- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Philips LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- LG LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hauntii teszt
gp Ki gondolta volna, hogy az élet és halál közti rés ennyire élvezetes lehet? Igaz, szín nem sok fért ebbe a birodalomba, de a Hauntii hangulatával, harcaival és apró fejtörőivel is képes elvarázsolni.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz ddsteel #61444 üzenetére
Jól emlékeztem, hogy láttam már ezt korábban is. Úgy veszem észre, azóta rakott kis pöttyöket is minden küllőhöz.
Meg azért az óccsó téli gumi a prémium autón esete is megérne egy misét. 🐵🍌
[ Szerkesztve ]
-
Ranagol_5
senior tag
Sziasztok!
Van nekem egy gen 5-ös civic coupe, amerikai változat D15B7 motorral. Utána jártam, hogy D16Z6-os hengerfejjel + egyebek (solenoid, p28 ecu, szelepfedél, leömlő, beömlő, gyújtás etc.) lehet belőle egy vtec-et csinálni. Tudnátok ajánlani ehhez valami hozzáértő megbízható szakit, aki megtudja csinálni az átalakítást illetve akivel tudok konzultálni, hogy pontosan milyen alkatrészek kellenek?
Illetve az is érdekelne, hogy ha én ezt leszeretném papírozni, annak mi a mente, ha van erről infótok azt is szivesen veszem, mert ugyan találtam róla pár leírást, de nem egyérteműek számomra.
A válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Sometimes I feel my self like a fuckin' monkey. | Irigylem a szüleimet. Nekem sose lesz olyan zseniális gyerekem, mint amilyen nekik van.
-
buherka
addikt
válasz ddsteel #61444 üzenetére
Az felni élét így is le tudja zúzni ha balfasz és odanyomja a kereket a padkához.
Rettentő ronda egy találmány...talán a Wish-en árulnak ilyen marhaságokat.
Állítsa be tükröt úgy hogy lássa a hátsó kereket....meg a padka szélét.Okos ember a más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye a sajátján se.
-
Ranagol_5
senior tag
válasz flegga92 #61460 üzenetére
17. kerületi vagyok.
Én is erre gondoltam a papirozással kapcsolatban, mert ugye a blokk marad a rajta lévő motorkóddal és ebből a motorból gyártottak vtech-et is, de inkább megkérdezem biztos ami biztos.
Elsőre egy hozzáértőt szeretnék találni, aki for real le tudja fixálni, hogy megoldható a dolog és megtudja nekem mondani, hogy pontosan mire lesz hozzá szükség, mert én nem értek hozzá igazán és csak nagyvonalakban tudom, hogy kb mit kéne venni. Google-val meg nehéz ilyen ember találni.
Ehhez kérnék még segítséget.(#61462)Qru: Köszönöm! A képen is látszik, de akkor már le is írom, hogy angol, jobb kormányos. Európában máshogy nem is kapni amerikai gyártásút, viszont patika állapotban van minden pontján (leszámítva azokat, ahol az idióta parkolni nem tudó gyökerek meghúzták). Az átalakítás mögött az a sztori röviden, hogy honosításnál kiderült, hogy nem az a motor van benne amit az angol papírokon volt (ott 1,6-osnak írták), mi meg ugye nem olvastuk le a motorról a kódot hülye fejjel, így el is hittük (egyébként az autó már 8éve meg van) és nem is foglalkoztunk vele, csak most hogy kiderült, hogy nem 1,6, hanem 1,5 és nem 125-6-7 ló, hanem 103. A pozitív oldala viszont az, hogy nem 1200kg, hanem 998.
Sometimes I feel my self like a fuckin' monkey. | Irigylem a szüleimet. Nekem sose lesz olyan zseniális gyerekem, mint amilyen nekik van.
-
Ranagol_5
senior tag
válasz flegga92 #61467 üzenetére
Pontosan merre felé? Már kaptam egy számot, vele beszélek a héten, de azért eltárolnám az infót, just in case.
(#61465) tboldi: Hát, azért őnagysága is 4,5m hosszú.. nem is értem hogy lehet ilyen konnyű ekkora mérettel..
(#61466) Qru: Najó, de mi 8éven át nem vettük észre.. De kb semmi sem stimmelt az angol papíron, csak az alvázszám.
(#61464) zolynet: Köszönöm itt is!
[ Szerkesztve ]
Sometimes I feel my self like a fuckin' monkey. | Irigylem a szüleimet. Nekem sose lesz olyan zseniális gyerekem, mint amilyen nekik van.
-
tboldi
nagyúr
Most először gyulladt ki a csekkendzsin.
P1684, throttle body - egyelőre kitöröltem, majd meglátjuk, hogy mi lesz. Lehet, hogy ki kéne pucolni?
-
Hachiko95
aktív tag
Sziasztok!
Motorolajjal kapcsolatban lenne kérdésem.
Honda Civic (UFO) 8.gen 2009-es, 1.8 (R18A2) az előző tulajnál 5W-30 olajat kapott 116K km-nél, most 124K van benne. Főleg városon belül rövid távon lesz használva (5-20 km). Mehet bele 0W-20 vagy 0W-30 olaj, illetve melyik típust ajánlanátok? -
nagyúr
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #61486 üzenetére
Gyárilag is 0-20-al jött, nem látom okát és értelmét emelni a hideg oldali viszkozitást. A hangja is szebb 0w20-al, hidegen, rövidtávon meg főleg profitál belőle a motor.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz tboy93 #61488 üzenetére
Pont ezaz, hogy a mi klímánknál melegek vannak inkább (télen is már)... ha megnézed a könyvét bármelyik hondának is, nem véletlen hogy -20-tól már 10W-30/40 is ajánlott...
Azt is vedd figyelembe, nem új motor.
Igaz még 116k km nem annyira sok... 150-200k felett én már tuti csak 5W vagy 10W olajat tennék bele, ha sokáig akarod használni még (több százezer km).A gyárból mivell jön meg... hát ők úgy kalkulálnak szépen beleteszed a 200k-t és új kocsit veszel.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #61489 üzenetére
Pont ezaz, hogy a mi klímánknál melegek vannak inkább (télen is már)...
Annyit mondok, hogy nézz meg egy 0w és egy 10w olajat 0 fokon. Nem kell -20 legyen, elég a 0 fok. Teljesen más sűrűségű. A szivattyúzhatóságának hála, mire körbeér a motorban a 10w az lesz vagy fél perc, a 0w20 pár másodpercével szemben.
Innentől kezdve mindenki eldöntheti magának, hogy mit rak a motorjába.
Azt is vedd figyelembe, nem új motor.
Teljesen mindegy, 500e km után is 0w20-at raknék bele, ez a km függvényében hideg oldali viszkozitás emelés egy világi f@szság, amit a begyöpösödött autószerelők vallanak a mai napig. Pont azzal teszi tönkre az ember a motort, ha elkezd bele ilyen olajakat önteni. A motor a kopás nagy részét hidegjárat alatt szenvedi el, így itt kéne legjobban védeni a motort.
[ Szerkesztve ]
-
Shade45
senior tag
válasz Hachiko95 #61485 üzenetére
Enyém szintén 2009-es, 140 ezerrel került hozzám, korábban 5W40-et öntöttek bele (márkaszerviz), én Motul 8100 Eco-nergy 0W20-at raktam bele, 10 ezer kilómétert mentem vele, nívópálca alapján semmit nem evett belőle! Jövő héten viszem olajcserére, ugyan ez fog bele kerülni.
-
nagyúr
válasz tboy93 #61490 üzenetére
A motor tartóssága szempontjából nem az a lényeg, hanem hogy milyen vastag az olajfilm... az 5W vastagabb hidegen is... mivel nálunk nincs olyan bazi hideg már, mint pl a skandinávoknál a motor tartossága szempontjából pont semmi nem indokolja épp a 0-át.
És pont a magasabb "viszkozitás" segít (valójában a vastagabb olajfilm)... és minél öregebb a motor annál nagyobb a kopás annál vastagabb film kell (meg minnél melegebb van)... de ügye:
"viszkozitás emelés egy világi f@szság"
Ha így állsz hozzá nincs is miről beszélnünk... sok sikert az 500e km-hez.+még, az autogyártók azért hozták ezt be, mert jobb fogyasztási adatok és co kibocsátás van a vékony olajjal... nyilván ez most nekik nem mindegy, kurvára nem érdekli őket a motor meddig bírja. Nem úgy, mint minket vásárlókat.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz FollowTheORI #61494 üzenetére
Figy, nincs kedvem leírni újra amit már előttem szépen összeszedek, a PH-s kolega írásából talán lejön mire gondolok: [link] [link]
Illetve ilyen szépen, én nem tudnám ezt kifejteni neked.
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz Hachiko95 #61485 üzenetére
Nem vitatkoznék most az előzőekkel, nekem az R18A2 motorban 167.000 km alatt 0W20, 0W30, 0W40 olajok voltak benne. A 0W40-et fogyasztotta jelentősebben, a másik kettőt nem igazán. A 0W40-el majdnem 4 decivel fogyasztott többet átlagban, mint a 0W20-al. Most már 4. éve újra 0W20 megy bele, és köszöni jól van, gyengülésre, kopásra, fokozott olaj vagy benzinfogyasztásra utaló jelek nincsenek. Az alkalmazott szervizperiódusok (1 év/9.500-12.600 km) során a periódus végén a 0W20 olaj rendszerint világosabb volt, mint a 0W40 pl. Ha emiatt valaki azt gondolná hogy cserébe nem lebegteti eléggé a kormot, és lerakódik: az olajbetöltő nyíláson benézve nem látszik minimális olajlerakódás sem.
Saját véleményem, hogy főleg rövid távokra való használatnál 0W20-at javasolnék bele, de a horvát 37 fokban történő pályatempós autózás sem jelent vele veszélyt, szintén eddigi saját tapasztalat szerint.
Márkát nem ajánlok, én Mobil 1-et használok, elégedettséggel (API SN, ILSAC GF-5)Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
Ma is mentem egy kicsit az autóval úgy, ahogy szoktam, és nem gyulladt ki újra a lámpa. Valószínűleg tényleg csak egy pillanatnyi üzemzavar lehetett.
Bájdövéj a szerelési útmutató is ezt írja az első pár lépésben: töröljük ki a kódot és próbálgassuk.
-
Ispy
veterán
válasz tboldi #61499 üzenetére
Tisztára, mint a windows.
Mondjuk ilyenkor bennem mindig előjött a kisördög, hogy ha egyszer jön a hiba, fog az még jönni, csak nem rögtön pusztult meg benne valami. De lehet ez csak paranoia.
"Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs