- Vezetékes FEJhallgatók
- Házimozi belépő szinten
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Még idén hozza a Lunar és Arrow Lake-et az Intel
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- AMD Catalyst™ driverek topikja
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
PROHARDVER!
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
válasz wikings2 #4464 üzenetére
Ebben a logban semmi szolgáltatói hibára utaló üzenet nincs. Egy-egy külső olyan kérés (támadás), ami nem felel meg a router biztonsági beállításainak, így elutasításra kerül (ez mindegyikünkkel előfordul, azért is szeretjük a routereket, mert a szemetekkel nem a gépünknek kell foglalkoznia). Meg néhány le- és felcsatlakozás. Utóbbi csak akkor utalhat hibára, ha folyamatos kapcsolattartásra van állítva a WAN kapcsolatod (egyébként meg logikus a lebontás).
-
club1
veterán
válasz powerup2 #5534 üzenetére
A fejlesztésekhez pénz kell. A cégnek nem jött be a hosszú távú üzleti terve, az abban foglaltaktól messze elmarad a valós árbevétel és így a nyereségesség is. Mivel a befektetők profitelvárásai és a felvett hitelek törlesztői adottak, fejlesztésre nagyjából pont annyi jut, mint az elmúlt 1-2 évben jutott. Ha meg az előfizetőjük vagy már egy ideje, akkor tudod ez mit jelent...
-
club1
veterán
válasz powerup2 #5541 üzenetére
Invitel területen ha másik szolgáltató épített ki kábelnetet, akkor célszerű hozzájuk menni. Azt azonban látni kell, hogy a kábelnet kisebb rendelkezésre állású (nem a központból a telefonvonalon keresztül kapja az áramot, mint az adsl, így erősen függ a környékbeli áramszünetektől). A kábelnet általában olcsóbb, és nem annyira asszimetrikus. Viszont mindig érdeklődni célszerű az utcában lévő kábelnet előfizetőknél, hogy csúcsidőben hogy szuperál a net, mert még a T kábelnet hálózatán sem mindig és mindenhol tudják tartani a az ígért sávszélesség értékeket.
Azonban ha nincs kábelnet (márpedig a legtöbb helyen nincs) nem célszerű más szolgáltatóhoz menni, mert a másik szolgáltatótól csak a számla meg az ip cím fog érkezni, ugyanúgy az Invitel hálózatán fogsz lógni és egy szemernyivel nem jut több sávszélesség, mint addig. -
club1
veterán
válasz polonic #7223 üzenetére
Nagyjából kizártnak tartom, hogy az Invitelnél így oktatják az ügynököket. A cég maga ui. nem velejéig romlott. Itt inkább az ügynöki leleményességről lesz szó, ha ui. nem akarják hogy éhen pusztuljanak hazudniuk kell, mert az Inviteles ajánlatok általában versenyképtelenek...
-
club1
veterán
Kollégámat is hívták. Aztán az addig stabil bár lassú netje azóta folyamatosan szakad, gyakorlatilag használhatatlan. Nem akarják neki visszacsinálni, kb. 1 hónapja minden napját azzal kezdi és fejezi be, hogy az ÜFSZ-t hívja újból bejelenteni a hibát. Egy bő hete azt próbálják nála elérni, hogy írjon alá ehelyett egy évre 10 Mbps-os netet, az már valószínűleg stabil lesz, de hibás teljesítés miatt a kötbért nem hajlandóak elengedni... Gondolom az ügynöknek aki rádumálta a szupergyors netre, már kifizették a jutalékot... Mondjuk én lehülyéztem a kollégát, mert van az utcájában 3 betűs kábelszolgáltató is.
-
club1
veterán
2-3 év után nem foglalkoznak a modemmel, mert az már új előfizetőnél nem süthető el. Ráadásul új előfizetőjük alig van mostanság... Mivel 3-4 éve már felmondtad a szolgáltatást és a részükről nem keresték a modemet, nyugodtan kezeld úgy a dobozt, hogy elektronikai hulladék. (Egy év van a távközlésben a törvény szerint arra, hogy a követelését közölje a szolgáltató.)
-
club1
veterán
Ha a T-nél kábelen lógsz, akkor nem alternatívák. Ha adsl-en, akkor lehetnek. Mindenesetre a falunkban ahogy megjelent a Digi, az Invitel a felmondási hullám hatására rögtön tudott volna 4 Ft-os vezetékes és 24 Ft-os mobil percdíjakat adni. Mindezt persze csak 2-3 hónappal azután ajánlják fel, hogy felmondod a szerződésed velük (a telefont még mindig nem kapcsolták ki, hátha)... A Fibernet hálózatának minősége erősen helyszínfüggő, célszerű megkérdezni egy-két előfizetőt nálatok. A kábeltelefonjuk percdíjai is viccesek, pl. a 67 Ft-os mobil percdíj azért eléggé visszataszító...
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen