552 üzenetére
Enyém se nagyon megy. Azért ellenőrizd a hűtőfolyadék mennyiségét. Az enyém amikor kevés volt, nem fűtött.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Radomer
aktív tag
Az enyém se megy félig se.
-
nagyúr
válasz 2thletme2day #37551 üzenetére
Szia! Valto nyelestengely csapagy es a futomu a kenyes pont, ezeket kell tuzetesen atnezni. A valtoba csak honda mtf3 olajat szabad tolteni es 4 evenkent cserelni kell. A motor jo, egyedul a kupe 1.7-es motorja nem ajanlott, az hajlamos a hajtokar csapagyasodasra. Ez az 1.6-os motor agyonuthetetlen, ha megfeleloen karban van tartva orok elet +1 nap. Fogyasztasa 5.5-8L hasznalattol fuggoen. Rozsda nem jellemzo, bar foleg a sedanosoktol hallom, hogy rohad a hatso iv neha-neha. Ha esetleg osztrakoktol jott, akkor az aljat is erdemes megnezni... Bosszanto tipushibak meg a kuplung nyuszogese (nem okoz bajt, csak szar hallgatni), a vezeto oldali ules magassagallito mechanikajaban eltorik valami szar es emiatt lotyog az ules, plusz a futesbovdennel is lehetnek gubancok. Ja meg a kp. zar motor szokott neha behalni. Kb ennyi nyugje van. Jo kis autok, belul tagas, biztonsagos, korabbi hondakhoz kepest nyomatekos, a klimajuk is rendben van. Az alkatreszek nem tul olcsok.
-
JoolsNOS
veterán
Sziasztok! Előbb szörfölgettem a Honda oldalakon, és kiderült, hogy a Jazzemnek volt visszahívása légzsákellenőrzésre.(alvázszám alapján) Ilyen esetben ha én bemegyek a legközelebbi kereskedésbe akkor ezt megcsinálják? Kell érte fizetni? Német autó volt.
köszi[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Radomer
aktív tag
válasz tboy93 #37556 üzenetére
Kuplungot ma sikerült mégre befújni wd40 el egyelőre. Olyan mintha kicserélték volna a verdát sokkal finomabban adagolható, és nem is nyöszörög.
Elvileg zsirspray a tartósabb megoldás rá.
Nekem most az 5D 8,5L produkál, de elég rövid úton használom.
Ami érdekes, ha esős időben nagyobb tócsa felett átmegyek, akkor a generátorszíj nyöszörög 2 mp-et majd elmúlik. Most lett cserélve és feszes is. Lehet hogy víz kerül rá valahogyan, és attól csúszik egy picit olyankor?
-
demars
addikt
válasz hülyegyerek #37552 üzenetére
Normális! Nekem is beáll középre és nem mozdul el... Ha van fűtés rendesen nincs gond!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
2thletme2day
őstag
válasz tboy93 #37556 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ. Az autót napi 40 km ingázásra használnám végig országúton. Remélem ott azért nem csókolja be a 8 l-t. A linkelt autóról is mondanál véleményt? Ez amúgy faceliftes vagy nem? Facebook csoportba is bekukkantottam. Ott mindenki csak a facelüfteseket kereste. Hozott olyan komoly változást a frissítés ami ezt indokolja?
-
demars
addikt
válasz Peter.70 #37563 üzenetére
Azért én csak rájuk rezzentenék, hogy ez nem ablaktörlő lapát... Életek múlhatnak rajta, húzzanak bele!!!
JoolsNOS: biztos, hogy a tiéden még nem cserélték?? Vagy ezt hol dokumentálják?? Ha eladod, a következő vevő ugyan így azt látja, hogy cserére kell vinnie...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
válasz 2thletme2day #37561 üzenetére
Ilyen felhasznalas mellett, siman 5.5-6L korul kell kajaljon. Persze ha nem nyomod ki a szemet
A linkelt auto a kepek alapjan jonak tunik, de majd ugyis eloben derul ki ha baja van. Ez mar faceliftes.
A facelift hozott par javitast, de alapvetoen a non facelift verziok se rosszak, inkabb a rancfelvarras miatt kapott uj lampak es kormany stb. ami vonzza az embereket szvsz.
-
BlacKSouL
addikt
Nem teljesen idevágó, de kollégám keres S.Hayabusájához műanyag bolhát. ebayen csak ilyen 25-50 db-os pakkokat lehet találni, de neki csak 2 kell.
Nekem úgy rémlett, hogy valaki tudott valami tuti helyet, ahol mindenféle járműhöz lehetett kis darabszámban is kapni mindenféle bolhákat. Valakinek ötlet? (Ok, márkakereskedésben még simán lehet készleten is, az lesz még egy opció)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Snoop-y
veterán
válasz BlacKSouL #37567 üzenetére
Ismerosom innen szokott rendelni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
JoolsNOS
veterán
Jazznél mennyi van még a tankban mikor kigyullad a jelzés? 2007es.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Radomer
aktív tag
Valaki tudna nekem projektoros tompított vetítési képet fényképezni este egy elhagyott úton?
Vagy elég az is ha megmondjátok szerintetek jó-e ez így?
Hella géppel lett beállítva autóklubnál, de nem igazán vagyok vele megelégedve.
A bal oldal fényben erősebb tartomány motoros max állásban csak 15m!!
A jobbra feltörésnél nem a felezővonalon kellene lennie kb?
Miért van előrébb egy halványabb vetítési kép? Nincs szinkronban a két projektor?
-
-
JoolsNOS
veterán
Egy kis Jazz (2007, 1.4) fogyasztás tapasztalat: Ma megvolt az első "tankkiürítős" tankolásom. Akkor tankoltam bele amikor felvillant a jelzés. 34.09 ment bele, tehát 8 liter még volt a tankban. 595öt mentem el vele, tehát 5.7 körüli fogyi volt vegyesben ami elég jó szerintem. Kb 60-40 volt a közút javára. (6 litert mutatott a gép.) Múltkor fele mutatónál tankoltam rá, akkor 22 ment bele, ami azt jelenti azt is elég jól mutatta. Igaz teli tankról lassan indul el és utána gyorsan esik. Nyáron lesz ez még jobb is.
Annyit még hozzá tennék, kicsit túl vannak fújva a kerekek. 2.5 felett mind. De a kopás most nem érdekel, jövőre újakat veszek. (elég régi és hangos téligumikat kaptam hozzá)
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
demars
addikt
válasz JoolsNOS #37580 üzenetére
Igaz, most szinte nincs telünk, de a túl fújással vigyázz! Latyakban azért jó, ha épp annyi van benne, mint amennyi kell... Vagy picivel kevesebb! Tudom, többet eszik a kocsi, de cserébe azért jobban is kapaszkodik...
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
nagyúr
Na hali skacok, hazaertem egyben Lengyelo.-bol. 1221km, 71,16L benya, ~5,82L/100km. Nagyreszt 90-100-as tempo, de sok volt a falu ahol csak max 60km/h. 2 fo + csomagok, nem voltak sokan az utakon, ugyhogy a Tatrabol lefele gyakorlatilag 3-4-ben motorfekkel le lehetett gurulni.
Muszaki hiba termeszetesen nem volt, holanc se kellett. A hankook gumikkal is nagyon meg vagyok elegedve.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
Úgy gondoltam, hogy akkor hamarosan belekezdek egy kis motorgenerálba. Első körbe tényleg csak a szelepszár-szimmeringezét és gyűrűzést csináltatom meg, persze EGR járat és VTEC szűrőt kitakaríttatom, hátha jobb lesz valami, meg átnézetem a tömítéseket.
Tömítésből gondolom csak gyári, de szelepszár-szimmeringből és gyűrűkből milyet keressek? Tudom, hogy a szerelő majd tudja, de azért csak jó lenne előtte tájékozódni.!Overdose! említetted, hogy tudnál Békés megyében egy jó szerelőt, ki lenne az?
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
CB
senior tag
válasz Radomer #37579 üzenetére
Próbálkoztam fotózni, nem nagy sikerrel. Az a gond, hogy a fény kontúrja a kocsitól olyan messze van, hogy már igazán nem is lehet fotózni. Az én autóm fényszóró magasság állítása pedig automatikus, nem tudom lejjebb tekerni, hogy közelebb legyen.
Talán használhatók a képek, ha mégsem, akkor bocsi.
Egy biztos, mindkét projektor vetítési képe egybevág, tehát nem válik szét a két fényszóró fénye az úton.
1. kép az autóm40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Radomer
aktív tag
Hali!
Köszi a fotókat! Sokkal jobb a vetitési kép mint nálam.
Tegnap megpróbáltam beállitani a szinkront a két lámpánál, de nem jött össze. Ugyan meglett hol kell állítani (magasság állító motor tetején) , de a kis mélyedésben ahol a csavar fejnek kellene lenni nem látok benne semmit.
Majd játszottam egy kicsita kézi motoros magasságállítással és arra jöttem rá, hogy 3-1 fokozatig szinkronban vannak a lámpák, viszint 0 állásban csak a jobb oldali megy feljebb a bal marad ahol van. Ez miatt szétcsúszik a vetitett képe a projektoroknak.
Nem tudom ez a mozgató motor vagy maga a lámpatest hibája lesz-e?! -
tonyi
tag
Úgy tűnik döglődik az akku a kocsimban. Milyen akksit ajánlotok?
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
nagyúr
válasz SzalaiG #37589 üzenetére
Autós nincsen, de párat fellövök azért
Birkenau tábor, Wavel kívülről, Wavel belülről, Krakkó posztócsarnok, Nedec vára, kilátás Zakopánéra vol1, vol2
Meg még voltunk vagy ezer helyen...
Kaják a teljesség igénye nélkül: Marha husi valami áfonyás mártásban. Krumpliból készült palacsinta közötte sertéssülttel gombás szósszal leöntve, ez lengyel különlegesség, talán a legjobb kaja volt az összes közül. Fokhagymakrém leves, sajtos pirítóssal.. Sertés sült, a tetején a lengyel nemzeti(?) sajttal (Oszcypek), szilvás mártással, köretnek sült burgonya tejföl szerű krémes cuccal. Ez passz, de finom volt. Sajttorta, más állagú mint itthon, ez sokkal "szárazabb", töményebb, keményebb, de finom volt. Blueberry pie, ez valami fergeteges jó volt.
Az éttermeik nagyon jók, minden nagyon finom volt, nem drágák, a kiszolgálás valami eszméletlen gyors (ha csurig vannak akkor is), a személyzet pedig mindenhol nagyon kedves.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Ma szép időben indultam el a kocsival, mondom megyek vele egy 60-70km-es karikát, hát nem pont esni kezdett 10-15 perccel visszaérkezés előtt? Tiszta autó -> koszos autó.
Más: a váltóval még mindig nem vagyok teljesen megelégedve, de már kezdem úgy érezni, hogy ez nem is váltó, ez kuplung gond lesz vagy ahhoz kapcsolódó. Mi okozhatja azt, hogy tökig ki van nyomva a kuplung és olyan mintha mégse lenne teljesen? Ugyanakkor ahogy engedem fel ha épp jól beveszi az egyest akkor meg nem rögtön fog be, tehát nem a fogás pont ment le, hanem olyan, mintha néha nem akarná elengedni a fogaskereket, nem húzná szét a váltóban azt amit kellene a pedál. Ma beindítottam, rakom be egyesbe, erre mintha beesett volna kicsit a váltókarom és el is kapta a fokozatot, közben meg a kuplung teljesen ki volt nyomva. Majd rákérdezek Gyurinál is, hogy ez mi lesz, csak hátha van itt is olyan aki ért hozzá vagy hallott már ilyenről, mert ugye alapból nincs gondom vele, de ha gyorsan váltasz magas fordulaton akkor nem érzed annyira a gondot, most viszont álló helyzetben egyesben meg volt a gond, így lehet ki fog derülni, csak rohadtul nem szeretném ha a tavaly összerakott váltó megsérülne.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
JoolsNOS
veterán
Kicsit furának érzem a kormányt a Jazzben? Teljesen kitekert állapotban úgy marad. Tehát elég a gázt nyomni és a kocsi megy körbe körbe. Eddigi autókat amit vezettem mindig kihozta egyenesre amikor elengedtem. Másnál is ilyen?
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
Remi1234
aktív tag
Sziasztok!
Jelenleg egy kis régi 5gen Civicet hajtok és a cca 3 év alatt, amíg nálam volt nulla probléma adódott vele, úgyhogy maradnék a Hondánál továbbra is. Éppen úgy alakul, hogy egyik ismerősöm árulja 2003-as Accordját
De bevallom félek az automata váltótól így 220k km felett. Tudtok esetleg tanácsod adni a típussal kapcsolatban? Meg mondjuk kicsit körbenézve az árat is sokallom kicsit.
Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
PSN ID: RemiFungus
-
honda23
aktív tag
válasz tboy93 #37597 üzenetére
Azt nem tudom, de tényleg, azt igen, hogy az olajos szinte 100%-ban visszajön, az elektromos az nem, beszéltem gregoval, neki is ilyen volt az elektromos szervoja.
Elektromos szervonál a vékonyabb gumival jött vissza kevésbé, a nehezebb, vastagabb nyárival jobban visszament, de akkor sem teljesen, egy negyed kormányállás mindig ott maradt.Mindjárt nézek egy motorteret a jazzről.
Én ott csak egr szelepet látok, szervotartályt az nem.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
BlacKSouL
addikt
válasz JoolsNOS #37594 üzenetére
Igen, Ez ilyen, nagyon nagy kormányszögkitérése van, ezért amikor teljesen átfordítod, akkor negatív kerékösszetartás, a kitérítve nagy kerékdőlés, és a negatív kormánylegördülési sugár miatt a belső oldali kerék szinte befordul a kocsi alá. Mondhatni ráül a kitérített helyzetre. Természetes jelenség, nem hiba.
Cserébe kisebb lett a fordulóköre, és kisebb erő, azaz kisebb szervoteljesítmény szükséges a kormányzáshoz.
Ja, és természetesen elektronikus szervo van benneSemmi köze a visszatérésnek ahhoz hogy olajos vagy elektromos. Kormányzási geometriától függ.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
JoolsNOS
veterán
válasz honda23 #37596 üzenetére
Normál használatnál visszamegy, csak mikor teljesen kitekerem, kb az utolsó 5 centitől nem visszafele húz, hanem kihúz a teljesen kifordított állásba és ottmarad.
(#37599) BlacKSouL: köszi
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen