- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iPad topik
- Amazon Fire TV stick/box
- Gaming notebook topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kedvező árú Loewe WOLED TV érkezik
- TCL LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
2024 - Íme a 23. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik a Destiny 2: The Final Shape, valamint befut iOS-re az Assassin's Creed Mirage.
-
Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
it Az NVIDIA következő AI-chipes platformja a 2026-ban esedékes Rubin lesz, árulta el az NVIDIA vezérigazgatója. Eközben a cég hamarosan értékesebbé válik, mint az Apple.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kicsipampam
tag
Adott egy Honda Accord Type-S Diesel 2012. Az egyik hátsó fékkel lett problémám, nullára megette a fékpofát míg a másik oldali élete felénél jár csak. Valószínűleg kicsit beállt a dugattyú. Pár német fórumot olvasva nem nagyon javasolják a felújító készletet hozzá (Autofren Seinsa vagy Frenkit) csak a teljes cserét, míg páran javasolják, mert 20 EUR-ból megoldotta a problémát. Valakinek tapasztalat?
-
Kicsipampam
tag
válasz Kicsipampam #63421 üzenetére
No magamnak válaszolok. Szétszedtem. A dugattyú volt egész enyhén beállva. Kiütöttem és a dugattyún semmi nyom, nagyon szép volt a felülete, viszont az öntvény házban láttam egy kis berágódást, korrodációt. Pedig időben cserélem a fékolajat, de ami ott belőle kifolyt mintha pár gyöngyöző csöpp lett volna benne, ergo víz. Tömítésen semmi szakadást nem találtam. Felcsiszoltam belülről az öntvényházat, új tömítés, dugattyú, vezetőcsapok csavarok, féktárcsa és fékpofa. Mindkét oldalt párban megcsináltam és most tesztelem, remélem elég lesz ennyi. Autofren Seinsa féknyereg felújító készletet vettem hozzá, párban 18 EUR meg az én 4 óra szerelési időm.
-
Kicsipampam
tag
Egy gumis ismerős azt mondja azért nem lehet az oldalakat felcserélni, mert a szövetszálak-gumi kapcsolat beállt a sok ezer km alatt, ezt pedig az oldal cserével megbolygatod. Alacsony sebességű autón lehet cserélni szinte akárhogy, de amivel már 120 felett is mész inkább ne, ha szeretsz élni.
-
-
Kicsipampam
tag
válasz King Charles #63641 üzenetére
Németben van pár cég, akik hoznak be neked, de nem amerikából, hanem Kanadából, mert nem igényel átalakítást, ugyanaz a szabvány. Lengyelben is van pár cég, ők is Kanadából hozzák. Itt nem messze tőlem van egy Honda kereskedés, ott volt egy ilyen Accord, még hirdették is a mobile-n. Nekem is megfordult a fejemben, de még nem aktuális nálam majd 2-3 év múlva. Az alkatrészek miatt ne aggódj, ma már az internet korában bármi megoldható.
-
Kicsipampam
tag
válasz King Charles #63671 üzenetére
Én itt érdeklődtem, volt is nekik, de már eladták, ezek teljesen normális árral dolgoztak.
[link]
Van egy másik, aki hirdet, de brutális felárral, csak úgy elrettentésképpen.
[link]
A lengyel cím.
[link][ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz Vincsó #63823 üzenetére
Nekem volt/van mind a kettőből. 7 gen 2.4 és diesel, 8 gen diesel 180LE és 2.4 automata. Semmi nagy hibáját nem tudok felsorolni 8 gen, talán a fékek, ha nem gyáriak hajlamos rázni enyhén. Ismerősi körben páran próbálkoztak Ebc, Brembo, Ate valamint Textar. Ebből a legrosszabb az Ebc volt. A diesel-nél volt visszahívás a kupplung és kettőstömegű cseréjére, mert rossz volt a felületek megmunkálása és bizonyos kupplung és gázpedál állás esetén induláskor nagyon tudott vibrálni. Típushiba még a szélvédőléc leválása. Ezt cserélték ugyancsak gariban, de már nem kétoldalas ragasztóval rögzítették, hanem Sikaflex-el, vagy szélvédőragasztóval, ez már nem válik le. Belül a fényes elemek hajlamosak nagyon gyorsan karcolódni. Én imádom a 7 gen után. Sokkal jobb az egyenesfutása, nem kell birkózni a kormánnyal, mint a 7 gen, ami kicsit keskeny volt a nyomtáva és állandóan kereste a helyét az úton, valamint igen billegős érzése volt kanyarokban. Túlságosan lágy volt a csillapítása. A 8 gen-el ilyen probléma nincs, de talán a 18-as gumi passzol leginkább hozzá, ami kicsit drágább. Ebből is volt ismerősi körben elég sokféle, de azt hiszem a Michelin primacy hp a legjobb. Nekem Conti Sport 6 van, de eggyel rosszabb, mint a Michelin volt.
-
Kicsipampam
tag
Ha valakit érdekel. [link]
Jelen pillanatban németországban van engedélye, a többi országban engedélyezés alatt.
Brutálisan jó fénye van, a szembejövőt nem vakìtja, viszont elég riasztó az ára. H7 foglalattal kezdték, de folyik a többi járatos méret fejlesztése is. -
Kicsipampam
tag
Hondákban gazdag boldog új esztendőt mindenkinek.
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #66576 üzenetére
Nagy sebességgel menj autópályán (kb. fél óra) majd menj ki egy megállóba, fékezés nélkül állítsd meg és kézzel nézd meg a kerékagyak hőmérsékletét. Amelyik rossz lényegesen melegebb a többitől. Ha fékezel, akkor nem fogod tudni megállapítani.
-
Kicsipampam
tag
válasz Dave567 #68160 üzenetére
Öntöttem adalékot a gázolajba (jót akartam tenni, valami neves német előállítótól), a DPF szinte 50km belül eltömődött. Gyári kiégető programot a szervízben lefuttatták 7e Ft-ért, de újra eltömődött pillanatok alatt. Ekkor leengedtem az adalékolt gázolajat, irány Pest. Ott 40e Ft-ért kimosták, azóta tökéletes, de nem is öntök semmilyen csodaadalékot bele. A cégre, ahol kimosták, már nem emlékszem, de sok van belőle, válassz egy számodra ideálist.
-
Kicsipampam
tag
válasz ako001 #68104 üzenetére
Sokat szereltem mostanában TRW-t, vegyes tapasztalattal. Kicsit gyenge fékhatás, szinte mindig, de 1 kivételével sosem kellett rázás miatt cserélni. A sokat szidott Textar, nagyon jó fékhatásokat produkál. EBC nálam 3-ból 3, 2000km alatt rázós lett. Leszabályozás után is, aztán kuka, nálam soha többet kategória, legalábbis Accord-on.
-
Kicsipampam
tag
válasz tboy93 #68178 üzenetére
Melyik gen? A 7gen oda sok minden bevált (trw, ate, brembo, textar is), viszont a 8 gen-re csak gyárit teszek, mert ott minden elvérzik, valamint a gyárinak nem rossz az ára. Viszont a gyári hátsót rögtön lefestem újra, mert az eredeti festék valamiért még egy évet sem bír. Az elsőnél ilyen gond nincs.
-
Kicsipampam
tag
válasz tboldi #68187 üzenetére
Attól fog a DPF hamarabb tönkremenni, eldugulni. Hidd el, évek tapasztalata ( diesel Accord-nál). Jót akar az ember, hogy a többlet pénzedért majd meghálálja a motor a gondoskodást, és pont ezzel teszel rosszat. Inkább költsd olajcserére. Nem tudom miért, de amióta csak sima diesel-t tankolunk azóta nulla panasz mindenkinél. Mondjuk én németben vagyok, itt talán pár százalékkal jobbak az üzemanyagok.
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #68189 üzenetére
Tegyetek bele akkor. Valami adalék van benne, amitől a Dpf nem regenerál rendesen. Mint fentebb írtam pár hozzászólással semmilyen más adalék löttyöt sem tolerál a diesel Accord. Én csak az itteni Accord tapasztalatainkat írom le, ha valaki megfogadja megfogadja, ha nem legyen szerencséje. Pl a cégemnél rengeteg VW van, azok közül egyiknek sincs baja a prémiummal meg egyéb löttyökkel sem. De itt sem szoktak állandóan azt tankolni.
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #68193 üzenetére
Látom kötöd az ebet a karóhoz. Ha neked van tapasztalatod a témában szívesen meghallgatom. Nekünk csak az ellen tapasztalatunk van dpf oldalról és felesleges pénzkidobás.
-
Kicsipampam
tag
válasz szabonagyur #68196 üzenetére
Te kezdted minden alap és tapasztalat nélkül. Gondolom majd megosztod az ellentapasztalataidat is, vagy csak puffongatsz feleslegesen. Mint írtam, aki megfogadja..., ha nem nekem az is jó. További jó fórumozást neked lehetőleg személyeskedés nélkül. (én is megtettem feléd)
-
Kicsipampam
tag
válasz Feri003 #68845 üzenetére
Én már elszórakoztam ilyesmivel. Meg lehet próbálni a féknyereg felújító készlettel, ami tartalmazza a dugattyút. Ez a legolcsóbb megoldás. Viszont mindenképpen fékpadon nézzétek meg utána, többször is. Sajnos az esetek 2/3-nál azt mutatja, hogy amelyik nyereg és annak tartója ilyen hosszan kapta a hőt, az a csere után is picit fogni fog és már nem lehet orvosolni, mert eldeformálódott. Ekkor nyereg és tartó csere kell. Örülj neki, ha a hátsó csapágyat nem kell cserélni. Én a felújító készletből mindig Seinsa-t szoktam venni. Nyeregből meg általában TRW-t. A fékbetétet elméletileg nem lehet rosszul betenni, ha nálad az a helyzet, mint írod az már azt mutatja, hogy deformációd van annál a féknyeregnél.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz Feri003 #68848 üzenetére
A másik oldalt ne cseréld, ha nem kell. Én még soha nem vettem Ridex felújító készletet, nem tudok róla mit írni. A Seinsa ennek a mestere, valamikor ők kezdték ezt az ipart, hogy felújító készleteket kezdtek gyártani. Ha meg lesz a felújítás mindenképp tegyétek padra, az megmutatja, hogy fékezések után fog-e vagy nem. Ezt máshogy nem lehet kideríteni. Volt olyan kuncsaftom, hogy ment 800km-t németből haza, majd az utolsó 100km-en kezdett a fékje enyhén fogni és melegedni. Neki nem lett elég a felújító készlet a vége egy nyereg csere is lett. Ilyenkor bukta a felújító készlet ára plussz szerelési díj.
-
Kicsipampam
tag
válasz Feri003 #68850 üzenetére
Nem kell párban cserélni a féknyerget. Egy TRW hátsó komplett (kengyellel) most olyan 175 EUR (Ridex 55EUR kengyel nélkül). 30 EUR lejön belőle ha visszaküldöd nekik amit lecserélsz a TRW-nél. Felújító készletben már vásároltam ezeket a márkákat is : Frenkit-et és ERT-t is. Ezek is jó választások lehetnek.
-
Kicsipampam
tag
válasz Kimi07 #68870 üzenetére
Ne vedd meg az eredetit, annyit nem ér, a többi is ugyanolyan jó. Persze, ha nagyon el vagy eresztve anyagilag, akkor igen. (Ez ugyanaz az eset, mint a féknyereg esete. Meg lehet venni a gyárit (amit ugyanúgy beszállító készít) kb 5x áron.) Ŕégen mi csak a szilenteket vettük meg és kinyomkodtuk, majd az újakat benyomkodtuk. Ehhez mindenféle nyomófejeket kell esztergán készíteni, sokaknál ez nem megoldható, meg egy finoman működő olajprés sem árt. Ma már két szilentet annyiért adnak, mint a komplett lengőkart.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz zgospel #69206 üzenetére
Nyugodtan vegyél Accord-ot, abból az évjáratból bármelyiket. Egyetlen problámám volt csak vele, nevezetesen, hogy viszonylag keskeny nyomtáva miatt a nyomvályús utakon csavargatja a kormányt a kezedben, mert keresgéli a helyét az úton. Volt belőle diesel-em is, ennek a hegesztett kipufogó leömlőjét többször kellett cserélni, mire kijöttek full öntvénnyel, ami már tartósnak bizonyult. 440 ekm-t tettem bele. A benzinesem 2.4-es volt ezt csak 100 ekm-ig használtam, nulla problémával. A diesel-nél még annyi volt, hogy a kormányt bőröztetni kellett, valamint az ülésemet újra szivacsoltatni. Hosszútávakra használtam, kényelmes volt. Ami még talán negatívum, hogy a 225/45 elb.szott gumival szerelték. Ennek kicsi az öncsillapítása, ezért kicsit lágyra hangolták az autó rugózását, viszont emiatt az autó kicsit libegésre hajlamos.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
Járt már valamelyikőtök így? 2 éve szerelt hátsó fék (minden ki lett cserélve eredeti Honda tárcsa és fékbetét) egyik fékbetét elmorzsolódott, a felület 50%-a, valamint a fékdugattyú porvédő gumijai teljesen kuka. Ezek is voltak cserélve (Febest). Nem volt megszorulva, teljesen szimmetrikusan koptak, kb. 50ekm javarészt autópálya.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
Tegnap tesztvezettem a legújabb Civicet, 2.0, Cvt, eHv. Ahogy Csoki mondaná: sokkot kaptam. Valami csoda az autó, ahogy megy, fekszi az utat, nem nyöszög, nem zörög. Direkt elmentem rossz útra is vele. Utána autópálya, 150-160, majd egy városi vezetés. Sehol sem spóroltam, 5.9-re jött ki a fogyasztás. Én lehet benevezek egyre. Mosolyogtam végig benne utána meg azon gondolkodtam, hogy nem kellene visszavinni.
-
Kicsipampam
tag
Nincs készleten, ha ma megrendelném akkor februárban kezemben a kulcs. Németben vagyok, "nálunk" most ez a helyzet. Minden szalonnak van egy darab példánya, nekik van egy kék sport csomagos, az azonnal vihető. 33-35.5-38 ezer Euró-ba kerül, de itt 50% befizetés estén valami 3.4% csak a kamat autóra 5 év futamidőt számolva.
-
Kicsipampam
tag
Az árakhoz én rögtön hozzátettem +4 gyári felnit téligumival. Szerintem ezért az autóért ez jó ár. Már csak a feleségemmel kell egy kis csatát megvívnom, hogy adjuk el az Accord-ot. Nem lenne igaz muszáj, de nekünk 1 autó bőven elegendő, nincs szükségünk 2 autóra.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz Kicsipampam #69985 üzenetére
Nos tegnap megrendeltem az új Civic Sport-ot, áprilisi szállítással, 50% befizetéssel és 36 hónap futamidővel. Extrák: 4 gyári felni, titanium pakett, valamint egy csomagtér tálca.
Folyt köv. áprilisban. -
Kicsipampam
tag
válasz nandow #70071 üzenetére
Ez így 37k EUR. 2.95% kamatráta a Honda Deutschland Banknál. 471 EUR a havi törlesztőrészlet 3 évig, majd a 3.-ik év végén 10%-ot kell egyben kifizetni. Itt valamiért ez a szokás. Lehet választani azt is, hogy a végén ne legyen 10%, de akkor 3.4% a kamat. Nem értem miért van így, de az első változat a kedvezőbb megoldás. A felni és a titanium pakett nyomta fel az árat. 1600 és 1500 EUR volt a kettő extra. 600 EUR pedig a metálfény felár.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz Kicsipampam #70072 üzenetére
-
Kicsipampam
tag
válasz tboy93 #70073 üzenetére
3 hétig forgolódtam rajta, de borzalmas állapotok vannak az autóiparban, semmi jóval nem kecsegtetnek a közeli jövőben sem. Legalább 25% drágulás jött 1 év alatt és még nincs vége. Ha nem próbáltam volna ki én sem adtam volna érte ennyi pénzt, de méretben és technikában az Accordom (8 gen) szintjén van. Az utolsó jó autóm lesz.
-
Kicsipampam
tag
válasz nandow #70076 üzenetére
Ez mozgatott engem is, hogy a köv. 10 évre van autóm és benzines-hybrid, utána nyugdíj, autó mentes élet. Itt (német) erősen vezetik ki a dízeleket, bevezették azt, hogy drágábban adják kb. 12%-al hozzá az üzemanyagot. Nem beszélve a biztosítás és adó vonzatáról. Nekem-nekünk ezt most kellett meglépnünk. Még el tudom adni az Accord-ot, persze nem itt, mert a kutyának sem fog kelleni, hanem hazaviszem és majd otthon árulom.
Teszteket nézek én is, ami mindig negatívum vele kapcsolatban, hogy a kupés tetővonal miatt a hátul ülő feje, ha magas az illető, akkor nagyon közel van a tetőhöz. Nekem ez nem probléma, mert nálunk hátul csak az unokánk utazik, 10 év múlva 13 évesen meg nem hiszem, hogy 180 felett lesz a magassága. Emiatt nem probléma a kicsi csomagtartó sem. Az árát is negatívumként említik.
Nekem az Advance nem jött be. Ami kellene belőle az az adaptív fényszóró, valamint a full digitális műszerfal. Nem is értem, hogy a két kissebb felszereltségbe miért tettek analóg seb mérőt. Nem tudom most elképzelni, hogy az lenne az olcsóbb? Viszont a Prelude-m óta viszolygok a tetőablaktól, az a fránya víz sok év után valahogy csak megtalálja az útját az elfáradó-elöregedő tömítéseken át. Nem tetszik a két színű beltere sem, hogy az ablaksík felett szürke. Szinte ez a két utoljára írt kifogásom vitt a Sport felszereltség felé. -
Kicsipampam
tag
válasz nandow #70082 üzenetére
Menj el egy tesztvezetésre. Szerintem otthon is van rá lehetőség. Mindenre választ kapsz. A csomagtartó szvsz a családnak kicsi lesz. Elől akkora helyed van, mint az Accordban. Nekem hosszú lábaim vannak ezért nagyon hátratolom az ülést, de még így is bőven elférek magam mögött is. Ebben a tekintetben nagyobb a hátsó ülésen lévőknek a helye, mint az Accordban, viszont talán pont emiatt lett kicsi a csomagtartó.
-
-
Kicsipampam
tag
válasz nandow #70090 üzenetére
Hát akkor ezen a körön túl vagy. Én is megtettem ezeket, de itt pl. Camry-t nem lehet minden utcasarkon kapni. Mindegyiket vezettem is, de a Civic az felejthetetlen volt. A Corollák nagyon lomhák voltak ehhez képest és még a fogyasztása is több. Igaz csak egy órára vihettem el mindegyiket, tehát csak egy kis mintavételezés volt, de a katalógus adatai is kb ezt mutatják.
Hát így utólag a Camry jó vétel lett volna még tavaly. Ezt sajnálom csak a Civicben, hogy a nagy drágulásban hozták. -
Kicsipampam
tag
Valaki közületek fóliáztatott már átlátszó kőfelverődés ellenivel? Tapasztalat, árak, hol? Ha ebbe a fórumba nem fér bele kérem írjon privátban.
-
Kicsipampam
tag
válasz volvoguy #70782 üzenetére
7 gen Accordom (igaz garázsautó volt) semmi rozsda nem volt rajta 10 évesen, még a lengőkarokon sem. Nincs nagy tapasztalatom a használt autó vásárlásban, de szerintem egy kis rozsda még nem a világ vége. Kijavíttatod, aztán boldog leszel vele több évig. Ezzel a magasságoddal szerintem is Accord inkább, mint Civic.
[ Szerkesztve ]
-
Kicsipampam
tag
válasz pokerdani50 #70833 üzenetére
Egy kis youtube, van egy pár szerelés, ami megmutatja, hogy hogyan járj el.
Egy a sok közül: [link], de ezen alapján még találsz.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs