Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • B4ndiBuild3r

    tag

    Sziasztok!

    Hétfőn bevittem az XS-em garanciális javíttatásra a Telekom egyik üzletébe. Azt mondták, hogy maximum 15 munkanap lesz.

    A mai napon kaptam egy ilyen üzenetet az AppleSupport@InsideApple.apple.com-tól:

    "We'd like to hear from you.
    You recently had an iPhone service experience.

    We'd love to hear how that went."

    Ez most mit jelent? Hogy elvégezték a javítást és kiadhatták a Telekomnak? Magyarul hamarosan hozza is a futár a készüléket?

    Sajnos nem kaptam póttelefont és egy nagyon régi készüléket használok, ami kellemetlenné teszi a mindennapjaimat, ezért is várom nagyon.

    Köszönöm a válaszokat előre is!

    „We all make choices, but in the end our choices make us.” Andrew Ryan (BioShock)

Új hozzászólás Aktív témák