Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz lugosi #208165 üzenetére

    Arra háklis a Telekomos fiók, hogy ha a saját SMTP van beállítva, akkor a Telekomos szerveren keresztül szeretne forgalmazni kifelé, de más szolgáltatók hálózatán elakadhat a dolog.
    Ez igaz akkor is, ha a beállítás során ellenőrzi a kifelé történő forgalmat, de levél küldésekor is.
    Az a megoldás, hogy másodlagos, vagy másik SMTP (is) beállításra kerül, úgy már semmilyen más szolgáltató hálózatából használva sincs gond.
    Az iOS esetén (is) van lehetőség úgy beállítani másodlagos SMTP értéket, hogy ha az elsőn nem sikerül a küldés, akkor használja a másodlagost:
    Beállítások -> Jelszavak és fiókok -> valamilyen Telekomos fiók -> Fiók -> SMTP -> /Egyéb SMTP szerverek / -> Szerver hozzáadása
    Mehet például a Gmail SMTP beállítása, ami pláne egyszerű, ha amúgy is használva van Gmail fiók is a készüléken.

Új hozzászólás Aktív témák