Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz Chaser #27217 üzenetére

    "Akármilyen jó egy mostani thinkpad én bizony a szervizháttere miatt nem vennék újat - drágát-"

    Másfél éve van meg a kis X200-am, azóta nem kellett - szerencsére - szervizbe juttatni, de "látva" az itteni tapasztalatokat és információkat bizony erősen elgondolkozom, hogy ha majd lecserélem, akkor maradni akarok-e ennél a brandnél. (Az eddigi legjobb gépem ez a kis lapos - félreértés ne essék -, de a döntésemben, hogy ezt vettem meg, erősen közrejátszott a szervizháttér és támogatás is.)

    Maga a gép, ill. a hardver, az összeszerelés minősége és a szoftveres körítés fontos, de azért a szervizháttér és az ügyfélhez való hozzáállás nagymértékben befolyásolja az embert és kompromisszumokra sarkallja. A dolgok állása szerint pedig - legalábbis itt, Magyarországon - nem jó a Lenovo iránymutatása.

    Amióta figyelemmel követem a gyártót, azóta csak azt látom, hogy a "konzumer" piacra egyre bővebb a kínálat, a "business class" kategória pedig hanyatlik. :O Szerk: Ok, van pozitívum is, ugyanis üdvözítő, hogy a legújabb szériában ismét megjelentek az IPS kijelzők.

    Ezzel párhuzamosan pedig a többi gyártó a konzumer piacon erősen fejlődik, szolgáltatás és egyéb területen egyaránt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák