- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- Computex 2024: Ryzen 8840U dolgozik a Zotac kézi konzoljában
- Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Computex 2024: az MSI és a Mercedes-AMG frigyéből két laptop született
Hirdetés
-
Dragon Age: The Veilguard címmel jön a sorozat régóta készülő új része
gp Hamarosan érkezik az új előzetes, a jövő hét elején pedig egy hosszabb játékmenet videóval is gazdagabbak leszünk.
-
A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
ma A fordítás magán az eszközön történik biztonsági okok miatt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
varsam
őstag
Sziasztok,
a pécsi Ste-ba Honda márkaszervizzel van valakinek tapasztalata? Vásárlás előtt vagyunk és el szeretnénk vinni egy Jazz-t állapotfelmérésre, érdekelne, ha van vélemény róluk.
-
yodamester10
őstag
válasz varsam #54601 üzenetére
Én náluk cseréltettem a gázpedál potmétert,ők rendelték a gyárit és szerelték be rosszat nem tudok mondani.Időpontra mentem és minden a megbeszéltek szerint történt,igaz ennyiből nehéz megmondani,hogy más nagyobb munkához hogy viszonyulnak de szerintem nyugodtan elviheted hozzájuk.
-
-
-
agabe
addikt
Ja meg aki tapasztaltabb mar kormanyszivattyu felujitasban...ha nem ereszt, es nem sziv levegot (szevofolyadek nem levegos), azaz a kulso tomitsek rendben, de szerintem nehezebb a kormanyzas alapjaratnal allo helyzetben mint kellene, akkor egy felujitas (amiben ha jol tudom csak a tomiteseket cserelik) javithat rajta ? Kormanymu 1 honapja felujitva az teljesen rendben.
-
nagyúr
Na, generátor felújítva, 35k bánta, de újra jár a gép.
Érdekesség, hogy miután visszaraktuk, nem indult be a kocsi. Először az akksira gyanakodtam, hogy megnyeklett, de 12,3V-ot mértem rajta multiméterrel, világítás is volt. Az önindító csak tekert és tekert, a generátor forgott, de nem röffent be a verda. Olyan volt mintha nem kapott volna üzemanyagot A megoldás végül az lett, hogy nagyjából 1 perc folyamatos önindítózás közben izomból rugdostuk a gázpedált, mire beindult a motor. Azóta jár szépen, pöcc-röff. Valami-valahol letapadhatott, vagy a szelepek, vagy az AC vagy nem tudom...
Más: ~2 éve volt hűtőfolyadék csere, most hidegen a minimum felett van egy picivel a kiegyenlítő tartályban a szint. Vettem deszt vizet, feltölthetem max-ig? Hideg vagy meleg motornál kell nézni a szintet?
Ja és a corsából visszahuppanva a 6 évvel idősebb civicbe, élmény, imádom a hondát <3
[ Szerkesztve ]
-
JoolsNOS
veterán
válasz tboy93 #54617 üzenetére
Ha már benne vagy a méregetésben, rámérhetnél mennyi a töltés alapjáraton, menet közben (ha van rá lehetőséged) Mert nekem az a fura, hogy általában ha megyek sokszor nem tölt a generátorom, de amint kapcsolok valami fogyasztót akkor tölt 14.2-14.5 között. Ha kikapcsolom a fogyasztót pl a világítást esik le 13 alá.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
JoolsNOS
veterán
válasz tboy93 #54626 üzenetére
Ez első körben jó, köszi. Ezt is soknak gondoltam amúgy. Más autóknál sokszor láttam 13.5 körül folyamatosan. Nekem elöször ez a 14.4 aztán mikor elindulok fogyasztók nélkül akkor elmegy a töltés teljesen, de amint valami van (akár idex) akkor felmegy. Obdvel monitoroztam, de volt amikor párhuzamosan multiméterrel is és ugyanazt mutatta.
[ Szerkesztve ]
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, GTX1060 6GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
-
nagyúr
válasz JoolsNOS #54627 üzenetére
Nekem van bent az egyik fakkban voltmérő, ilyen kínai ötforintos szar az akkura kötve közvetlen. Amikor még működött, akkor a hifi miatt figyelgettem a feszt, de nem ugrált vészesen generátor felújítás előtt sem, rákapcsolt fogyasztóval esett pár tizedet, utána gyorsan összekapta magát és 14,2 körül töltött. Ilyen 13,6 tartósan akkor volt, amikor ki volt tekerve a hifi és basszusosabb zene ment. A 3 erősítő meg tudta azért cibálni a rendszert, elképzelhető hogy a ~2 év hifi miatt köszönt el a generátor ...
(Akku testelés nekem meg van erősítve)
[ Szerkesztve ]
-
agabe
addikt
desztillalt viz, vagy ioncserelt...mindegy ?
Azt az 1 decit kb. ami kell hogy hidegen minimumot meghaladja ratoltom ezert nem szaladgalok hutofolyadekert...otthon van pedig fagyallo koncetnratum, de inkabb nem kevergetem a gyari folyadekot mas kemikaliaval.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Az ioncserélt is jó, én is azt használtam fel hozzá.
"A desztillált vizet úgy állítják elő, hogy felforralják, majd a gőzt egy másik edényben lecsapolják, így a benne oldott ionok a forralóedényben maradnak (vízkő), a másik edénybe kerülő víz sokkal tisztább, mint a kiindulási oldat. Ez a kezelés tetszőleges számúszor ismételhető, a végén egyre tisztább vizet kapunk, például a biológiában sejtkultúrákhoz tridesztvizet használunk, azaz háromszor desztillált vizet.
Az ioncserélt víz esetén egy műgyantán eresztik át a vizet, amely megköti a benne oldott ionokat, és a helyükre olyanokat juttat, amelyek elpárolognak, így nem rakódnak le vízkőként. (Teszem azt Ca2+ helyett NH4+, ami elpárolog belőle.) Előnye, hogy olcsóbb, gyorsabb eljárás és például hűtőrendszerekbe ez is tökéletesen elég."
#nincsbennetarcsi
-
agabe
addikt
-
szabonagyur
félisten
Mitől lehet, hogy egy ezüst autónál csak és kizárólag a 2 bal oldali ajtónál, az ablak alsó részénél foltosan mintha kopna a fényezés?
Van itt egy Accord előttem és nagyon csúnya a látványa
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #54633 üzenetére
Talán sérült volt, és nem végeztek jó munkát a javításnál.
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #54636 üzenetére
Szinte biztos, hogy nem madár okozta. Ettől függetlenül, minden ilyen cucc káros. Főleg a jól szétterült, ami Fasza híg volt.
Ilyenkor szépen látható milyen gyümölcsöt kajált a kis madarunk.
Ezek foltokban hagynak nyomot, szóval ha az alsó 10 cm ben van ott gebasz, valószínű más miatt van.Egyébként kapja be az összes csipcsirip!!! Az hót ziher, hogy a frissen mosott kocsit találják telibe!!!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
őstag
válasz szabonagyur #54638 üzenetére
Nekem az ilyen szívós "ajándékra" csak az használ ha ráteszek egy vizes papírzsepit egy órára (lehetőleg árnyékban). Utána lejön.
-
demars
addikt
válasz szabonagyur #54638 üzenetére
Szerintem ezek szándékosan keresik a csillogó kocsikat.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
kacsaesokos
tag
Hali!
1-es jazzt akartam venni, (2005 utáni , cvt) korábban írtam is itt tanácsokért, de sajnos elég szánalmas a kínálat, ezért 2-es lesz belőle, abból is hybrid cvt váltóval, a "szokásos" (rángatás - indító kuplung hiba stb..) átnézésen kívül, egyéb tanács? olvastam hogy a hátsó sárvédő peremen a lerakódott sár miatt lehet rozsdásodás, arra oda kell figyelni. Van tapasztalata valakinek itt hybrid Jazzel? (2011-2015)
[ Szerkesztve ]
-
gerner1
veterán
válasz kacsaesokos #54641 üzenetére
Hybrid Jazz ugyan azt a rizikót rejti, mint a Hybrid Civic. Nincs hozzá értő, az akkucsomag felújítását emberi áron (a gyári újhoz képest) vállaló, hozzáértő műhely. A 2-esben egyébként már más a "kuplung", kevésbé tud az a CVT -s kuplunghiba előfordulni, mint az 1 -esnél. 2011 után, a Honda ismét CVT -vel szerelte őket (a "bólogatós" robotizált mechanikus váltó helyett), így ezekből érdemes választani, ha fontos az automata, ami CVT. Persze, árban megint máshol vannak...
-
gerner1
veterán
válasz kacsaesokos #54643 üzenetére
Tudom, hogy hybrid csak CVT -vel van. Azért jeleztem, hogy ha a CVT a fontos, és a 2 -es Jazz, akkor 2011 utániakból már találni olyat, ami nem hybrid, de CVT...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kacsaesokos #54641 üzenetére
Ha jól tudom nem cellánként cserélhető az akupakk benne, így ha egy cella tönkremegy akkor az egészet egyben kell cserélni ami cca. 750k Ft + munkadíj...
#nincsbennetarcsi
-
gerner1
veterán
Cserélhető az, csak itthon, és az EU -ban sincs nagyon donor. A "nagypocsolyán" túlról pedig, jelentősen drágul. Toyota hybrid -ekhez viszont van alkatrész, és hozzáértő műhely is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz kacsaesokos #54647 üzenetére
A benzines sem eszik sokkal többet amúgy.
gerner1: Ezt jó tudni! Bár ennek ellenére ha hibridet vennék akkor a Toyota hajtásláncát választanám tuti.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- NVIDIA® driverek topikja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Tesla topik
- DIGI internet
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Ukrajnai háború
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- eMAG vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- További aktív témák...
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen