- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós kamerák
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- GoPro Topic
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Hivatalos képen a Samsung hajlíthatók
ma Csak épp nem hivatalos forrásból érkeztek. Merre vagy, Z Fold Ultra?
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
ph A korábban bemutatott fejlesztések mellett a 2025-ös és 2026-os tervek kerültek elő.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carvus
senior tag
Nézőpont kérdése: 1.4-es Ford Escort után én igenis elájultam tőle, és rossz volt néha visszaülni bele...(persze haverom 2.0 Mondeo TDCI-je überelte még a hatást! )
Mi is nagyon megvagyunk elégedve (eddig kop-kop minden) 8gen Civic-el, ha kell lehet hajtani, lehet nyugger módba is tolni, parkolni is jól lehet venni, így télen talán tényleg jobban érezni, hogy kemény a futóműve! (persze azért elfogadnék mellé egy Accord 2.4 Type-S-t is )
-
arnicode
tag
Sziasztok.
Tanácstalan vagyok féktárcsa ügyben.
6gen D14A4 Ej9 1.4 is, 90LE
262 vagy 240 az átmérő? De még a fégbetétek is különböző hosszban kaphatóak.
Szorít a határidő műszaki miatt,és ezért jó lenne elsőre jót rendelni.
Ha más nincs le kell vegyem a kereket megmérni csak elég cinkes ebben a hidegben és pesten az utcán.-Arni-
-
Jaffa75
őstag
válasz Carvus #45701 üzenetére
+1
Qru: nem írtam hogy el kell ájulni tőle... Én szeretem, teszi a dolgát, nem tömegautó (a 4d biztos), meglepődnél mennyi mindent bele lehet pakolni /szoktam tesztelni /. Ha dinamikára vágynék (vágyom ), akkor ezt nem ettől az autótól várom el,, hanem veszek egy játszóst még a 90-es évek elejéről! Igaz lehet hogy kv-i besorolása csak 1-4 között lenne!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Jaffa75 #45703 üzenetére
Tudom hogy jól pakolható, a Jazz-el költöztettem már.
Csupán arról van szó, hogy ez az 1,8i nem egy erőgép hiába írja le hogy 4000 fölött nincs ellenfél. De van. Érdi emelkedőn is bekóstolt egy 1,8-as, aztán hamar rájött, hogy nem egy ligában autózunk.
Jó autó de nem erős ezzel a motorral.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
Ez alá az autó alá kell a széles jó gumi. 5 év után idén nagyon érzem, hogy fogy a télim. Simán elkapar az első, száraz egyenes úton is. Ez még ugye a futóműre nézve is rossz pont, mert nincs rosszabb, ha egy elsőkerekessel nem tudsz rendesen megindulni, hanem kapar egy helyben, mint egy hiperaktív kotorékeb
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
pècsimunkás
addikt
Hááát , most amit olvastam a fórumban az 1.8 - ról , kicsit elbizonytalanított .Mentem vele , az 1,4 Mégane után azèrt nem volt rossz . Az Auris 1,2 turbó az jobban ugrott . Ha ezt nem nèzem , a Honda amúgy jobban tetszett , talán az 1,8 tartósabb lesz . 140 - nèl a Honda 5,5 l írt ki , az tetszett , de lehet , lejtőn volt az autó vagy nem nyomtam már neki ...
Napi ingázás lenne 8 km a cègig reggel , este ugyanennyi haza . Èvente 4x-5x mennèk vele haza , Sopronig lenne autópályán 800 km . Na , mèg gondolkodok ...Az mennyire lehet valós , 25700 euró helyett 19200 az autó ára ? Ez valami kamu akció vagy lehetett ennyi az eredeti ára ?
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #45709 üzenetére
Jó az a turbós Auris és tartós lesz. Jelenleg az egyetlen szériában gyártott motor aminél a turbónak külön vízhűtési köre van pl... Szóval nem kell félned tőle. Nyilván a turbó egy költség növelő faktor de kalkulálható és nem horror árú dolog. Ha nem mész sokat rövid távokon akkor simán vállald be az Aurist ha csak a turbóssága miatt hezitálsz.
Kuvik mellett szól hogy költségmentesebb a motor (nincs turbó) és jobban pakolható. Cserébe szar a motor karaktere és pályán sokat eszik.
Jaffa75: Igen, 150+ ló és 250+ Nm környékén már hasznos a 4wd. Akkor el is tudsz indulni nem csak lendületből vagy király.
#nincsbennetarcsi
-
BigBlackDog
veterán
válasz pècsimunkás #45709 üzenetére
Mondjuk én megnézném egy nyomatékgörbén, hogy mit tud az az 1.2 turbó. Ugyan lehetséges, hogy teljesítményben, nyomatékban nincs a Civic 1.8-asa felett, de esetlegesen alacsonyabb fordulaton leadott nyomaték és hosszabb váltó miatt élhetőbb lesz városban és pályán is.
-
Jaffa75
őstag
A Toyota turbóival óvatosan... A szomszédnak van egy 3-4 éves Verso-ja (dízel) és megadta magát a turbó benne. Ami a gond, hogy utángyártott nincs, javítóskészletet nem adott ki hozzá a gyár, az újat 2 hét alatt tudta beszerezni - 960.000 forintért... /BMW, Merga általában megáll 4-500-ból!/ Remélem az 1.2 Auris nincs hasonló helyzetben, de nem árt félni...
Azért az 1.2 lehet hosszútávon nem élvezhető, ha sokat forog pályán (nem néztem utána)
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #45709 üzenetére
Az ár reális, készlet kisöprés van, nyakunkon a 10. gen Civic, februárban már tesztvezethető.
Az 1.2-es motor nyomatékból kicsit talán jobb, és rugalmasságban, cserébe tényleg kicsit kevésbé örökélet.
Én a kényelmes vezethetőség szempontjából tuti valami feltöltött motort vennék, mert ha az ember nem boyracer, akkor nem igazán nyírja ki.Jaffa és Qru: Valóigaz, hogy elkaparhat az első, de a hátsókerék vagy az AWD a prémiumok és egyedibb gyártók kiváltsága, annyi cash pedig nincs a háznál.
Bandi: Nekem is volt korábban Pandám és Puntom, csak akkor még nem volt szerencsém sok más erősebb autóhoz. Amint az ember ráérez és tudatosul benne, hogy vannak jobban vezethető/kényelmesebb/erősebb autók, mint olyat akar majd. Vagy csak én vagyok rosszul összerakva
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #45711 üzenetére
Auris 1,2T: 116 Le @5200 és 185 Nm @1500
Kuvik 1,8i: 140 Le @6300 és 174 Nm @4300mod:
Jaffa75: A D4-D híresen szar konstrukció, nem is gyártják már csak 1,4-est belőle. A benyósokkal nincs gáz.
Ha 3-4 éves akkor még garis.
mod2:
Tsebacsi: Persze évi 3x ha jól jön igazán a 4wd arra felesleges amúgy köznapi autónak. Én sem sokszor vettem eddig hasznát. Bár amikor igen akkor nagyon.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Jaffa75
őstag
300 kilóba fájt neki, a többit állták... épp 2 hete volt nála, amikor beütött a dolog!
Sajnos hasonló okosságokat én is olvastam a VAG-os TSI-kről (plusz rossz tapasztalat van a közvetlen ismerősök közt is!), pedig egy Yeti-re beneveztem volna, nagyon tetszett belülről + a szolártető!
[ Szerkesztve ]
-
-
BlacKSouL
addikt
Elájulni nem kell, helyén kell kezelni. 2005-6-ban elég kevés 140 lovas szívóbenzines 1.8-as volt, és ezek a motorok mai napig ezt tudják, az más kérdés, hogy azóta eltelt 10 év, és a környezettudatosság meg a downsizing meg a költségcsökkentés jegyében kijönnek a 180-200 lovas 1.2-es biturbó benzinesek. Elhiszem azt is, hogy mindenki a versenyszellem jegyében választ autót, vagyis minimum 2 liter, minimum 2 turbó, legalább 250 lóerő, legalább 500 Nm nyomaték, minimum 6 másodperces gyorsulás, és maximum 6 literes fogyasztás. Van ilyen, persze. Mondjuk nem annyiba kerül, mint a 140 lóerő a Civictől, de legalább lehet vele túrni a szomszéd sávot izomból.
Ismerek olyat is mondjuk, akinek van egy 530d-je, és 5 emberrel hegynek felfelé is körbeautózza az Octavia RS-t. Mondjuk a szervizelése nem 20-40ezer, mint a Civicé, hanem inkább 200, és úgy eleve minden alkatrész, javítás a többszöröse. De, akárkit lenyom a másik sávban ha akar. Kivéve, ha valaki nála is erősebbel akad össze. Mondjuk egy M550d-vel, vagy egy M5-el. Vagy egy RS6-ossal. És igazán el kell gondolkodnia egy erősebb autón, mikor egy 600 lóerős izomautó állva hagyja. Aztán mikor már 4 másodperces autója van, akkor már csak vadászrepülőkkel, meg formaautókkal tudja összemérni magát. És mi a vége? Mitől kell elájulni? Az elájulás addig szép, míg az ember ki tudja gazdálkodni.Néha én is éreztem azt, hogy gyenge az autó. Mikor volt ez? Mikor autópályán valami hülye kínlódott, és elkezdtem taposni neki. Hogy de most aztán lenyomom a p...ába. Aztán mostanra eljutottam odáig, hogy inkább elveszem a gázt, lelassítok, kimegyek a pihenőbe 3 percre, stb. Már nem akarok mindenkit lenyomni a p..ába. Mindenkinél van erősebb, gyorsabb. Akinek kell a kényelem, az 1200-as fordulat 150-nél, az automata váltó, meg az hogy süketszoba legyen az autó, az vegye meg, ha megteheti. Van akinek csak egy 140 lóerős Civic jut. És jól lenyomja vele az 1.4-es szívó Fabiákat a p...ába...
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
-
Z0mbi
senior tag
Sziasztok,
Topic osszefoglaloban a Zugloi szerelo szamat vki megtudna irni nekem plz?
CR-V nk elso futomuve szorul nemi pofozasra...
o kimondott hondas egyebkent? En valaki olyat keresnek aki kimondottan erre szakosodottKoszi
Z -
nagyúr
válasz BlacKSouL #45718 üzenetére
Az erős autó arra kell, hogy adott forgalmi helyzetben ne behódoló/lemondó legyen az ember, hanem az, aki ellép a többi hibbant hülyétől, és inkább mögöttünk legyenek, mint előttem vagy mellettem, aztán kitudja mit csinál még, és én mibe kerülök miatta. Ennyi és nem több, és erre bizony nem árt egy legalább 140LE körüli autó ami rugalmas. Mint egy 530d (sóhajt)
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #45718 üzenetére
Ez így teljesen oké, én is a seggemet a földhöz vertem mikor az 54 lovas Puntóból átültem a 78 lovas Jazz-be. Én voltam a belsősávok réme és mindenkit lenyomtam. Ja nem.
140 ló akkor sem volt egy nagy etwas mikor még új volt a G8. Az hogy itthon csóróság van és nem telik 1,2-es Jazznél erősebb kocsira (lsd én) az még nem jelenti azt, hogy az 1,8-as 140 lovas Kuvik erős.És igen egy erős autó hatványozottan többe kerül én is többet költök a Imprezámra mint a Jazz-re.
Ilyen téren a Kuvik egy jó választás, mert nem gyenge de nem is költöd rá a gyatyód de akkor is áll amit az előbb írtam: az erőstől azért messze van, ezt lássuk be. Max szubijektíven egy 120-as Skodából átülve az de objektíven nézve aligha.Igen az erőhöz hozzászoksz. Én is átadtam havernak a volánt, hogy vhogy nem egy úgy a kocsi mint régebben. Majd közölte, hogy nincs ennek semmi baja egyszerűen csak megszoktad az erejét. Szóval a kezdeti mindenkit lenyomok (13-14 liter) mára oda fajult hogy az átlag fogyim egy Kuvik szintjére vittem le (8-9 liter).
Csendben autózunk automatával: én még nem értem meg rá, majd talán 15 év múlva...
mod:
Napfénysüti: Az szép! Anno majdnem én is beleugrottam egy 325i-be de végül az automataváltó miatt elvetettem.
Tsebacsi: Ezért jó ha van tartalék. Múltkor is egy Mondeo jobbról akart előzni. Hát nem jött össze neki.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
pècsimunkás
addikt
Február 28.-ig van akcióban a Honda , március 27. a Toyota . Átgondolom az egèszet . Nehèz ügy ... Jól át kell rágni ... Sok pèngről van szó , ráadásul 10-12 èvre terveztem az autókkal .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
nagyúr
válasz pècsimunkás #45726 üzenetére
Hosszú távra Honda. Biztos pont a motor, apró cseprő hülyeségei lehetnek csak az egyéb részeinek, futóműnek, míg a toyotában a turbó biztos hogy valamikor felújításra fog szorulni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Z0mbi
senior tag
válasz pècsimunkás #45726 üzenetére
Akar mit is valasztasz soha ne feledd.... Honda - sose kop el !
-
BlacKSouL
addikt
Mindig attól függ, mire, mihez kell a nagy erő. Ha minden helyzetben úgy vezet valaki, hogy padlógáz-padlófék, és lámpánál induláskor én legyek elől, de a piros alá besatuzva is, akkor kell az erő, és minél több, annál jobb. Ott nem fog számítani fogyasztás, és ugyanazzal az autóval 2-3 literrel többet fog megitatni.
Ha ahhoz kell a nagy erő, hogy autópályán tartós 150-nél ne forogjon a motor, de román mikrobuszoszlopot előzve padlóra taposva el tudja engedni a mögötte tülekedő 911 Turbót, és ezt napi 180-200 kilométeren minden áldott nap, akkor oda is kell az erő. De a porlasztócsúcs-cseréhez annyit kell lecsengetnie, mint amiből 8 évig szervizel egy Civicet.
Bárhova máshova elég az, hogy a 140 lóból menet közben kb. 40-et használ, azzal pontosan időben és megbízhatóan eljut A-ból B-be, nem áll le versenyezni mindenkivel, nem akar mindenki elé menni, majd az azelőttit is utolérni, és azt is megelőzni, és megint valakit utolérni és azt is megelőzni, akkor ahhoz bőven elég a 140 ló. És a gatyáját se zabálja le.Ezért nem lehet soha egyik autóra se mondani, hogy erős vagy gyenge. Egy F360-as kibaszott erős, de ha melléáll egy 911Turbo, akkor az is gyenge lesz mellette. A 140 lovas Civiccel is tudok úgy közlekedni, hogy mindenhol mindenkinél gyorsabb vagyok, mert lakott területen megyek 80-al, lakotton kívül 130-al, pályán meg 190-el. És akkor nem vagyok erősebb, de mégis gyorsabb. Akkor most ki nyert? És az élet meg nem csak gyorsulási versenyből áll, ahogy a közút sem versenypálya.
Na de majd ha egyszer ilyen öreg leszel megtudod.
Azt meg ezerszer hallom, hogy azért kell az erő, hogy egy forgalmi szituációból KIMENEKÜLJÖN valaki. Véleményem szerint a vezető képességbeli hiányát, rutintalanságát az autója erejével kompenzálni kifejezetten veszélyes. Az igazi képesség a vészhelyzet FELISMERÉSE, és NEM BELEKERÜLÉSE. Hónapok óta számolom a szituciókat, ahonnan ki kellett menekülnöm, de mivel gyenge autóban ültem, összetörtek. Nem volt ilyen. Sőt olyan sem, hogy én a kicsit erősebb 140 lovas autómmal még éppen kimenekültem, mögöttem meg a sok Suzuki Swift meg 1.2-es Fabia meg összevissza tördösték magukat és én a tükörben néztem a tömegkatasztrófát.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #45730 üzenetére
"Azt meg ezerszer hallom, hogy azért kell az erő, hogy egy forgalmi szituációból KIMENEKÜLJÖN valaki. Véleményem szerint a vezető képességbeli hiányát, rutintalanságát az autója erejével kompenzálni kifejezetten veszélyes. Az igazi képesség a vészhelyzet FELISMERÉSE, és NEM BELEKERÜLÉSE. Hónapok óta számolom a szituciókat, ahonnan ki kellett menekülnöm, de mivel gyenge autóban ültem, összetörtek. Nem volt ilyen. Sőt olyan sem, hogy én a kicsit erősebb 140 lovas autómmal még éppen kimenekültem, mögöttem meg a sok Suzuki Swift meg 1.2-es Fabia meg összevissza tördösték magukat és én a tükörben néztem a tömegkatasztrófát."
Ez elég vitaindító lett. Van, amikor nem látod előre, hogy milyen hibbantak mennek előtted. A vészhelyzet felismerése is igen tág dolog. Kell az erő, hogy le tudjál lépni a problémásabb autóstársak elől. Vagy pedig tartani tudd a tempót emelkedőn, vagy mondjuk be kéne férni egy "vonat" elé, különben minimum 100-ra lassítasz vissza. Városban közlekedve többször éreztem, hogy a civic nem elég, vissza kéne szúrnom 2-3 gangot, de akkor meg olyan ordításba kezd (és még sem lesz eszeveszett dinamikus a gyorsulás), hogy én szégyellem magam.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
Nagyon relativ ez a gyenge az 1.8 dolog, en az 1.4 90le kuvikommal is teljesen jol elvagyok. Ha kell, leautozom vele 8-900km-re is, a 150-et ora szerint ez is tudja tartani siman, 5 fovel megrakva is. Ha vissza kell valtani hat vissza kell, azert van rajta a valto
-
nagyúr
válasz tboy93 #45732 üzenetére
Tartani az oké, de ha gyorsítani kell, akkor az a +4 fő és csomagok, az bizony súlyos másodpercekbe kerül egy szívóbenzinnél, a turbódízel meg nyomatékból megoldja.
Anno ismerős is értetlenkedett, hogy mire kell a Merci 177 dízel lova? Hát amikor pályán az érdi emelkedőn gyorsítani kellett, megértette, hogy a 2.0-es I-es Focus nincs vele pariban... Azóta egy III.as dízel mondeója van.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
bbubby00
őstag
válasz Tsebacsi #45733 üzenetére
Kicsit kakaskodtam múltkori autókázásom során. Emelkedőn seggemben volt egy V6os Touareg, tudtam, h dupla sáv jön, hadd szóljon! Mellémért, majd az emelkedő közepénél lehagytam a pitsába, hiába erőlködött a belső sávban a 230LE és 400as nyútonnnyával
[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #45730 üzenetére
Igen vannak erősebb meg gyengébb autók lehet menni gyorsan meg lassan (vele) de ez nem változtat azon a tényen, hogy a 1,8-as Kuvik nem erős Egy józan, racionális választás, mert megy ha kell ugyanakkor nem eszi le a hajad de erősnek titulálni önámítás.
Ezzel a kimenekülős dologgal egyetértek, csak azt nem értem miért nekem címezted.
Ennek az ellenkezőjét nem állítottam sehol.mod:
bbubby00: Nehéz mint a sár, hiába a kakaó... Múltkor mentem uncsitesóm XC60 D5-jével. Az is 200 ló de 2t. Egyszerűen túl nehéz.
De mondom másik példát. Ott van haver IS250-e- 208 ló elég bika... csak hogy üresen 1,6t... Simán tartom vele a lépést pedig jóval gyengébb a kocsim (és persze könnyebb is).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #45733 üzenetére
A súlyos másodpercek egy autóversenyben dobogós helyezésekről való lecsúszást jelentenek. És a közúton?
Voltam már én is olyan helyzetben, amikor siettem valami miatt. Nem is egyszer. Utólag megnézve nem a motorerő hiányzott. Ha az érdi emelkedőn nem sikerül tartani a 150-et felfelé, akkor a túloldalon megyek 154-el lefelé. Vagy felteszek 3 db appot a telefonomra, megnézem hogy van-e trafi, és ahol nincs, ott megyek 160-al 3 percig. Utána megyek tovább "szabályosan". És máris behoztam a súlyos veszteségeket.
Horvátországban az érdinél sokkal hosszabb és meredekebb, ráadásul kanyarodó emelkedők is vannak. És volt amikor a kisebb autóval nem sikerült tartani a pályatempót. És mi történt? Hát semmi. 100-al mentem felfelé. A mellettem elguruló osztrák rendszámos E320 CDi-ben ülő Josef Hansgrubert rohadtul nem érdekli, hogy Kis Pista nem tud menni csak 100-al hegynek fel 4 emberrel csomagokkal, csak Kis Pista öntudata sérül, mert látja, hogy Josefnek még csak nem is füstöl a csillagoskocsi, és biztos nem is nyomja neki, ő meg bezzeg így legalább 5 perccel később fog odaérni a Lucko kapunál lévő 3 kilométeres dugóhoz. Persze Tót Géza is csak egy szaros kisautóval ment, és volt olyan hülye, hogy mindkettőnél előbb elindult haza 5 perccel. Most meg ott vigyorog a mellettem lévő sávban a kis köcsög...
Olyan nincs, hogy valaki mindig mindenhova siet, ezért mindig minden másodperc számít. Vannak fontos dolgok az életben, amik esetében nem a másodpercekre kell hagyatkozni. Ott viszont nem ezen kell, hogy múljon, hanem oda tényleg induljon el időben az ember. Minden más esetben teljesen mindegy hogy 5 másodperccel előbb, vagy később ér oda.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
bbubby00
őstag
Igen én ezzel teljesen tisztában vagyok, csak itt próbáltam rávilágítani, h nem minden az erő...
Facén imádom olvasni a kommenteket amikor is a TDI huszárok verik a nyálukat, hogy egy húzott 1.9 megeszi a VTi-t. Igenám, de ha leakasztaná róla a csigát, szívban lenne kb 60lova ugyan annyi nyomatékkal.
Ha meg egy csigázott B18at állítasz mellé és megveri, akkor jön a kifogás, h nem voltak egyenlőek az esélyek...
(#45737) Tsebacsi :
Igen mondhatjuk h kb ezer kilóra jut a 160LE.[ Szerkesztve ]
Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #45731 üzenetére
Engem az nyugtat meg, hogy nem kell éveket várnom ha előzni kell. Mert nem kell hogy legyen 1 km hosszan belátható hosszú út mint pl a Jazz-el kell. Áthúzom a kart S-be és tűz.
Meg nem kell a területiképviselős Oktáv elől menekülnöm. Előzök a 3-ason erre jön mögöttem és villog. Hát b@szki nem azért nem előzök gyorsabban mert nem akarok, hanem mert egy 78 lovas hokedlin ülök harmad magammal. Persze mikor Kormival vagyok ilyen nem történik richtig. Pedig azzal lehetne már oktatni ilyenkor.
mod:
bbubby00: VTi bitang. Az nem csak erős de könnyű is. Már sztem írtam, hogy a Hungárián összeakadtam eggyel. Álló rajtból esélye sem volt de lendületből úgy otthagyott mint eb a szaharát.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BlacKSouL #45738 üzenetére
Itt nem a gyorsabban odaérek dolog számít, hanem az utazás mikéntje. Hogy nem kell nyúlni sehova, menni akarok, gázt adok, és az autó gyorsul, lehagyom a lehagyni valót, legyen az egy kekeckedő jobbról előző Xara picasso!!!! vagy egy Qru által említett pofátlan területis...
A civiccel alig tudom tartani a 80-ról gyorsítást kis emelkedőn (érdi lejtő utáni kút ahol megint megy fel a pálya balaton felé). A turbósok mind a seggemben tömörülnek, engem ez kicsit zavar... Ahogy az is, ha autóúton megyek, és nem tudom vígan megelőzni a kamiont vagy a 110-es táblánál 80-al haladó papát/mamát. Vagy nem férek be egy résbe, és akkor elkapok egy dupla/tripla pirosat a kerepesin, és 5 percet minimum bukok a menetidőből, ami reggel munkába menet fontos.
Plusz a civic pályán 2,5 literrel többet eszik. Ha még többször taposom is neki, hogy előzzek, akkor 3,5 liter, míg a merci 6.1-ből elvan, és ugyanannyiszor padlózom neki...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #45741 üzenetére
Kinek mik a prioritasok. En pl az utobbi idoben rakaptam arra, hogy negyed oraval hamarabb indulok suliba, de nyugisan a kulso savban akar tobb pirosat is bekapva cammogok 90 helyett 70-el. Kozben zenet hallgatok, aki akar balrol elozhet Fogyim is majd 1 lityoval visszaesett.
Megint csak hozzaallas kérdése, de ha elozni kell en visszavaltok kettot es kivarom az alkalmat. Engem ez nem zavar.
Ertem en amit mondasz, a szivo karakter nem alkalmas az emelkedon 6-osban 80-rol gyorsitasra, ha neked az kell vegyel dizelt, meg automatat, megertem. Cserebe ezekert Te vallalod a magasabb szervizkoltseget, valamit-valamiert.
En jelenleg inkabb kicsit turelmes vagyok, visszavaltok ha kell es anyagilag kicsit biztonsagosabban autozom. Persze lehet hogy ha en is kicsit jobb anyagi helyzetbe kerulnek, akkor bevallalnek egy turbos vasat, de abbol is inkabb a turbobengas ami mozgatna a fantaziamat, szigoruan kezi valtoval
Izlesek es pofonok.
[ Szerkesztve ]
-
Z0mbi
senior tag
válasz BlacKSouL #45738 üzenetére
Na akkor en is hagyj szoljak hozza ugy mintha ertenek hozza
nem az szamit hogy 90 v 140 LE van hanem inkabb az mikor all az rendelkezesre. Cseszhetem a 140 pacim az 1.8 ban ha nem engedem 2000 fole. lepadlozom es csak a combom all tole gorcsbe de mas nem tortenik. Viszont 5500 nal...A gond egyebken nem az hogy az ember nem tervez elore es azert lenne szukseg tartalekra hanem inkabb az hogy masban nem bizom. Nem tudom mikor kell egy koverebbet tolni azert hogy elkeruljem mas baromsaga miatt az esetleges balesetet
-
spiritex
veterán
Én a Jazz-el úgy parkolok már ilyen helyen, hogy oszlop mellett 2 üres hely, utána egy autó, és a két szabad hely közepére...
Más: vettem egy Xiaomi Roidmi 2S FM transzmittert, pár napja érkezett meg. és a hangja alig hallhatóan rosszabb a CD-lejátszónál, viszont 2 gondom van vele, pár másodpercenként kihagy, ill. sípol mert 15V-os abnormális feszültséget érzékel az aljzatban. Egyelőre nem tudtam kikapcsolni ezt a sípolást, mert nincs ilyen menüpontom az applikációban.[ Szerkesztve ]
Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?
-
pècsimunkás
addikt
Gondolkodtam sokat dèlután , meg elolvastam a dèlutáni hsz- eket .
Valamelyik nap vissza megyek a Hondához , ha 500 eurót adnak az autómèrt (Megane1 ph2), ès egy garnitúra tèligumit mèg az autóhoz , akkor lesz üzlet , ha nem , akkor nem !
Az 1,8assal majd el leszek . A Toyota jobban ugrik , de a Hondában van ülèsfűtès , meg jobb a tükre , jelzi ha vannak a holttèrben .A többi felszerelés egál kb . 140 a mostani autóm utazója , a Honda is erre számíthat , esetleg 150 ...
Mire haza èrek 6,5-7 liter szokott lenni az átlagfogyasztás . 800km autópálya ,300 km Magyarországon országút . Majd igyekszem , h a Honda is tartsa ezt az èrtèket .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
BlacKSouL
addikt
válasz Tsebacsi #45741 üzenetére
Az a baj, hogy ez sosem ér véget. Mostantól a jobbról kekeckedő BMW-sek vagy Audisok fognak zavarni, vagy egy pofátlan SCM Manager (Octavia helyett Superb). Mindig találsz "lehagynivalót".
Ezzel majd az emelkedőn 130-ról gyorsítást nem fogod tudni tartani, és a biturbósok fognak mind a seggedben tömörülni és zavarni. Autóúton már majd 2 kamiont nem fogsz tudni megelőzni, és a 110-es táblánál 109-el haladó 35 évest. És majd egy korábbi résbe nem férsz be, és ahhoz képest buksz 5 percet a menetidőből.
A fogyasztást meg már ilyenkor bőven a többi mögé helyezi az ember a prioritási sorban.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Robogó, kismotor
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Computex 2024: az Akasa mágneses burkolatot ad, az SSD-t te rakhatod bele
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- Halo sorozat
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen