Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Giovanny

    őstag

    Egy kellemes szerviz tapasztalat,hátha érdekel valakit:
    Egy X220 problémával "A képernyóillesztő nem válaszolt,és utána helyreállt" találkoztam.Itt is kértem segítséget de minden próbálkozásom ellenére nem tudtam megoldást találni a problémára,a rendszer újratelepítéstől a legfrisebb vga driver telepítésig mindent kipróbáltam.Mivel a gépen garanciás,a múlt vasárnap írtam egy e-mail-t a smartservice-nek,és részletesen leírtam a hiba jelenségét.Hetfőn délben kaptam tőlük egy választ: Szükségünk lenne az Ön adataira(cím, telefonszám), hogy kollégánk az ügyről munkalapot tudjon nyitni és a javításhoz szükséges alkatrészeket be tudja rendelni.Természetesen megadtam minden szükséges adatokat.Csütörtökön d-után kaptam egy hívást hogy alkatrész (alaplap) megérkezett.Mivel nem vagyok Budapesti így kértem hogy a javítást ha lehet legyen megvárható.Körülbelül 2 órá várakozás után kész is lett a gépem,olyan állapotban ahogy ez elvárja az ember,sem karc sem kosz,sőt talán még tisztább állapotú volt mit amikor leadtam javításra. Szóval nagyon elégedett vagyok a szerviz munkájával :)

    Zero Defect.No Compromise !

Új hozzászólás Aktív témák