Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • defymoto

    senior tag

    válasz HarleyCustom #197926 üzenetére

    Nem vette át a telefont. Azt mondta, hogy csináljunk egy gyári visszaállítást (amit már korábban megcsináltam és a hiba azután is jelentkezett, ezt jeleztem az eladónak) és azután működnie kell.
    Tehát a problémám:
    2 nappal előre időpontot kell foglalni, hogy be tudja vinni az ember a hibás készülékét egy Apple Store-ba.
    Nem hiszik el, hogy nem vagy egy analfabéta és az általa kért visszaállítást korábban már megcsináltam, eredménytelenül.
    Majd, ha nem működik miután most nem vette át a telefont, újra foglalhatok időpontot 2 nappal előre és kezdhetem előröl az egészet.

    Ismétlem: Csináltam biztonsági mentést mielőtt bevittem a telefont.

    (#197932) Herreløse:

    2013-tól Iphone-t használok nagy megelégedéssel. Azonban az utóbbi időben inkább a pénz a fontos a gyártónak mintsem az ügyfél élménye a termékkel. Ez az én véleményem. Nem utálom egyik céget sem, hiszen miért is tenném? Nekem abból nincs hasznom. Értem, hogy sokkal többen vesznek Iphone-t mint anno és ezért nehezebb is megfelelni több vásárlónak, azonban úgy gondolom, hogy az elvárásom arányban van a termékért kifizetett árral.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák