Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter M

    tag

    válasz sutszi #24254 üzenetére

    Erősen gondolkozom egy Lenovo Fórumos bejegyzésen, hogy a magyar szervizes rendszerben mit jelent egy Alapgari + Thinkpad Plus garancia. Olvashattad kicsit nem vagyok kibékülve vele, tipikusan sajnos magyar ez is, hogy hálásnak kell lennem ha foglalkoznak velem miközben az Én pénzemből élnek, no mind1.

    Csak megjegyzésként az a cég ahol a Channel Manager semmi kivetni valót nem talál sőt támogatja, hogy a szervizesnek lövése sincs mit kellene csinálni és az ügyfél mondja meg mit lehetne megpróbálni még (mert ő időt, pénzt nem sajnált a tudás megszerzésére ellenben a szervizes igen) és a végén a szervizes fölényeskedik az ügyféllel. Na erről nekem van egy e-mailem és ez a Lenovo Technology B.V azaz a magyar Lenovo cég amely ezt a hozzáállást támogatja.

    Az is nagyon magas nekem, hogy csak akkor juttatják el az ügyfélnek a telepíthető készletet a helyszínre ha hibát is jelent be vele (ismétlem Thinkpad Plus szolgáltatás, helyszíni garancia kiterjesztés másnapi reagálással) miközben az előző gépemhez térítésmentesen postázták Magyarországra Belgiumból, miközben a budapesti központ ettől elzárkózott de legalább mondta, hogy díjat nem számolnak fel a tárolásáért (két DVD).

    Tehát nem tudom, hogy van e lejjebb de kb itt gondolkozom el, hogy egy ipari hulladék laptophoz magasabb szolgáltatást kínál egy gyártó mint egy üzleti géphez egy másik Magyarországon akkor az már kemény világ.

    https://www.behance.net/marosi-peter-k

Új hozzászólás Aktív témák