Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz 30z.Samu #123714 üzenetére

    mert az apple esetén a legjellemzőbb, hogy szinte minden probléma miatt cserél inkább felújítottra, mint javít.
    a másik ok az, hogy az apple csak az egy év kötelező jótállást adja a termékeire, amíg sok más gyártó legalább 12 + 12 hónap jótállást, így más termékek esetén nem is foglalkoznak vele annyira a fogyasztók, vagy már a második évben gariztatnak, akkor meg már nem él a dolog.

    tylerddd; a jogszabály mindenkire azonosan vonatkozik, ha a feltételek adottak.
    esetedben is újra kellett volna indulni, ha a jótállás első évében történik a csere.
    az más kérdés, hogy nem mindig tudják az illetékesek, vagy nem akarnak foglalkozni vele, de ilyen az apple apr-ek esetén is sűrűn előfordul, elég csak ebben a témában olvasgatni, hogy melyik üzletekben nem akarnak tudni/hallani a jótállás újraindításáról.

Új hozzászólás Aktív témák