Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    válasz stifi #28936 üzenetére

    Kezdjük nagyon túlragozni így offba teszem, lényeg:

    Engedd meg, hogy a "vagy fogjál meg egy tűt és egy cérnát" megengedjem magamnak a Channel Manageres hasonlatot tőle volt hasonló hozzáállás. A Targusos javaslatot köszönöm, írtam nekik megvárom mit reagálnak.

    "vásárolták a gépet szlovák cégtől" - Nem áll fenn DE tegyük fel HA így is lenne sajnos EUban élünk ami nem csak a pályázati pénzek elherdálásában mutatkozik meg, hanem az árúk szabad áramlásában és az egységesített fogyasztóvédelmi irányelvekben is.

    "Lenovo szarul képviseli az egyik beszállítója garanciális ügyintézését" - Téged érdekel, hogy az Intel vagy az Nvidia miatt alaplaphibás a géped, NEM Te Lenovo gépet vettél, Lenovo támogatással. Usert abszolút nem érdekli és nem is kell, hogy érdekelje.

    "ha leconsumerezik a workstationömet, felállok és elmegyek egy másik szervizbe"
    - És itt álljunk meg, ezen én nagyon fennakadtam, Én mint User megírom a Mo központba, hogy érdemes lenne ezzel foglalkozni és kivizsgálni, un "minőségbiztosítási okokból" és erre kapom azt a választ, hogy kb ez náluk default. /és ezért pénzt nem sajnálva vettem helyszíni garancia kiterjesztést/

    A Support telefonos elérhetőségét és a lokalizált weboldalát ideje lenne rendbe tenni ezt kevés cég engedheti meg magának. (lenovo.com/hu, lenovo.hu... irreleváns információk, félinformációk, errora fut)

    És akkor ezek után megkérdeznélek, hogy ilyen szintű hozzáállással ami engem ért a Lenovo Magyarországgal kapcsolatban és az IBM Business Partner és a Kiemelt Szerviz "szolgáltatásával" és "szaktudásával" az elmúlt 7-9 hónapban bizonyítja nekem, hogy ne használjam ki azt a 25-35% árelőnyt ami egy USA vagy egy UK beszerzés esetén fennáll?

    Valóban én is csak bízom benne, hogy ez változni fog...

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák